Witam
Prosiłbym, aby mi ktoś wytłumaczył krok po kroku jak dodać dmg do klasy.
Moje gg: 42500249 lub skype: shiver9810.
Można również napisać tutaj w tym temacie.
Za każdą pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 replies to this topic
#2
Posted 24.04.2012 13:15
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#3
Posted 24.04.2012 13:31
Na koniec kodu:
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#define DMG_BULLET (1<<1)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ja się pytam po co?
nie lepiej
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & (1<<1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ale jak tam kto woli
#4
Posted 24.04.2012 18:35
Gdy komplikuje to pisze, że
Oto sma tej postaci :
Nie udało się skompilować twojego pluginu! Przeczytaj poniższe błędy: UWAGA Jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku jakiejś biblioteki, poproś administratora o dodanie jej lub skorzystaj z tego poradnika i skompiluj swój plugin lokalnie.
Oto sma tej postaci :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Pacyfikator"; new const opis[] = "Posiada M4A1 i +10 dmg z niego."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == M4A1 && damagebits & (1<<1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
#5
Posted 24.04.2012 18:42
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
A może tak ?
#7
Posted 27.04.2012 10:15
Proszę działa w 100%
Attached Files
Edited by Szlendii, 27.04.2012 10:27.
#8
Posted 03.05.2012 10:41
a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze
#9
Posted 02.08.2012 21:19
a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze
Misiu. To jest cod nowy. Więc cod klasy pisze się oddzielnie. Wiec nie trzeba wybierac klasy.
Edited by benio101, 02.08.2012 21:38.
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąStarted by wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users