←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Prośba o kompilacje klasy Sna...


Najlepsza odpowiedź Kewin. (ZeZ) 09.06.2013 18:37

Masz

Przejdź do postu
Zablokowany

kieropmi - zdjęcie kieropmi 08.06.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id]; 

Witam. Proszę o kompilacje.

Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 08.06.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id]; 

Witam. Proszę o kompilacje.

 

 

 

codmod_af.inc do include w kompilatorze

Załączone pliki

Odpowiedz

kieropmi - zdjęcie kieropmi 08.06.2013

A prosiłbym jeszcze o kompilacje tego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "[Master]Snajper+";
new const opis[]    = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper+"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
       ma_perk[id] = true;
    pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
    return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;

    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }


    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])
    return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);    

    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 09.06.2013

Masz

Załączone pliki

  • Załączony plik  inne.sma   2,19 KB   10 Ilość pobrań
Odpowiedz
Zablokowany