---------------------------------------------------------------------------------------
Inny model noża:
1. Szukasz
public CurWeapon(id), i dodajesz pod
UstawSzybkosc(id);if(klasa_gracza[id] == Zombie && weapon == CSW_KNIFE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_zombie_noz.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_zombie_noz.mdl")
}
2. Szukasz
public plugin_precache(), i dodajesz pod
precache_model("models/mine.mdl");precache_model("models/v_zombie_noz.mdl");
precache_model("models/p_zombie_noz.mdl");
@EDIT jednej klasie.
A skoki:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
Tym się musisz pobawić. Ponieważ klasa to nie item to trzeba pozamieniać:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28
i dodać nową zmienną gdzie będzie zapisywany czas:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
Tego Ci teraz akurat nie zrobię. Ale ktoś inny na pewno spróbuje.
Użytkownik camilost edytował ten post 02.09.2010 13:51