[ROZWIĄZANE] 1/x na 2x wieksze obrazenia
Najlepsza odpowiedź bulka 23.05.2013 19:00
siem 23.05.2013
Siemaaaaa
Poda ktos poradnik jak zrobic np 1/4 na 2x wieksze obrazenia DLA KLASY I PERKU !!! Leci duzo plusow ! !
Poda ktos poradnik jak zrobic np 1/4 na 2x wieksze obrazenia DLA KLASY I PERKU !!! Leci duzo plusow ! !
Vasto_Lorde
23.05.2013
1. Klasa:
Do inlcudów (jeśli już tego nie ma):
Do inlcudów (jeśli już tego nie ma):
#include <hamsandwich>Do zmiennych globalnych (tych nad public plugin_init()) (jeśli już tego nie ma):
new bool: ma_klase[33];Do cod_class_enabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=true;Do cod_class_disabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=false;Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");Jako osobną funkcję:
public DMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits,wartosc){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damage<=0) return HAM_IGNORED; if(random_num(1, 4)!=1) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Jeśli chciałbyś zmienić 1/x to zmieniasz czwórkę z
if(random_num(1, 4)!=1) return HAM_IGNORED;Na na przykład 2. Wtedy masz 1/2 na x2 obrażeń:
if(random_num(1, 2)!=1) return HAM_IGNORED;Jeśli chciałbyś zmienić ilość obrażeń zmień to:
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);Korzystając z tego: http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage