Jaki będzie kod do klasy na zadawanie więk...
Najlepsza odpowiedź Linux' 01.08.2015 11:29
Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.
Zamien na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); else cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Przejdź do postu
aRrOw
01.08.2015
Siema
Mam do Was pytanie. Jaki kod do klasy dodać żeby miała załóżmy 5 dmg z ak47 a od 100 levela 10 dmg?
Wystarczy coś takiego ?? :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(cod_get_user_level(id) <= 100) if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(cod_get_user_level(id) >= 100) { if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik aRrOw edytował ten post 01.08.2015 09:30
aRrOw
01.08.2015
Sorka ale nie mogę zedytować a drugiego tematu nie będę zakładać bo tyczy się tego samego. Spróbowałem tego mojego kodu z @up ale wyskakują dwa błędy
Error: Undefined symbol "id" on line 43 Error: Undefined symbol "id" on line 48
wiem że coś źle zrobiłem ale nie jestem jakimś specem od pawn . Pomoże ktoś ?
Najlepsza odpowiedź
Linux'
01.08.2015
Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.
Zamien na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); else cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }