Witam, potrzebuje kodu na 1/x szansy na natychmiastowe zabicie z broni.
Tylko bez użycia cod_inflict_damage - nic z cod'em.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Niide , 28.01.2014 20:25
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) { cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); } } return HAM_IGNORED; }Przejdź do postu
Napisano 26.01.2014 11:35
Witam, potrzebuje kodu na 1/x szansy na natychmiastowe zabicie z broni.
Tylko bez użycia cod_inflict_damage - nic z cod'em.
Napisano 26.01.2014 11:51
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) UTIL_Kill(idattacker,id,"scout"); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik TrzyRazyZero edytował ten post 26.01.2014 11:51
Napisano 27.01.2014 16:15
Jaki stock UTIL_Kill stworzyć?
Napisano 27.01.2014 16:21
Nie łatwiej po prostu obrażenia zwiększyć do 1000.0, albo po prostu do życia posiadanego przez ofiarę?
Napisano 28.01.2014 20:25 Najlepsza odpowiedź
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) { cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); } } return HAM_IGNORED; }
Strzał w głowe = śmierć (jeśli nie masz hełmu)Natychmiastowa śmierć dla graczy, którzy nie mają hełmu, a zostali trafieni w głowe Napisany przez Rivit , 23.02.2019 headshot, hs, hełm, helmet, kill i 3 więcej |
|
|
|||
System perkówNapisany przez Drago36 , 26.06.2014 perki, qtm peyote, cod, nowy i 2 więcej |
|
|
|||
Zombie Plague 4.3
DynamitNapisany przez Drago36 , 09.03.2014 zombie plague 4.3, zombie, plague i 5 więcej |
|
|
|||
Zombie Mod
[Poradnik] Jak dodać ograniczenie do kupna extra itemu?Napisany przez Drago36 , 08.03.2014 zombie mod, zombie, plague, drago i 5 więcej |
|
|
|||
Zombie Plague 4.3
Ghost ZombieGdy się nie rusza jest niewidzialny Napisany przez Drago36 , 28.02.2014 zombie plague 4.3, zombie, plague i 6 więcej |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych