Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi
Jagoda 17.02.2011
Witam dziś pokaże jak zrobić item + moc dla klasy która wyrzuca broń przeciwnikowi
no to zaczynamy
znajdz
dodaj pod
znajdz
znajdz
pod dodaj
znajdz
dodaj pod
znajdz
dodaj pod
znajdz
pod dodaj
znajdz
zamien na
znajdz
znajdz
pod dodaj
znajdz
pod dodaj
Teraz w public select_class_menu(id, key){
po
dodaj
Teraz w klasie np
dodaj c_drop[id] = 3 ///moc bedzie 1/3 szans
Dziekuje za uwagę jeśli coś nie działa proszę pisać w poście
no to zaczynamy
znajdz
new player_b_mine[33] = 1
dodaj pod
znajdz
new player_b_drop[33] = 1
znajdz
new player_dmg[33]
pod dodaj
new c_drop[33]
znajdz
player_b_mine[id] = 0
dodaj pod
player_b_drop[id] = 0
znajdz
if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}
dodaj pod
if (player_b_drop[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_drop[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Na wyrzucenie broni przeciwnikowi<br>")
}
znajdz
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
pod dodaj
case 69:
{
player_item_name[id] = "Wywal bron"
player_item_id[id] = rannum
player_b_drop[id] = random_num(4,8)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_drop[id])
}
znajdz
new rannum = random_num(1,68)
zamien na
znajdz
new rannum = random_num(1,69)
znajdz
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}
pod dodaj
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
znajdz
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
pod dodaj
if(player_b_drop[id]>0)
{
if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
}
Teraz w public select_class_menu(id, key){
po
g_haskit[id] = 0
dodaj
c_drop[id] = 0
Teraz w klasie np
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
dodaj c_drop[id] = 3 ///moc bedzie 1/3 szans
[sma]
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
c_drop[id] = 3
}
Dziekuje za uwagę jeśli coś nie działa proszę pisać w poście
Divic
27.03.2011
hmm mi nie działa zrobiłem tak jak ty i nie działa ninja miała mieć ta moc i kiszka ..;/
Divic
27.03.2011
tak brałem kopiuj wklej i nie działa możne trzeba mieć coś odblokowane czy coś w tym stylu ?
Użytkownik Divic edytował ten post 27.03.2011 09:18
Użytkownik Divic edytował ten post 27.03.2011 09:18
Jagoda 02.04.2011
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,antyplayer_b_drop[attacker_id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
FreZZy 02.04.2011
eee.. nie
Użytkownik FreZZy edytował ten post 02.04.2011 11:50
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && antydrop[id] == 0)
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik FreZZy edytował ten post 02.04.2011 11:50
Divic
23.12.2011
Po 1 proponuje usuniecie tematu albo poprawienie go wlasnie sprawdzalem ma czystym diablo i ten paten nie dziala moze ktos napisac jescze raz dzialajacy kod do dropania broni??
Jak dla mnie to cos tu musi byc sknocone ma byc drop? czemu nie droptofloor ?
moze ta funkcja nie ta
i faktycznie pokombinowalem i w funkci nie potrzebnie jest chyba
Użytkownik Divic edytował ten post 23.12.2011 01:25
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Jak dla mnie to cos tu musi byc sknocone ma byc drop? czemu nie droptofloor ?
moze ta funkcja nie ta
engclientnie wiem nieznam sie w zasadzie ale wiem ze nie dziala a przydalo by sie bardzo
i faktycznie pokombinowalem i w funkci nie potrzebnie jest chyba
engclientmusi byc samo
clientale teraz za to jest 1/1 niewime jak to naprawic bardzo ale chociaz serwa nie crashuje
Użytkownik Divic edytował ten post 23.12.2011 01:25
Leszcz
23.12.2011
public add_bonus_drop(attacker_id,id,weapon)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0 || c_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
i do
public Damage(id)
dodalbym
add_bonus_drop(attacker_id,id,weapon)
w przypadku nie okreslonej broni:
public add_bonus_drop(attacker_id,id,damage)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0 || c_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
do
public Damage(id)
dodaj
add_bonus_drop(attacker_id,id,damage)
Divic
23.12.2011
engclient- oda czego to jest bo z tym
engna poczatku nie dziala a jak to wytne i skompiluje jeszcze raz to dziala tylko jest 1/1
sprobuje twoj patent
tez lipa caly czas 1/1
z tego co przegladam kody diablo to nikt niema takiego itemu procz mocy w totemie
moze po prostu nieda sie zrobic itemu zeby wyzucal bronie z okreslona szansa albo wyzuca albo nie ?
Damex
24.12.2011
Proszę o usunięcie tego tematu , ponieważ ten dodatek nie działa . Wgrałem poprawnie i nie działa .
Divic
25.12.2011
mowie to od poczatku tego watku dzialac dziala ale jest only 1na 1 . a niema szansy iles na iles ;/
G[o]Q
26.12.2011
A na pewno dobrze to "instalujecie" ??
macie tutaj wersje diagnostyczną zobaczcie co sie wypisze atakującemu na chacie i napiszcie tutaj
macie tutaj wersje diagnostyczną zobaczcie co sie wypisze atakującemu na chacie i napiszcie tutaj
public add_bonus_drop(attacker_id,id) { if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { new los=random_num(1,max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id])); if (los==1) client_cmd(id, "drop") client_print(attacker_id,print_chat,"szansa 1/%d, los=%d",max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id]),los); } return PLUGIN_HANDLED }
Divic
27.12.2011
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
new los=random_num(1,max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id]));
if (los==1)
client_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
g[o]q twoim kodem dziala wczesniej walilem cale serie i nic a teraz dziala moge pozostac przy powyzszym wzorze kodu?