Nie mogę sobie poradzić z perkiem Baseball
Moze ktoś pomoże?
nazwa: Baseball
Opis: Zamiast noza dostaje Baseballa i ma 1/1 szans na zabicie z niego.
proszę pomoc
Z góry dzeki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.02.2011 12:22
Napisano 01.02.2011 12:36
Napisano 01.02.2011 12:46
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Brygadier"; new const opis[] = "Jest odporny na 3 pociski w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = -25; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Napisano 01.02.2011 12:51
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Brygadier"; new const opis[] = "Jest odporny na 3 pociski w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = -25; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 3 } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 3
Napisano 01.02.2011 14:18
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Odbija 3 pociski na runde";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM. Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.02.2011 14:20
Napisano 01.02.2011 15:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> new const perk_name[] = "Baseball"; new const perk_desc[] = "1/1 szansy na zabicie z Baseball"; new komandos_id; new bool:ma_perk[33]; new const model[] = "models/karatornia/v_bb.mdl" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); komandos_id = cod_get_classid("Komandos"); } public plugin_precache() { precache_model(model); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == komandos_id) return COD_STOP; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_perk[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model) } } }
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych