←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Usunięcie z map brył o określ...


Najlepsza odpowiedź psilocybe 11.01.2015 04:19

Nie jest to możliwe i koniec. Solid to solid, nic z tym nie zrobisz. Jak napisałeś możesz usuwać tylko func_ ponieważ są one wpisane w plik *.ent danej mapy.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Ossal - zdjęcie Ossal 10.01.2015

Czy to w ogóle możliwe? Wiem że usuniecie z mapy w chwili jej startu określonego bytu (np func_breakable, func_door itp) jest możlliwe, np plugin boxout, ale czy usunięcie bryły zwykłej, nie bytu żadnego, a nawet nie func_wall jest możliwe? Można się domyśleć, że chodzi o bloki oteksturowane teksturą clip, czyli tą przezroczystą, którą  podstawowe mapy są wyklejone dosłownie w każdym najmniejszym fragmencie. Myślałem już dawno dawno temu, jakby było fajnie gdyby można byłoby sobie pośmigać bez niewidzialnych ścian po mapkach. Z góry dzięki za odp, ciekawy jestem ich, chociaż raczej to nie możliwe, bo już bym o tym gdzieś czytał :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź psilocybe - zdjęcie psilocybe 11.01.2015

Nie jest to możliwe i koniec. Solid to solid, nic z tym nie zrobisz. Jak napisałeś możesz usuwać tylko func_ ponieważ są one wpisane w plik *.ent danej mapy.

Odpowiedz

  • +
  • -
Ossal - zdjęcie Ossal 11.01.2015

Tyle chciałem wiedzieć :)

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 11.01.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany