←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tupanie przy shifcie


Najlepsza odpowiedź GT Team 13.04.2013 13:10

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Przejdź do postu
Zablokowany

GT Team - zdjęcie GT Team 11.04.2013

Witam, problem polega na tym, że po dodaniu punktów w szybkość gracz tupie na shifcie, lecz gdy się nie doda w szybkość jest normalnie. Trochę to wkurza. http://wklej.to/RPEmR Jest to expmod.
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 12.04.2013

Refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 12.04.2013

Wykryj wciśnięcie chodzenia i wyłącz tupanie funkcją z fun'a, przynajmniej tak kiedyś zrobiłem w cod modzie.
Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź GT Team - zdjęcie GT Team 13.04.2013

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Odpowiedz
Zablokowany