Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilowaniem.

pomoc popraw help

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dretheu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.10.2011 11:22

Witam, otóż chciałem przerobić klasę Rambo na Klasę Zabójca i dać mu inne bronie ale jakoś mi to nie wychodzi.. Mógłby ktoś naprawić mi sma? :D




#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[] = "Zabojca (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
	  register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	  cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	  register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	  register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	  {
			client_print(id, print_chat, "[Zabojca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			return COD_STOP;
	  }
	  ma_klase[id] = true;
	  return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	  ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	  if(!ma_klase[id])
			return FMRES_IGNORED;
	
	  new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	  new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	  new flags = pev(id, pev_flags);
	  if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	  {
			moze_skoczyc[id] = false;
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity, velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	  }
	  else if(flags & FL_ONGROUND)
			moze_skoczyc[id] = true;
		  
	  return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	  new killer = read_data(1);
	  new victim = read_data(2);
	
	  if(!is_user_connected(killer))
			return PLUGIN_CONTINUE;
	
	  if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
			cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	  if(ma_klase[killer])
	  {
			new cur_health = pev(killer, pev_health);
			new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
			new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
			set_pev(killer, pev_health, new_health);
		  
			new weapon = get_user_weapon(killer);
			if(maxClip[weapon] != -1)
				  set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
	  }
	
	
	  return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	  new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	  get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	  while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
			if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			return weaponid;
	  }
	  return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 01.10.2011 11:23

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
ModyCall of Duty ModProblemy


  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.10.2011 11:25

Przecież kod się kompiluje. Kompiluj lokalnie z biblioteką codmod.inc. http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
  • +
  • -
  • 0

#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 01.10.2011 11:43

Tu masz juz skompilowane: http://uo-mexor.stre...ssjakastam.amxx
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Dretheu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.10.2011 21:03

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[] = "Assasin (Premium)";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc, grawitacja i natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
       
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Assasin edytowana przez Ciap[K]a");
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
       
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
               
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
               
        return HAM_IGNORED;
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Może ktoś poprawić i skompilować? :D
  • +
  • -
  • 0

#6 ewciak

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.10.2011 21:08

ale co ty chcesz tu poprawić??

inne bronie dać czy co?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#7 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 01.10.2011 21:16

Lapaj :P Zle miales cod class enabled

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#8 Dretheu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.10.2011 20:17

Niby wszystko ładnie Tylko czemu się podpisaleś że to Ty zrobiłeś? :/ Mógłby ktoś skompilować bez robienia Swojej reklamy?
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.10.2011 12:58

Proszę...
amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=232775&fname=codclass_assasin.sma

Użytkownik radim edytował ten post 03.10.2011 12:58

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pomoc, popraw, help

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych