Item: EXP do GUNXPMOD'a
ChaosN 26.02.2014
Witam mam problem zrobiłem extra item dla zombie aby dodało 100 exp'a do gunxpmod'a ale nie mogę go przekompilować.
zp_item_exp.sma 578bytes 19 downloads
Edited by ChaosN, 26.02.2014 19:28.
0-0-0
26.02.2014
#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <gunxpmod> new kup_exp public plugin_init() { register_plugin("[ZP] EXP", "1.0", "Brak") kup_exp = zp_register_extra_item("EXP", 5, ZP_TEAM_HUMAN & ZP_TEAM_ZOMBIE) } public zp_extra_item_selected(id,itemid) if (itemid == kup_exp) { set_user_xp(id, 100 ); client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles 100 exp'a!"); }
Drago36
28.02.2014
#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <gunxpmod> new kup_exp public plugin_init() { register_plugin("[ZP] EXP", "1.0", "Brak") kup_exp = zp_register_extra_item("EXP", 5, ZP_TEAM_HUMAN & ZP_TEAM_ZOMBIE) } public zp_extra_item_selected(id,itemid) if (itemid == kup_exp) { set_user_xp(id, 100 ); client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles 100 exp'a!"); }
Nie do końca tak.
Poprawna wersja niżej:
#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <gunxpmod> new kup_exp public plugin_init() { register_plugin("[ZP] EXP", "1.0", "Brak") kup_exp = zp_register_extra_item("EXP", 5, ZP_TEAM_HUMAN | ZP_TEAM_ZOMBIE) } public zp_extra_item_selected(id,itemid) if (itemid == kup_exp) { set_user_xp(id, get_user_xp(id) + 100); client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles 100 exp'a!"); }
Kawon
06.03.2014
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL