new informacje_przedmiotu_gracza_1[33][2];
new const nazwy_przedmiotow_1[][]={"Brak" , "DMG"//1 };
public Death(item,menu)
if(!informacje_przedmiotu_gracza_1[attacker][0]) DajPrzedmiot1(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow_1-1));
public DajPrzedmiot1(id,przedmiot) { informacje_przedmiotu_gracza_1[id][0] = przedmiot; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow_1[informacje_przedmiotu_gracza_1[id][0]]); switch(przedmiot) { case 1: { informacje_przedmiotu_gracza_1[id][1] = 1; } } }
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza_1[idattacker][0] == 1) damage*=10.0; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Czyli jest item ktory zadaje *10 dmg.. pieknie ladnie dziala pokazuje ze zdobylem item psize w hud.. lecz nie zadaje dmg takie jakie mu ustawilem
Użytkownik pfk92 edytował ten post 30.03.2012 16:06