[ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie dzi...
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c 22.04.2013 10:52
new gMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Round_Start(){ for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) { client_print(id, print_chat, "aaaa") ma_ammo[id] = false } }Przejdź do postu
Equilibrium
20.04.2013
Otóż mam funkcję w sklepiku. Dałem tam ma_ammo[id] = true. W roundstart dałem ma_ammo[id] = false. Tylko, że jak kupie itemek w sklepiku na nieskonczoność amunicji w następnej rundzie też mam A funkcja na dawanie nieskonczoności amunicji ma postać:
public CurWeapon(id){ new killer = read_data(1); new weapon = get_user_weapon(killer); if(ma_ammo[id] == true) { if(maxClip[weapon] != -1){ set_user_clip(1, maxClip[weapon]); } } }Proszę o pomoc.
Gość_21977_* 21.04.2013
Event CurWeapon nie przyjmuje wartości em.. zabójcy.new killer = read_data(1);
Equilibrium
22.04.2013
public CurWeapon(id){ if(ma_ammo[id] == true) { set_user_clip(id, 1); } }Poprawione ale mi chodzi o to aby podczas kupienia itemku nieskonczonosc amunicji w sklepie był tylko na 1 rundę. Myślałem aby dać
else (komenda/funkcja ktora ustawia ammo standardowe)Ale niestety nie znam takowej. Bo
public Round_Start(id){ client_print(id, print_chat, "aaaa") ma_ammo[id] = false }to mi nie działa ale dla sprawdzenia dalem print i pokazuje mi "aaaa". Także nie wiem czemu nie chce działać Może przy itemku jakies return value trzeba? Aby true był wysłany tylko raz a nie ciągle?
GwynBleidD
22.04.2013
Round_Start jest wywoływany dla serwera, nie dla każdego klienta osobno. Musisz przelecieć się w pętli po wszystkich graczach, albo użyć np eventu client spawn.
Najlepsza odpowiedź
Misiaczek ;c
22.04.2013
new gMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Round_Start(){ for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) { client_print(id, print_chat, "aaaa") ma_ammo[id] = false } }
Equilibrium
22.04.2013
Dobra, dziękuję bardzo za pomoc. Oczywiście należne + poszły
Temat do zamknięcia.