←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DiabloMod
Kod na 1/x z broni

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 28.06.2013

Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie

 

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

 

Oczywiście może być inne tylko aby działało 

Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 30.06.2013

Ref

Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 01.07.2013

piszcie zawsze na jakie diablo?

Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 01.07.2013

Jest na diablo mod 5.9l 

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 06.07.2013

Heh wszystko robisz tak jak jest napisane w poradniku, który podałeś w pierwszym poście. Tylko trzeba wprowadzić parę poprawek w funkcji "TakeDamage"

łap to będzie działać. Resztę robisz według poradnika użytkownika KariiO.





public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))	return HAM_IGNORED; 
		
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1) 
			ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits);			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Za błędy przepraszam piszę późno w nocy więc mogą się przytrafić.

Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 07.07.2013

Ale tu nie mogę danej klasie to dodać chodzi mi o taki kod na 1/x z broni jak tu z dmg coś podobne

 

http://amxx.pl/topic...-dodatkowe-dmg/

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 07.07.2013

Na klasę. Łap

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))	return HAM_IGNORED; 
		
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1 && player_class[idattacker] == (Twoja klasa)) 
			ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits);			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 19:49
Odpowiedz