Oto 2 kody [jeden wygenerowany i jeden zmieniony przezemnie ] zaden z nich nie działa - PS MODELE SĄ NA SWOICH MIEJSCACH
[tak się skopiowało sory]
#include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan"; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = -20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Wojsko"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); } public plugin_precache() { static szModel[ ] = "cstrike/models/player/arctic/arctic.mdl.mdl"; precache_model( szModel ); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_ModelGracza( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" ); }
oraz wygenerowany automatycznie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Wojsko";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
static szModel[ ] = "models/player/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl.mdl";
precache_model( szModel );
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" );
}
Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 16:56