Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tupanie przy shifcie


Najlepsza odpowiedź GT Team , 13.04.2013 13:10

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.04.2013 17:08

Witam, problem polega na tym, że po dodaniu punktów w szybkość gracz tupie na shifcie, lecz gdy się nie doda w szybkość jest normalnie. Trochę to wkurza. http://wklej.to/RPEmR Jest to expmod.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.04.2013 20:32

Refresh

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.04.2013 22:15

Wykryj wciśnięcie chodzenia i wyłącz tupanie funkcją z fun'a, przynajmniej tak kiedyś zrobiłem w cod modzie.
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.04.2013 13:10   Najlepsza odpowiedź

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych