Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 replies to this topic
#1
Posted 10.10.2012 18:13
witam dodalem
item
wedlug tego :
http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/
ktory
Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/
kto moze niech pomoze
oczywiscie plusy za checi ;]
item
wedlug tego :
http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/
ktory
Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/
kto moze niech pomoze
oczywiscie plusy za checi ;]
#2
Posted 10.10.2012 18:18
znajdź
dodaj przed
to
chyba tak.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przed
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
to
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage); if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
chyba tak.
#3
Posted 10.10.2012 18:28
nie dodaje hp
ale nie wiem czy tego nie dac do public damage
ale nie wiem czy tego nie dac do public damage
#4
Posted 11.10.2012 17:52
znajdź
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przedif(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
toif(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage); if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
chyba tak.
witam dodalem
item
wedlug tego :
http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/
ktory
Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/
kto moze niech pomoze
oczywiscie plusy za checi ;]
//topic
pokaż public damage
#5
Posted 11.10.2012 18:14
stralem sie to robic ale nie chcialo wychodzic a edytowalem to dodawalem co innego a ten niewychadzy item usunolem ale jak bedziesz potrzafil to zrobic to + bedzie ale i tak daje plusa za checi
a tutaj masz kod ktory dalem i mialem problemy
a otem ten usunolem i dodalem tego if'a od CheQ
czyli
ale on takze nie dziala ;/
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(klasa_gracza[attacker] == Rusher && random_num(1, 5) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(klasa_gracza[attacker] == Lekki && random_num(1, 6) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 57 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) // random(5) == 1) znaczy 1/5 szans, mozemy dowolnie zmienic.
draw_crosshair(id);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
a tutaj masz kod ktory dalem i mialem problemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) == NUMER_ITEMU)
{
set_user_health(attacker,damage/2)
}
a otem ten usunolem i dodalem tego if'a od CheQ
czyli
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
else
set_user_health(idattacker,health)
}
ale on takze nie dziala ;/
Edited by Jamdzam, 11.10.2012 18:22.
#6
Posted 12.10.2012 23:04
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + (floatround(damage)/2) if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
#7
Posted 13.10.2012 08:59
wywalalo waringi ale zmienilem idattacker na attacker i wywala tylko 1 warring ;/
jak wsadzilem to do public damage to byl warring a jak wsadzielem do public takedamage to bez warringow
czyli to ma byc w takedamage ?
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 68)
{
new health = get_user_health(attacker) + (floatround(damage)/2) //<<<<---- tutaj wywala warring ;/
if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac
set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])
else
set_user_health(attacker,health)
}
jak wsadzilem to do public damage to byl warring a jak wsadzielem do public takedamage to bez warringow
czyli to ma byc w takedamage ?
Edited by Jamdzam, 13.10.2012 09:17.
Also tagged with one or more of these keywords: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Started by Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secStarted by Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuStarted by WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Started by WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryStarted by Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users