[ROZWIĄZANE] Blokada broni snajperskich -...
Best Answer Klakier 20.08.2013 22:05
MAGNET
20.08.2013
Ostatnio denerwowalo mnie, jak na moim CODzie na dd2long wszyscy nawalali AWP i nie mialo sie najmniejszych szans na pogranie ak czy m4.
Napisalem wiec plugin, ktory mialby blokowac bronie snajperskie komenda. Jednak sposob, jakiego uzylem, jest niewlasciwy.
Prosze o pomoc
oto sma:
Z gory dzieki i pozdrawiam
moze if user_has_weapon ??
Napisalem wiec plugin, ktory mialby blokowac bronie snajperskie komenda. Jednak sposob, jakiego uzylem, jest niewlasciwy.
Prosze o pomoc
oto sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada awp"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "MAGNET"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("/blokuj","blokuj", ADMIN_IMMUNITY)
register_clcmd("/blokuj","blokuj2", ADMIN_IMMUNITY)
}
public blokuj(){
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
}
public blokuj2(id){
if (get_user_weapon(id) == CSW_AWP || get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT || get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
client_cmd(id, "drop");
}
}
public block(id){
client_print(id,print_center,"Admin zablokowal mozliwosc gry bronia snajperska");
return PLUGIN_HANDLED;
}
Z gory dzieki i pozdrawiam
moze if user_has_weapon ??
MAGNET
20.08.2013
hmm
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN "Blokada awp"#define VERSION "0.1"#define AUTHOR "MAGNET"new bool:blokada = false;public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd("/blokuj","blokuj", ADMIN_IMMUNITY)register_clcmd("/odblokuj","odblokuj", ADMIN_IMMUNITY)register_event("CurWeapon", "blokuj", "be");}public blokuj(id){new bron = read_data(2)blokada = true;if (blokada){if (bron == CSW_AWP || bron == CSW_SCOUT || bron == CSW_G3SG1 || bron == CSW_SG550){client_cmd(id, "drop");}}}public odblokuj(){blokada = false;}Nie wazne, czy uzyje komendy /blokuj, czy /odblokuj, bron mi wywala od poczatku mapy i nmg tego zatrzymac
Edited by MAGNET, 20.08.2013 18:56.
K!113r
20.08.2013
Gdyż po każdej zmianie broni, strzale i innych duperelach, na które reaguje curweapon włączana jest blokada, wywal z tego public'a blokada = true i zrób osobnego publica dla komendy.
MAGNET
20.08.2013
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN "Blokada awp"#define VERSION "0.1"#define AUTHOR "MAGNET"new bool:blokada = false;public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd("/blokuj","blokuj2", ADMIN_IMMUNITY)register_clcmd("/odblokuj","odblokuj", ADMIN_IMMUNITY)register_event("CurWeapon", "blokuj", "be");}public blokuj(id){new bron = read_data(2)if (blokada){if (bron == CSW_AWP || bron == CSW_SCOUT || bron == CSW_G3SG1 || bron == CSW_SG550){client_cmd(id, "drop");}}}public odblokuj(){blokada = false;}public blokuj2(){blokada = true;}Teraz nic sie nie dzieje@Klakier, ale ja nie chce na stale, tylko zeby to bylo pod komenda
MAGNET
20.08.2013
Tez nie. Dla pewnosci usunalem ADMIN_IMMUNITY, ale tez nie pomoglo.
Moze ktos to sprawdzi, czy u niego dziala?
MAGNET
21.08.2013
Dobra juz wiem
register_clcmd("say /blokuj","blokuj2", ADMIN_IMMUNITY)
haha mozg jestem
dzieki wszystkim za pomoc
Mozna zamknac