Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usunięcie z map brył o określonej teksturze


Najlepsza odpowiedź psilocybe, 11.01.2015 04:19

Nie jest to możliwe i koniec. Solid to solid, nic z tym nie zrobisz. Jak napisałeś możesz usuwać tylko func_ ponieważ są one wpisane w plik *.ent danej mapy.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2015 06:32

Czy to w ogóle możliwe? Wiem że usuniecie z mapy w chwili jej startu określonego bytu (np func_breakable, func_door itp) jest możlliwe, np plugin boxout, ale czy usunięcie bryły zwykłej, nie bytu żadnego, a nawet nie func_wall jest możliwe? Można się domyśleć, że chodzi o bloki oteksturowane teksturą clip, czyli tą przezroczystą, którą  podstawowe mapy są wyklejone dosłownie w każdym najmniejszym fragmencie. Myślałem już dawno dawno temu, jakby było fajnie gdyby można byłoby sobie pośmigać bez niewidzialnych ścian po mapkach. Z góry dzięki za odp, ciekawy jestem ich, chociaż raczej to nie możliwe, bo już bym o tym gdzieś czytał :)


  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 11.01.2015 04:19   Najlepsza odpowiedź

Nie jest to możliwe i koniec. Solid to solid, nic z tym nie zrobisz. Jak napisałeś możesz usuwać tylko func_ ponieważ są one wpisane w plik *.ent danej mapy.


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.01.2015 15:17

Tyle chciałem wiedzieć :)


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.01.2015 20:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych