←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jaki będzie kod do klasy na zadawanie więk...


Najlepsza odpowiedź Linux' 01.08.2015 11:29

Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.

 

Zamien na

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		else
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

 

Przejdź do postu

  • +
  • -
aRrOw - zdjęcie aRrOw 01.08.2015

Siema

Mam do Was pytanie. Jaki kod do klasy dodać żeby miała załóżmy 5 dmg z ak47 a od 100 levela 10 dmg?

 

Wystarczy coś takiego ?? :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(cod_get_user_level(id) <= 100)
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	if(cod_get_user_level(id) >= 100)
	{
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik aRrOw edytował ten post 01.08.2015 09:30
Odpowiedz

  • +
  • -
aRrOw - zdjęcie aRrOw 01.08.2015

Sorka ale nie mogę zedytować a drugiego tematu nie będę zakładać bo tyczy  się tego samego. Spróbowałem tego mojego kodu z @up ale wyskakują dwa błędy

Error: Undefined symbol "id" on line 43
Error: Undefined symbol "id" on line 48

wiem że coś źle zrobiłem ale nie jestem jakimś specem od pawn ^^. Pomoże ktoś ? :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Linux' - zdjęcie Linux' 01.08.2015

Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.

 

Zamien na

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		else
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

 

Odpowiedz

  • +
  • -
aRrOw - zdjęcie aRrOw 01.08.2015

Dzięki Linux'.
Odpowiedz