Problem z message_begin
Najlepsza odpowiedź Na 5tyk 16.05.2013 11:38
Na 5tyk
15.05.2013
Kod błędu:
L 05/15/2013 - 18:41:21: Plugin called message_begin with an invalid message id (0). L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin") L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] [0] expmod.sma::Life (line 1167)
new gStatusMsg; (...) public plugin_init() { (...) gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText") (...) } public client_connect(id) { (...) set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b"); (...) } public Life(id) { if(!is_user_alive(id)) return; new cus[51] format(cus, sizeof cus - 1, "Poziom: %d | Exp : %d/%d | Punkty: %d", poziom_gracza[id], exp_gracza[id], tabelka_expa[poziom_gracza[id]], punkty_gracza[id]); message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gStatusMsg, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(cus) message_end() }
Przed dodaniem nowej umiejętności i jednego menu wszystko działało.
Fili:P
15.05.2013
gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText")
Plugin called message_begin with an invalid message id (0
Wydaje mi się że z tego wynika że gStatusMsg ma wartość zerową, lecz nie wiem z czego to wynika. Może masz jeszcze jakieś dane (kod/logi) ?
Na 5tyk
15.05.2013
Nie mam innych logów. Pozostały kod nie jest odpowiedzialny za ten błąd.
DarkGL
15.05.2013
Czy istnieją inne odwołania do gStatusMsg ?
client_connect na client_putinserver
Na 5tyk
15.05.2013
Nie ma innych odwołań.
Czym się różni client_connect od client_putinserver?
Czym się różni client_connect od client_putinserver?
Pan Marian 16.05.2013
Nie ma innych odwołań.
Czym się różni client_connect od client_putinserver?
Client_connect jest wykonywane w momencie łączenia się gracza z serwerem, zaś putinserver w momencie, gdy dołączy do rozgrywki i będzie miał status unassigned.
Najlepsza odpowiedź
Na 5tyk
16.05.2013
Zmieniłem i nic nie dało.
Przywróciłem plugin do stanu poprzedniego i działa.