←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] 1/x na 2x wieksze obrazenia


Najlepsza odpowiedź bulka 23.05.2013 19:00

Dla perku:

Spoiler

 

Dla klasy:

Spoiler
Przejdź do postu
Zablokowany

siem - zdjęcie siem 23.05.2013

Siemaaaaa
Poda ktos poradnik jak zrobic np 1/4 na 2x wieksze obrazenia DLA KLASY I PERKU !!! Leci duzo plusow ! :) !
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 23.05.2013

1. Klasa:
Do inlcudów (jeśli już tego nie ma):
#include <hamsandwich>
Do zmiennych globalnych (tych nad public plugin_init()) (jeśli już tego nie ma):
new bool: ma_klase[33];
Do cod_class_enabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=true;
Do cod_class_disabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=false;
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");
Jako osobną funkcję:
public DMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits,wartosc){
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(this))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damage<=0)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(random_num(1, 4)!=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
Jeśli chciałbyś zmienić 1/x to zmieniasz czwórkę z
if(random_num(1, 4)!=1)
	return HAM_IGNORED;
Na na przykład 2. Wtedy masz 1/2 na x2 obrażeń:
if(random_num(1, 2)!=1)
	return HAM_IGNORED;
Jeśli chciałbyś zmienić ilość obrażeń zmień to:
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Korzystając z tego: http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage
Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź bulka - zdjęcie bulka 23.05.2013

Dla perku:

Spoiler

 

Dla klasy:

Spoiler
Odpowiedz

siem - zdjęcie siem 23.05.2013

Dziekuje obydwaj po plusie mozna zamknac
Odpowiedz
Zablokowany