[ROZWIĄZANE] komandos
Best Answer Rivit 10.02.2015 20:15
HM?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Go to the full post
AwIlL^^
10.02.2015
Witam.
Tak sobie myślę czy jest możliwość w kodzie komandosa trochę poszperać aby natychmiastowe zabicie z noże się nie bugowało.
Chciałbym się zapytać czy można to rozwiązać w taki sposób:
na początku dopisać: #include <fakemeta>
dodać zmienną: new button = pev(idattacker, pev_button);
i zamiast damage>20 dać to: button & IN_ATTACK2 ???
AwIlL^^
10.02.2015
Chcę aby komandos nie był uzależniony od obrażeń, bo przy 450 wytrzymałości wroga zadaję 19 obrażeń i nie spełniam warunku damage>20
Attached Files
Best Answer
Rivit
10.02.2015
HM?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
dasiek
11.02.2015
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL