Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jaki będzie kod do klasy na zadawanie większego dmg od x lvlu?

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Linux', 01.08.2015 11:29

Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.

 

Zamien na

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		else
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 01.08.2015 09:19

Siema

Mam do Was pytanie. Jaki kod do klasy dodać żeby miała załóżmy 5 dmg z ak47 a od 100 levela 10 dmg?

 

Wystarczy coś takiego ?? :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(cod_get_user_level(id) <= 100)
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	if(cod_get_user_level(id) >= 100)
	{
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik aRrOw edytował ten post 01.08.2015 09:30

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 01.08.2015 09:59

Sorka ale nie mogę zedytować a drugiego tematu nie będę zakładać bo tyczy  się tego samego. Spróbowałem tego mojego kodu z @up ale wyskakują dwa błędy

Error: Undefined symbol "id" on line 43
Error: Undefined symbol "id" on line 48

wiem że coś źle zrobiłem ale nie jestem jakimś specem od pawn ^^. Pomoże ktoś ? :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.08.2015 11:29   Najlepsza odpowiedź

Wszystko jest napisane, nieprawidlowy indeks dla natywu. Poza tym byl blad, od 100lv bylo by 15dmg.

 

Zamien na

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		if(cod_get_user_level(idattacker) >= 100)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		else
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#4 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 01.08.2015 11:35

Dzięki Linux'.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych