Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
ncod_classChangeState
ncod_getUserStatist
ncod_hudRefresh
ncod_perkChangeState
ncod_printInformation
ncod_registerClass
ncod_registerHUDAddon
ncod_registerPerk
ncod_setUserStatist
netdbncod_getUserStatist
ncod_hudRefresh
ncod_perkChangeState
ncod_printInformation
ncod_registerClass
ncod_registerHUDAddon
ncod_registerPerk
ncod_setUserStatist
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
#if defined _ncodmod_included #endinput #endif #define _ncodmod_included enum NCodState { NCODSTATE_DISABLE, NCODSTATE_ENABLE, NCODSTATE_USE, NCODSTATE_SPAWN } enum NCodStatist { NCODSTATIST_HEALTH, NCODSTATIST_STRENGTH, NCODSTATIST_INTELLIGENCE, NCODSTATIST_CONDITION, NCODSTATIST_LEVEL, NCODSTATIST_EXPERIENCE } enum NCodTeams { NCODTEAM_ALL, NCODTEAM_TERRORIST, NCODTEAM_AMERICA } enum NCodInfoType { NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOTYPE_HUD, NCODINFOTYPE_BOTH } enum NCodInfoColor { NCODINFOCOLOR_NORMAL, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, NCODINFOCOLOR_WARNING, NCODINFOCOLOR_PANIC } /** * Rejestruje nowa klase * * @type native * * @param szName Nazwa klasy * @param szDescription Opis klasy * @param iHealth Poczatkowe zycie klasy * @param iStrength Poczatkowa wytrzymalosc klasy * @param iInteligence Poczatkowa inteligencja klasy * @param iCondition Poczatkowa kondycja klasy * @param iWeapons Bronie klasy ( bitsum'a ) * @param iTeam Druzyna gracza ( wartosc opcjonalna ) * @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania klasy ( wartosc opcjonalna ) * * @return Zwraca id klasy badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie */ native ncod_registerClass( const szName[ ], const szDescription[ ], const iHealth, const iStrength, const iInteligence, const iCondition, const iWeapons, const NCodTeams: iTeam = NCODTEAM_ALL, const iAccessFlags = 0 ); /** * Rejestruje nowy perk * * @type native * * @param szName Nazwa perku * @param szDescription Opis perku * @param iAccessFlags Flagi potrzebne do uzywania perku ( wartosc opcjonalna ) * * @return Zwraca id perku badz -1 jezeli rejestracja sie nie powiedzie */ native ncod_registerPerk( const szName[ ], const szDescription[ ], const iAccessFlags = 0 ); /** * Pobiera wartosc statystyki * * @type native * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * * @return Zwraca wartosc statystyki */ native ncod_getUserStatist( id, NCodStatist: iStatist ); /** * Ustawia wartosc statystyki * * @type native * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * @param iValue Wartosc do ustawienia * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ native ncod_setUserStatist( id, NCodStatist: iStatist, iValue ); /** * Dodaje wartosc do statystyki * * @type define * * @param id Index gracza * @param iStatist Index statystyki ( patrz: struktura NCodStatist ) * @param iValue Wartosc do ustawienia * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ #define ncod_addToUserStatist(%1,%2,%3) ncod_setUserStatist(%1,%2,ncod_getUserStatist(%1,%2)+%3) /** * Pobiera wartosc obrazen od inteligencji * * @type define * * @param id Index gracza * @param fMultiplier Mnoznik obrazen od inteligencjii * * @return Zwraca ilosc obrazen z inteligencjii wd. podanego mnoznika */ #define ncod_getInteligenceDamage(%1,%2) float( ncod_getUserStatist(%1,NCODSTATIST_INTELLIGENCE)*%2 ) /** * Pobiera wartosc obrazen od inteligencji * * @type native * * @param id Index gracza * @param iType Typ wysylaniej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoType ) * @param iColor Kolor wysylanej wiadomosci ( patrz: struktura NCodInfoColor ) * @param szMessage Tresc wiadomosci * * @return Zwraca 0 jezeli sie powiedzie, badz -1 jezeli sie nie powiedzie */ native ncod_printInformation( id, NCodInfoType: iType, NCodInfoColor: iColor, const szMessage[ ], any:... ); /** * Rejetruje mozliwosc edycji NewCodMod HUD w pluginie * * @type native * * @return void * * @note: Powinno zostac wykonane nie pozniej niz w forwardz'ie plugin_init */ native ncod_registerHUDAddon( ); /** * Forward wykonywany przy zmianie stanu klasy * * @type forward * * @param id Index gracza * @param iClass Index klasy * @param iState Status gracza ( patrz: struktura NCodState ) */ forward ncod_classChangeState( id, iClass, NCodState: iState ); /** * Forward wykonywany przy zmianie stanu perku * * @type forward * * @param id Index gracza * @param iClass Index perku * @param iState Status perku ( patrz: struktura NCodState ) */ forward ncod_perkChangeState( id, iPerk, NCodState: iState ); /** * Forward wykonywany przy odswiezaniu HUD'a * * @type forward * * @param id Index gracza * @param &szText Tresc HUD'a */ forward ncod_hudRefresh( id, szText[ 128 ] );
Pobierz plik ncodmod.inc