Kod na 1/x z broni
GoldenKill
28.06.2013
Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
Oczywiście może być inne tylko aby działało
BlackPerfum
06.07.2013
Heh wszystko robisz tak jak jest napisane w poradniku, który podałeś w pierwszym poście. Tylko trzeba wprowadzić parę poprawek w funkcji "TakeDamage"
łap to będzie działać. Resztę robisz według poradnika użytkownika KariiO.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Za błędy przepraszam piszę późno w nocy więc mogą się przytrafić.
GoldenKill
07.07.2013
Ale tu nie mogę danej klasie to dodać chodzi mi o taki kod na 1/x z broni jak tu z dmg coś podobne
BlackPerfum
07.07.2013
Na klasę. Łap
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1 && player_class[idattacker] == (Twoja klasa)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 19:49