←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Użycie mocy na klawiusz E

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 24.12.2012

Cześć, jak zrobić gdy gracz naciśnie klawisz "E"

Użyje mu tego, (kod'u):

case 0:
        {
            if(kasa >= 14000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-14000);
                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 25 );
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczyles 25 HP!");
            }
            if(kasa < 14000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 24.12.2012

Nie możesz sprawdzić, czy nacisnął E, możesz jedynie sprawdzić czy użył +use lub w CmdStart sprawdzać czy button z get_uc zawiera IN_USE. Ja na twoim miejscu użyłbym +use w register_clcmd. Jednak zastanawia mnie czy można pobrać wartość z configu usera, wtedy sprawa wyglądała by zupełnie inaczej.
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 24.12.2012

Mógłbyś, dać kodu jak użyć ;?
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 24.12.2012

Tutaj masz prawie gotowy kod: http://amxx.pl/topic...i-przy-kucaniu/

http://amxx.pl/dokum...get-user-button

IN_ATTACK	  (1<<0)  // Przy ataku
IN_JUMP		  (1<<1)  // Przy skoku
IN_DUCK		  (1<<2)  // Przy kucnięciu
IN_FORWARD	  (1<<3)  // Przy chodzeniu do przodu
IN_BACK		  (1<<4)  // Przy cofaniu się
IN_USE		  (1<<5)  // Przy użyciu (+use)
IN_CANCEL	  (1<<6)  // Przy wyłączeniu (ESC)
IN_LEFT		  (1<<7)  // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo)
IN_RIGHT	  (1<<8)  // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo)
IN_MOVELEFT	  (1<<9)  // Przy chodzeniu w lewo
IN_MOVERIGHT	  (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo
IN_ATTACK2	  (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem)
IN_RUN		  (1<<12) // Przy poruszaniu się
IN_RELOAD	  (1<<13) // Przy przeładowaniu
IN_ALT1		  (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy)
IN_SCORE	  (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 24.12.2012

Ale ja chce cod mod nowy, nie stary
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 24.12.2012

Ale ja chce cod mod nowy, nie stary

Ale różnica...
Dark pokazał w silniku ty robisz w klasie czy perku, czy czym chcesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 24.12.2012

a mógłbyś mi ty to przerobić aby było gotowe na hp ;?

Takie coś ;?

public cod_perk_used(id)
{
    if(perk_uzyty[id])
    {
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
        
    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
    
    if(get_user_health(id) == max_health)
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    set_pev(id, pev_health, max_health);
    perk_uzyty[id] = true;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz