←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pierwszy w zyciu plugin

Zablokowany

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 18.08.2010

Siema, chcialem stworzyc 1 w zyciu plugin.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun> 

#define PLUGIN "hp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wuszt"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /hp", "hp")
}

public hp(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") 
}

Ktory niestety nie dziala, tzn nie dodaje hp. Mozecie mi powiedziec co mam zle?
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 18.08.2010

możliwością to jest że /hp jest wymuszane od /hp w ranku i dla tegoż to nie może działać choć nie jestem w 100% pewien dla przykładu spróbuj tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}

I po wpisaniu /healt dostaniesz to 2000hp
a i do tego nie potrzeba modułu cstrike :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 18.08.2010


#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}
Odpowiedz

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 18.08.2010

Ale nie chce gotowca :P Chce wiedziec co mam zle u siebie :P

Zmienilem komende.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun> 

#define PLUGIN "hp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wuszt"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /zycie", "hp")
}

public hp(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") 
}

Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 18.08.2010

gdy zmieniłeś komendę to działa ? xD
Odpowiedz

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 18.08.2010

No nie :P
Odpowiedz

Myszka na 20 - zdjęcie Myszka na 20 21.08.2010

Powiem tak przetestowałem ten plugin i on w 100 % działa !! Jedynym wytłumaczeniem jest to iż źle wgrałeś/nie zmieniłeś mapy/Nie odblokowałeś modułów :)
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 21.08.2010

#include <amxmisc> // "inkludacja modułów"
#include <fun> // "inkludacja modułów"

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt") // Rejestracja pluginu
register_clcmd("say /healt", "AddHealt") // Rejestracja komendy
}
public AddHealt(id) // Publiczna funkcja "AddHealt"
{
if(!is_user_alive(id)){ // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
return PLUGIN_CONTINUE; // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
} // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
set_user_health(id, 2000) // Jezeli zywy, ustaw 2000 hp
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") // Wyswietl tekst
}


Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.
Odpowiedz

Myszka na 20 - zdjęcie Myszka na 20 21.08.2010

A po cóż sprawdzanie czy ktoś jest żywy ?? Żyje to dostanie życia . Nie żyje nie dostaje życia :)

Przykład :

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Admin DUCH", "1", "Mysia :)")
	
	register_clcmd("say /duch","Duszek", ADMIN_KICK)
}
public Duszek(id)
{
	set_user_noclip(id, 1)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.08.2010

ehh
ustawianie życia nieżyjącemu to spowoduje errory w logach tak samo no clip
Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2010 22:04
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 21.08.2010

Po to to jest o_O
Funkcja sprawdza równocześnie czy is_user_connected(index)

Funkcja zwraca 1 gdy jest żywy, 0 w pozostałych przypadkach


Jeśli nie wiesz co to znaczy wpisz w google
Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 21.08.2010

Przez takie "dziwne" myślenie są właśnie tworzone pluginy które crashują serwer.
To tak jak byś zrobił : O a tu sobie wykonam zapytanie do mysql , Jak będzie połączenie z bazą to się wykona a jak nie to trudno .
W praktyce wygląda to tak nie ma połączenia -> wykonywanie kwerendy -> crash serwera :F
Ludzie myślcie trochę .
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 21.08.2010

Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.


ja tam widze takie sprawdzenie

+ musisz dac na koncu retunr PLUGIN_CONTINUE/HANDLED bo juz raz uzyles w funkcji return wiec musi ona tez zwrocic wartosc "ostateczna"
Odpowiedz
Zablokowany