Pytanko, czy mozna Ninji usunac itemy: Magic Booster i Ninja Ring. Ten kto gra to wie ze to sa itemy ze ninja moze sobie robic ala teleporty. Ogarniety gracz jest praktycznie nie do zabicia, przez co wielu graczy szlag trafia jak graja inna rasa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Diablo Mod 5.3b
Temat rozp.
Miczu
, 01.06.2008 11:57
49 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 22.07.2008 03:05
#42
Napisano 22.07.2008 14:23
zamieniasz :
na:
nie lubię tu pisać, bo mi nie wychodzi jak pisze posta to ładnie wygląda
if (rannum == 58) { player_item_name[id] = "Ninja ring" player_item_id[id] = rannum player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) player_b_froglegs[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoj noz pozwala ci teleportowac sie co 3 sekundy i zrobic dlugi skok jak kucniesz na 3 sekundy",player_item_name[id]) }
na:
if (rannum == 58) { if (player_class[id] == Ninja) { player_item_name[id] = "Ninja ring" player_item_id[id] = rannum show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Nie jest on dla Ciebie",player_item_name[id]) } else { player_item_name[id] = "Ninja ring" player_item_id[id] = rannum player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) player_b_froglegs[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoj noz pozwala ci teleportowac sie co 3 sekundy i zrobic dlugi skok jak kucniesz na 3 sekundy",player_item_name[id]) } }i to samo dla boostera. Może nie jest to eleganckie, ale proste
nie lubię tu pisać, bo mi nie wychodzi jak pisze posta to ładnie wygląda
#43
Napisano 24.07.2008 12:26
Mozecie mi pomoc? w zadnej wersji 5.2d , 5.2h , 5.3b
Ninja jest WIDOCZNY jak kazdy inny :<
Natomiast Stalker jest niewidoczny - czyli tak jak powinien.
Ninja jest WIDOCZNY jak kazdy inny :<
Natomiast Stalker jest niewidoczny - czyli tak jak powinien.
#44
Napisano 24.07.2008 14:16
W następnej wersji powinno być to poprawione, pozostaje Ci tylko czekać...
#45
Napisano 24.07.2008 14:44
W następnej wersji powinno być to poprawione, pozostaje Ci tylko czekać...
Hmm...gram na serwerze na ktorym jest wszystko ok w ninja jest niewidoczny itd...
Oraz pytanie do Miczu...
Kiedy taka wersja mialaby zaistniec ? +/-
#46
Napisano 24.07.2008 22:58
Nom u mnie tez ninja działa normalni. Spróbuj skompilować u siebie, może będzie działać
#47
Napisano 25.07.2008 04:09
xxSlayeRxx niestety nie działa Przy kompilowaniu wywala błąd
Your plugin failed to compile! Read the errors below: Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team /home/groups/amxmodx/tmp3/php14dWke.sma(41) : fatal error 100: cannot read from file: "fakemeta_util" Compilation aborted. 1 Error.
#48
Napisano 25.07.2008 11:53
Wrzuć ten plik do amxmodx/scripting/include
http://www.sendspace.com/file/zctc8k
Może nie masz odpowiedniego modułu na serwie, odpal plik sma, i masz tam linijki typu #include <cstrike>
#include <engine>
wszystkie nazwy między "<", a ">" muszą być w /amxmodx/modules/ na serwie
http://www.sendspace.com/file/zctc8k
Może nie masz odpowiedniego modułu na serwie, odpal plik sma, i masz tam linijki typu #include <cstrike>
#include <engine>
wszystkie nazwy między "<", a ">" muszą być w /amxmodx/modules/ na serwie
#49
Napisano 25.07.2008 21:32
Co ma modul do kompilowania pliku ? o_0
ps kompiluje na www
ps kompiluje na www
#50
Napisano 26.07.2008 21:33
Bo moduly zawieraja bilbioteke funkcji potrzebnych do kompilacji plikow, szczegolnie biorac pod uwage, ze web kompilatory maja tylko podstawowe moduly?
================================================
Ok troche nie mialem ostatnio czasu (czyt. checi), ale wlasnie poprawilem dzialanie statow (nie translacje ) - zmniejszanie obrazen i predkosc postaci
Ninja ma w koncu uprawgniony boost i ofiary nie uciekna
================================================
Nowa werjsa, nowy temat, pozdrawiam.
================================================
Ok troche nie mialem ostatnio czasu (czyt. checi), ale wlasnie poprawilem dzialanie statow (nie translacje ) - zmniejszanie obrazen i predkosc postaci
Ninja ma w koncu uprawgniony boost i ofiary nie uciekna
================================================
Nowa werjsa, nowy temat, pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych