Użycie mocy na klawiusz E
Blondyna
24.12.2012
Cześć, jak zrobić gdy gracz naciśnie klawisz "E"
Użyje mu tego, (kod'u):
Użyje mu tego, (kod'u):
case 0: { if(kasa >= 14000) { cs_set_user_money(id, kasa-14000); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 25 ); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczyles 25 HP!"); } if(kasa < 14000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); }
Fili:P
24.12.2012
Nie możesz sprawdzić, czy nacisnął E, możesz jedynie sprawdzić czy użył +use lub w CmdStart sprawdzać czy button z get_uc zawiera IN_USE. Ja na twoim miejscu użyłbym +use w register_clcmd. Jednak zastanawia mnie czy można pobrać wartość z configu usera, wtedy sprawa wyglądała by zupełnie inaczej.
speedkill
24.12.2012
Tutaj masz prawie gotowy kod: http://amxx.pl/topic...i-przy-kucaniu/
http://amxx.pl/dokum...get-user-button
http://amxx.pl/dokum...get-user-button
IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use) IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC) IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo) IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo) IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem) IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy) IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników
Fili:P
24.12.2012
Ale różnica...Ale ja chce cod mod nowy, nie stary
Dark pokazał w silniku ty robisz w klasie czy perku, czy czym chcesz.
Blondyna
24.12.2012
a mógłbyś mi ty to przerobić aby było gotowe na hp ;?
Takie coś ;?
Takie coś ;?
public cod_perk_used(id) { if(perk_uzyty[id]) { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, ""); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id); if(get_user_health(id) == max_health) return PLUGIN_CONTINUE; set_pev(id, pev_health, max_health); perk_uzyty[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; }