Pierwszy w zyciu plugin
GOH4n
18.08.2010
Siema, chcialem stworzyc 1 w zyciu plugin.
Ktory niestety nie dziala, tzn nie dodaje hp. Mozecie mi powiedziec co mam zle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "hp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wuszt" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /hp", "hp") } public hp(id) { set_user_health(id, 2000) client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") }
Ktory niestety nie dziala, tzn nie dodaje hp. Mozecie mi powiedziec co mam zle?
hardbot 18.08.2010
możliwością to jest że /hp jest wymuszane od /hp w ranku i dla tegoż to nie może działać choć nie jestem w 100% pewien dla przykładu spróbuj tak
I po wpisaniu /healt dostaniesz to 2000hp
a i do tego nie potrzeba modułu cstrike
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}
I po wpisaniu /healt dostaniesz to 2000hp
a i do tego nie potrzeba modułu cstrike
DarkGL
18.08.2010
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}
GOH4n
18.08.2010
Ale nie chce gotowca Chce wiedziec co mam zle u siebie
Zmienilem komende.
Zmienilem komende.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "hp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wuszt" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /zycie", "hp") } public hp(id) { set_user_health(id, 2000) client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") }
Myszka na 20 21.08.2010
Powiem tak przetestowałem ten plugin i on w 100 % działa !! Jedynym wytłumaczeniem jest to iż źle wgrałeś/nie zmieniłeś mapy/Nie odblokowałeś modułów
Screeaam... 21.08.2010
#include <amxmisc> // "inkludacja modułów"
#include <fun> // "inkludacja modułów"
public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt") // Rejestracja pluginu
register_clcmd("say /healt", "AddHealt") // Rejestracja komendy
}
public AddHealt(id) // Publiczna funkcja "AddHealt"
{
if(!is_user_alive(id)){ // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
return PLUGIN_CONTINUE; // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
} // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
set_user_health(id, 2000) // Jezeli zywy, ustaw 2000 hp
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") // Wyswietl tekst
}
Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.
Myszka na 20 21.08.2010
A po cóż sprawdzanie czy ktoś jest żywy ?? Żyje to dostanie życia . Nie żyje nie dostaje życia
Przykład :
Przykład :
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Admin DUCH", "1", "Mysia :)") register_clcmd("say /duch","Duszek", ADMIN_KICK) } public Duszek(id) { set_user_noclip(id, 1) }
DarkGL
21.08.2010
ehh
ustawianie życia nieżyjącemu to spowoduje errory w logach tak samo no clip
Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2010 22:04
ustawianie życia nieżyjącemu to spowoduje errory w logach tak samo no clip
Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2010 22:04
hardbot 21.08.2010
Po to to jest
Funkcja sprawdza równocześnie czy is_user_connected(index)
Funkcja zwraca 1 gdy jest żywy, 0 w pozostałych przypadkach
Jeśli nie wiesz co to znaczy wpisz w google
Funkcja sprawdza równocześnie czy is_user_connected(index)
Funkcja zwraca 1 gdy jest żywy, 0 w pozostałych przypadkach
Jeśli nie wiesz co to znaczy wpisz w google
Knopers
21.08.2010
Przez takie "dziwne" myślenie są właśnie tworzone pluginy które crashują serwer.
To tak jak byś zrobił : O a tu sobie wykonam zapytanie do mysql , Jak będzie połączenie z bazą to się wykona a jak nie to trudno .
W praktyce wygląda to tak nie ma połączenia -> wykonywanie kwerendy -> crash serwera :F
Ludzie myślcie trochę .
To tak jak byś zrobił : O a tu sobie wykonam zapytanie do mysql , Jak będzie połączenie z bazą to się wykona a jak nie to trudno .
W praktyce wygląda to tak nie ma połączenia -> wykonywanie kwerendy -> crash serwera :F
Ludzie myślcie trochę .
G[o]Q
21.08.2010
Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.
ja tam widze takie sprawdzenie
+ musisz dac na koncu retunr PLUGIN_CONTINUE/HANDLED bo juz raz uzyles w funkcji return wiec musi ona tez zwrocic wartosc "ostateczna"