Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem Baseball

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 01.02.2011 12:22

Witam
Nie mogę sobie poradzić z perkiem Baseball
Moze ktoś pomoże?

nazwa: Baseball
Opis: Zamiast noza dostaje Baseballa i ma 1/1 szans na zabicie z niego.
proszę pomoc
Z góry dzeki

Załączone pliki



#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.02.2011 12:36

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 01.02.2011 12:46

Dzięki:) masz +
a jak zrobić zeby klasa była odporna na 3 pociski?

sma

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Brygadier";
new const opis[] = "Jest odporny na 3 pociski w rundzie";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init()
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.02.2011 12:51

To tak ciężko skopiować sobie kod np. Notatek kapitana?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Brygadier";
new const opis[] = "Jest odporny na 3 pociski w rundzie";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	pozostale_strzaly[id] = 3
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_klase[this])
		return HAM_IGNORED;

	if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		pozostale_strzaly[this]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
	pozostale_strzaly[id] = 3

  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 01.02.2011 14:18

public spawn nie powinien wyglądać tak? ;P

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}



A tak to tu masz sprawdzony gotowiec.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Odbija 3 pociski na runde";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM. Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.02.2011 14:20

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 01.02.2011 15:44

Dzięki:)

a ten item baseball nie ma 1/1 z baseballa;/
i mam jeszcze plik p_bb.mdl dało by się troszkę sma przerobić żeby był na serwerze? bo jak ktoś ma baseballa o inny gracz widzi knife?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Baseball";
new const perk_desc[] = "1/1 szansy na zabicie z Baseball";

new komandos_id;

new bool:ma_perk[33];

new const model[] = "models/karatornia/v_bb.mdl"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(model);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	if(cod_get_user_class(id) == komandos_id)
		return COD_STOP;
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[this])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(ma_perk[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model)
		}
	}
}

Dodano 03 luty 2011 - 15:29:
***** NIE DZIALA!!!

Dodano 06 luty 2011 - 10:08:
POMOŻE KTOS???





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych