Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z modelami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 LtBlue

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 06.03.2013 16:55

Witam . Mam problem z modelami[generator klas] chcę dodać model przez generator i się nie da , serwer się nie chce włączyć później -.-



Oto 2 kody [jeden wygenerowany i jeden zmieniony przezemnie ] zaden z nich nie działa - PS MODELE SĄ NA SWOICH MIEJSCACH

[tak się skopiowało sory]
#include  #include  #include  #include  #include  new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan"; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = -20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Wojsko"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); } public plugin_precache() { static szModel[ ] = "cstrike/models/player/arctic/arctic.mdl.mdl"; precache_model( szModel ); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_ModelGracza( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" ); } 


oraz wygenerowany automatycznie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Wojsko";

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

static szModel[ ] = "models/player/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl.mdl";
precache_model( szModel );

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;

engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" );
}


Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 16:56


#2 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 17:16

Jakoś nie wydaje mi się, żeby ta ścieżka była poprawna (czyżby błąd w generatorze?) :D
static szModel[ ] = "models/player/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl.mdl";

Popraw ją sobie na:
static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";

Tutaj podajesz już tylko samą nazwę:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" );

Więc poprawnie będzie:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );

Użytkownik O'Zone edytował ten post 06.03.2013 17:16

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#3 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 06.03.2013 18:47

Robiłem twoją metodą , kompilacja ok[lokalna] + model się pobiera , ale go NIE MA na serwerze -.-

#4 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 19:14

Może spróbuj zamienić:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );

Na:
cs_set_user_model(id,arctic);

+ Dopisz na górze pluginu:
#include <cstrike>

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 06.03.2013 20:17

Error w kompilacji [kompilacja lokalna]


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Piechota";

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";
precache_model( szModel );

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;

engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
}


Klasa podstawowa 1[to jest sma modelu który się kompiluje , model się sciąga ale go nie ma]

Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 20:32


#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 07.03.2013 14:21

public plugin_precache()
{

static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";
precache_model( szModel );

}
Po co nam zmienna? Zamień to na:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/arctic1/arctic.mdl");
}
Poza tym, zawsze robiłem, że folder z modelem nazywał się tak samo jak model. Więc wychodzi nam:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/arctic1/arctic1.mdl");
}
Teraz dopisujesz w includach:
#include <cstrike>
A zamiast:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
Dajesz:
cs_set_user_model(id, "arctic1");

Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 07.03.2013 14:21

  • +
  • -
  • 0

#7 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.03.2013 16:05

To samo , serwer działa , pobiera się model ale go NIE MA


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Piechota";

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/arctic1/arctic1.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;

cs_set_user_model(id, "arctic1");
}



Teraz nawet to się nie chce kompilować .... Co jest do ch....

new const nazwa[]   = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;





jest dodane normalne ale coś źle wyświetla na górze

Użytkownik LtBlue edytował ten post 07.03.2013 16:18


#8 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 07.03.2013 16:17

Odblokuj moduł cstrike.
  • +
  • -
  • 0

#9 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.03.2013 16:29



fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich


Był już odblokowany [teraz odblokowałem wszystkie]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstawowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Piechota";

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

static szModel[ ] = "models/player/arcticT/arcticT.mdl";
precache_model( szModel );

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;

engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arcticT" );
}
to z generatora[czysta klasa prosto z niego]

#10 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 07.03.2013 16:33

Masz klasę zrobioną przeze mnie. 100% że działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.03.2013 17:01

Nie działa , ktoś wie jak to "naprawić"?

w myśl tego ze coś z modelem mogło być nie tak - dałem inny[nowa ścieżka] i ta sama sytuacja - pobiera się lecz nie działa na serwerze .





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych