Wypełnianie tablicy przy starcie mapy
Eustachy8
15.05.2013
Witam!
Mam 2 pytania, jaki event trzeba łapać by wykryć start mapy? Chcę by po starcie była wypełniana tablica dwuwymiarowa.
Pytanie 2, czy można tak wypełniać
WypelnijPlecak(id) { for (new i=1;i<=32;i++) plecak[i][]= { -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100 } }
Czy nie trzeba w ten sposób, a wystarczy o tak:
public client_connect(id) { g_iHasDead[id] = 1; KasujPrimary(id); plecak[id][]= { -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100 } }
Edited by Eustachy8, 15.05.2013 09:05.
GwynBleidD
15.05.2013
1. choćby plugin_init. Każdy plugin jest ładowany na nowo przy zmianie mapy. Możesz też w "ładniejszy" sposób, w server_changelevel to zrobić
2. oczywiście, że można.
radim
15.05.2013
Tak na przyszłość tutaj masz masz opisane eventy http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Gość_21977_* 15.05.2013
Ze swojej strony polecam Ci przeczytać dokładnie przeczytać tutorial (ang.) New Round / Player Spawn / Round Start / Round End - do Not mess it by VEN.
Zwróć uwagę na różnicę między nową rundą (przed freezetime, graczy jeszcze nie ma), a startem rundy (po freezetime, nawet zerowym, gracze są już zespawnowani i gotowi do gry).
Często dużo łatwiej jest operować bezpośrednio na zespawnowanym graczu, niż na wszystkich naraz podczas startu rundy. Zależy od sytuacji.
Eustachy8
31.05.2013
problem, który chciałem po części za pomocą tego rozwiązać, był bardziej złożony i źle to przemyślałem, więc to mi się jednak nie przyda, ale dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
btw. Ten sposób chyba najlepszy
public client_connect(id) { plecak[id][]= { -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100 } }
DarkGL
31.05.2013
Ten sposób chyba najlepszy
Zależy w jakim zastosowaniu
inicjalizacja przy deklarowaniu też jest dobrym pomysłem