Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z message_begin


Najlepsza odpowiedź Na 5tyk, 16.05.2013 11:38

Zmieniłem i nic nie dało.

 

Przywróciłem plugin do stanu poprzedniego i działa.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.05.2013 17:44

Kod błędu:

L 05/15/2013 - 18:41:21: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx")
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 05/15/2013 - 18:41:21: [AMXX]    [0] expmod.sma::Life (line 1167)
new gStatusMsg;
(...)
 
public plugin_init() {
(...)
gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText")
(...)
}
 
public client_connect(id)
{
(...)
    set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b");
(...)
}
 
public Life(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    new cus[51]
    format(cus, sizeof cus - 1, "Poziom: %d | Exp : %d/%d | Punkty: %d", poziom_gracza[id], exp_gracza[id], tabelka_expa[poziom_gracza[id]], punkty_gracza[id]);
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gStatusMsg, {0,0,0}, id)
    write_byte(0)
    write_string(cus)
    message_end()
}

Przed dodaniem nowej umiejętności i jednego menu wszystko działało.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.05.2013 18:13


gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText")


Plugin called message_begin with an invalid message id (0

Wydaje mi się że z tego wynika że gStatusMsg ma wartość zerową, lecz nie wiem z czego to wynika. Może masz jeszcze jakieś dane (kod/logi) ?


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.05.2013 18:19

Nie mam innych logów. Pozostały kod nie jest odpowiedzialny za ten błąd.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2013 18:52

Czy istnieją inne odwołania do gStatusMsg ?

client_connect na client_putinserver


  • +
  • -
  • 0

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.05.2013 20:02

Nie ma innych odwołań.

Czym się różni client_connect od client_putinserver?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 16.05.2013 06:52

Nie ma innych odwołań.

Czym się różni client_connect od client_putinserver?

 

Client_connect jest wykonywane w momencie łączenia się gracza z serwerem, zaś putinserver w momencie, gdy dołączy do rozgrywki i będzie miał status unassigned.



#7 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 16.05.2013 11:38   Najlepsza odpowiedź

Zmieniłem i nic nie dało.

 

Przywróciłem plugin do stanu poprzedniego i działa.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych