Tupanie przy shifcie
Najlepsza odpowiedź GT Team 13.04.2013 13:10
Dobra, dzięki za radę, spróbuje.
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
public client_PreThink(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new Float:vect[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect) new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2]) if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) return PLUGIN_CONTINUE }Przejdź do postu
GT Team 11.04.2013
Witam, problem polega na tym, że po dodaniu punktów w szybkość gracz tupie na shifcie, lecz gdy się nie doda w szybkość jest normalnie.
Trochę to wkurza.
http://wklej.to/RPEmR
Jest to expmod.
K!113r
12.04.2013
Wykryj wciśnięcie chodzenia i wyłącz tupanie funkcją z fun'a, przynajmniej tak kiedyś zrobiłem w cod modzie.
Najlepsza odpowiedź GT Team 13.04.2013
Dobra, dzięki za radę, spróbuje.
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
public client_PreThink(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new Float:vect[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect) new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2]) if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) return PLUGIN_CONTINUE }