bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia
1. Pisz po "polskiemu"
2. Nic nie zrozumiałem z Twojego zdania, posłuchaj jak to brzmi: "kucanie jak sie ma bron, a jak zrobic zeby z bronią"
Nic w tym nie zmieniasz tylko szukasz public CmdStart(id, uc_handle) i tam dodajesz:
1. Jak na item to robisz w ten sposób:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
W miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
2. Jak na klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy.
3. Jak chcesz na item i klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy, a w miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
Użytkownik radim edytował ten post 21.09.2011 16:36