Poniewaz chcialbym sprawdzic na ktorej klasie gracz ma wiecej expa..
Bo robilem cos takiego :
public Wybor_Zmiana(id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
new dos_Rambo;
new dos_Ninja;
ZapiszDane(id);
WczytajDane(id,doswiadczenie[id]);
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
doswiadczenie[id] = dos_Rambo;
if(klasa_gracza[id] == Ninja)
doswiadczenie[id] = dos_Ninja;
if(dos_Rambo > dos_Ninja)
{
client_print(id,print_chat,"Miales wiecej expa na klasie Rambo");
klasa_gracza[id] = Rambo;
WczytajDane(id,klasa_gracza[id]);
}
else if(dos_Ninja > dos_Rambo)
{
client_print(id,print_chat,"Miales wiecej expa na Klasie Ninja");
klasa_gracza[id] = Ninja;
WczytajDane(id,klasa_gracza[id]);
}
else if(dos_Rambo == dos_Ninja)
{
client_print(id,print_chat,"Masz tyle samo expa na 2 klasach wiec wybor bedzie automatyczny");
new rand = random_num(1,2)
switch(rand)
{
case 1:
{
klasa_gracza[id] = Rambo;
WczytajDane(id,klasa_gracza[id]);
}
case 2:
{
klasa_gracza[id] = Ninja;
WczytajDane(id,klasa_gracza[id]);
}
}
}
}
}
Lecz nie pobieralo doswiadczenie bo wybor sie wykonywal automatycznie wiec na pewno zmienne mialo po 0.
Bo na tych klasach mam rozny exp