Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

problem z zadawanym dmg

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.03.2012 16:05

proszę mi powiedziec czemu mi to nie dziala :

new informacje_przedmiotu_gracza_1[33][2];

new const nazwy_przedmiotow_1[][]={"Brak" ,
	"DMG"//1
};


public Death(item,menu)

if(!informacje_przedmiotu_gracza_1[attacker][0])
			DajPrzedmiot1(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow_1-1));


public DajPrzedmiot1(id,przedmiot)
{
		
	informacje_przedmiotu_gracza_1[id][0] = przedmiot;
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow_1[informacje_przedmiotu_gracza_1[id][0]]);	
	
	switch(przedmiot)
	{
		case 1:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza_1[id][1] = 1;
		}
	}
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		

	

		if(informacje_przedmiotu_gracza_1[idattacker][0] == 1)
				damage*=10.0;


		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}


Czyli jest item ktory zadaje *10 dmg.. pieknie ladnie dziala pokazuje ze zdobylem item psize w hud.. lecz nie zadaje dmg takie jakie mu ustawilem

Użytkownik pfk92 edytował ten post 30.03.2012 16:06


#2 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.03.2012 21:05

zapomnialem dodac ze

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(informacje_przedmiotu_gracza_1[idattacker][0] == 1)
damage*=10.0;


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}


co tutaj jest to jest cale moje.. wiec moze wam to ulatwi (take damage ze starego coda)

#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 31.03.2012 02:10

rozwialem... // do zamkniecia

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 31.03.2012 12:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych