←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z message_begin


Najlepsza odpowiedź Na 5tyk 16.05.2013 11:38

Zmieniłem i nic nie dało.

 

Przywróciłem plugin do stanu poprzedniego i działa.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.05.2013

Kod błędu:

L 05/15/2013 - 18:41:21: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx")
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX]    [0] expmod.sma::Life (line 1167)
new gStatusMsg;
(...)
 
public plugin_init() {
(...)
gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText")
(...)
}
 
public client_connect(id)
{
(...)
    set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b");
(...)
}
 
public Life(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    new cus[51]
    format(cus, sizeof cus - 1, "Poziom: %d | Exp : %d/%d | Punkty: %d", poziom_gracza[id], exp_gracza[id], tabelka_expa[poziom_gracza[id]], punkty_gracza[id]);
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gStatusMsg, {0,0,0}, id)
    write_byte(0)
    write_string(cus)
    message_end()
}

Przed dodaniem nowej umiejętności i jednego menu wszystko działało.

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 15.05.2013


gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText")


Plugin called message_begin with an invalid message id (0

Wydaje mi się że z tego wynika że gStatusMsg ma wartość zerową, lecz nie wiem z czego to wynika. Może masz jeszcze jakieś dane (kod/logi) ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.05.2013

Nie mam innych logów. Pozostały kod nie jest odpowiedzialny za ten błąd.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.05.2013

Czy istnieją inne odwołania do gStatusMsg ?

client_connect na client_putinserver

Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.05.2013

Nie ma innych odwołań.

Czym się różni client_connect od client_putinserver?
Odpowiedz

Pan Marian - zdjęcie Pan Marian 16.05.2013

Nie ma innych odwołań.

Czym się różni client_connect od client_putinserver?

 

Client_connect jest wykonywane w momencie łączenia się gracza z serwerem, zaś putinserver w momencie, gdy dołączy do rozgrywki i będzie miał status unassigned.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 16.05.2013

Zmieniłem i nic nie dało.

 

Przywróciłem plugin do stanu poprzedniego i działa.

Odpowiedz
Zablokowany