Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
Oczywiście może być inne tylko aby działało
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 28.06.2013 17:01
Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
Oczywiście może być inne tylko aby działało
Posted 30.06.2013 15:25
Ref
Posted 01.07.2013 17:39
piszcie zawsze na jakie diablo?
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Posted 01.07.2013 18:29
Jest na diablo mod 5.9l
Posted 06.07.2013 02:27
Heh wszystko robisz tak jak jest napisane w poradniku, który podałeś w pierwszym poście. Tylko trzeba wprowadzić parę poprawek w funkcji "TakeDamage"
łap to będzie działać. Resztę robisz według poradnika użytkownika KariiO.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Za błędy przepraszam piszę późno w nocy więc mogą się przytrafić.
Posted 07.07.2013 19:21
Ale tu nie mogę danej klasie to dodać chodzi mi o taki kod na 1/x z broni jak tu z dmg coś podobne
http://amxx.pl/topic...-dodatkowe-dmg/
Posted 07.07.2013 19:49
Na klasę. Łap
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1 && player_class[idattacker] == (Twoja klasa)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Edited by BlackPerfum, 07.07.2013 19:49.
Mod
Szukam Osoby która stworzy Mi Paczkę DiabloMod na zamówienie według moich upodobańPaczka DiabloMod do Counter Strike 1.6 Started by StopaNaGaz , 10.06.2018 mod, counter strike 1.6 and 2 more... |
|
|
|||
|
[KOSZ] Monster modjak zrobić żeby wypadały z tego itemy Started by Sq0w3r , 08.02.2015 monstermod, diablomod |
|
|
||
Edycja Moda
Zlecenie Edycji vDiablo Mod 5,9lStarted by STYLOWE , 07.01.2015 edycja moda, diablomod, mod and 3 more... |
|
|
|||
|
CS:GO
DiabloMod istnieje?diablomod pomocy Started by Ślepy , 03.01.2015 cs:go, diablomod, csgo, intalacja |
|
|
||
|
[ROZWIĄZANE] Długi skok dla jednej postaciStarted by zwid114 , 26.07.2014 diablomod, diablo, mod, serwer |
|
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users