Witam,
Mam między innymi problem z błyskawicą, z którą był już założony jeden temat.
Męczę to już od paru miesięcy. Niestety każda próba kończy się niepowodzeniem.
Nie jestem ekspertem, wydaje mi się, że wszystko robię waszych porad.
Może źle to wklejam... nie wiem. Ale próbowałam umieszczać to w kilku częściach.
Im bardziej grzebałam, poprawiałam, tym niestety errorów więcej, dlatego zdecydowałam
się napisać tutaj.
Problem tyczy się dokładnie jednej linijki:
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){ <--- dokładnie tej
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
A błędy, które pojawiają się przy próbie skompilowania pliku, to te:
cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "puscBlyskawice"
cod.sma(935) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "fObrazenia"
cod.sma(935) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "fCzas"
cod.sma(935) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Nie mam pojęcia gdzie tkwi bląd...
Będę wdzięczna za pomoc...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niemożliwe skompilowanie, problemy z błyskawicą.Niemożliwe skompilowanie coda, spowodowanie błędami w 1 linijce z mocą
Temat rozp.
ulotna
, 02.07.2011 08:52
CoD Stary
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.07.2011 08:52
#2
Napisano 02.07.2011 10:32
A spróbuj dodać public przed puscBlyskawice żeby to wyglądało
public puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0)
Użytkownik Dawedov edytował ten post 02.07.2011 10:32
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#3
Napisano 02.07.2011 12:10
A spróbuj dodać public przed puscBlyskawice żeby to wyglądało
public puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0)
próbowałam i nic to nie zmieniało, może gdzies wyżej popełniłam jakiś błąd?
ale to chyba, wywaliłoby mi więcej errorów?
#4
Napisano 03.07.2011 09:28
Dobra myślałem że coś odbiło kompilatorowi i nie chce skompilować tego, ale jak patrze na error logi to chyba masz gdzieś niezamkniętą klamrę.
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych