Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Narcyzek's Content

There have been 20 items by Narcyzek (Search limited from 22.06.2023)


Sort by                Order  

#511635 Proszę o szybkie zrobienie Obrońcy, Zombie i Cicho Ciemnego

Posted by Narcyzek on 06.02.2013 15:28 in Prośby o Klasę/Perk

Nazwa: Obrońca
Opis: Odbija 3 pociski w rundzie, 1 rakieta, widzi miny
Bronie: sg550, g3sg1
Staty:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20

Nazwa: Zombie
Opis: Ma przebranie zombie(daje wam wolny wybór) 1/1 z kosy PPM/LPM
Bronie: wali łapami, lub kosa co dacie
Staty:
Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 80

Nazwa: Cicho Ciemny
Opis: 3sec niewidzialności, 10% więcej obrazen z Famas, widzi niewidzialnych.
Staty:
Zdrowie: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10


Najbardziej mi zależy na obrońcy i ogólnie aby moce się zgadzały - Nowy Cod jbc.



#471763 [ROZWIĄZANE] kompilacja silnika

Posted by Narcyzek on 27.10.2012 00:43 in Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Postępowałem wg. tego poradnika http://amxx.pl/topic...regeneracja-hp/ i podczas kompilacji takie oto błędy:


QTM_CodMod.sma(78) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(545) : error 017: undefined symbol "regeneracjap_gracza"
QTM_CodMod.sma(545) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(545) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(545) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(545) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.

Proszę o skompilowanie, dam " +" :)

Attached Files




#469759 dodanie 2statystyk niewidzialność i regeneracja hp

Posted by Narcyzek on 20.10.2012 15:35 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Mógłby mi ktoś dodać niewidzialność i regeneracje hp do codmoda, przy czym:
niewidzialność liczona 0.05, a regeneracja 0.2
tj:
niewidzialność: "255-(IlośćNiewidzialności[id]*0.05)"; czyli byłoby 255-(100*0.05)=255-5 przy 100niewidzialności =200
regeneracja "damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/500.0) "; czyli 100dmg *(100/500)= 100*0.2 przy 100 regeneracji=20hp


dam +, dziękuję

Attached Files




#469432 klasa dmg+0.5int

Posted by Narcyzek on 19.10.2012 18:07 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

prosiłbym o przerobienie tej klasy (załącznik) na klasę z dodatkowym 10dmg + 0.1int (czyli 1/10 inteligencji) do fast exp coda... bo +int zadaje za dużo przy np. 4k int 4k z naboju

Attached Files




#469021 Przeróbka misje/questy v4

Posted by Narcyzek on 18.10.2012 15:43 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

ref



#468102 Prośba, CoD Mod NOWY. Level na start.

Posted by Narcyzek on 16.10.2012 15:51 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

dołączam się.. startowy level na każdej klasie to 750, dam "+" od siebie :]



#466781 Przeróbka misje/questy v4

Posted by Narcyzek on 13.10.2012 08:11 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu(bo to nie jest bug, ani problem)

Mógłby ktoś przerobić ten plugin(link: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/) aby misje zapisywały się na klasach(po zmianie klasy wczytuje misję wybraną na tej klasie), bo gdy wybiorę misje z wyższego przedziału, zmienie klasę na gorszą i dokończę misje(np. brakuje 1frag) to dostaje dużo expa. Po za tym, żeby można było powtarzać te misje.. bo jak sie wykona całą stronę kończąc na wielu klasach to misje nie mają znaczenia ;/


Innym też z pewnością się przyda.
Dam plusa i dziękuje ;]

Attached Files




#466084 xREDIRECT nie wyświetla

Posted by Narcyzek on 10.10.2012 18:02 in Problemy z pluginami

logi, konsola czysto
na serwerze mogę ustawiać opcje wiec wyszukuje mi, w amx_help też jest /server.. lecz na chacie po wpisaniu /server nic nie ma :(



#465731 xREDIRECT nie wyświetla

Posted by Narcyzek on 09.10.2012 17:09 in Problemy z pluginami

Mam taki problem z xREDIRECT, wszystko jest fajnie, dobrze, tylko że po wpisaniu na serwerze "/server" nic się nie pokazuje o.0
postępowałem wg. instrukcji z tematu http://amxx.pl/topic...ate-09-02-2011/ cvary ustawione, serverlist.ini jest lecz nic nie pokazuje po wpisaniu...

Dam "+"



#459532 Klasa Chemik

Posted by Narcyzek on 19.09.2012 15:49 in Poradniki, Łatki oraz Pluginy

mógłby ktoś podać dla tych co nie wiedzą jak zmienić dystans(zasięg) "totemu", obrażenia zadawane, czas trwania totemu.



#459362 Przeróbka perku

Posted by Narcyzek on 18.09.2012 19:23 in Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

tego? tzn?
załącznik? kod?


[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]



#459137 Roundsoundy

Posted by Narcyzek on 17.09.2012 19:08 in Problemy z pluginami

jakiego pluginu używasz? ja polecam: http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/ b. dobrze działa i 0 zakłóceń.



#459047 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

Posted by Narcyzek on 17.09.2012 16:49 in Problemy

udało się.. Glut, coś twój kod znowu nie chciał się skompilować więc nie sprawdziłem.
sekio, twój działa bez zarzutu.. za każdą odpowiedź dałem po "+". temat do zamknięcia.



#458801 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

Posted by Narcyzek on 16.09.2012 18:10 in Problemy

codclass_Szturmowy.sma(55) : warning 209: function "g_Spawn" should return a value

i przez to nie ma menu



#458787 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

Posted by Narcyzek on 16.09.2012 17:34 in Problemy


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
{
if(user_has_weapon(id, CSW_AK47)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_AK47, 1, true); }else{ return 0; }
if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_M4A1, 1, true); }else{ return 0; }

menu(id);
}
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");

menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{

get_user_weapon(id) == CSW_M4A1;
get_user_weapon(id) == CSW_USP;
}
case 1:{
get_user_weapon(id) == CSW_AK47);
get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Miało by to tak wyglądać?
Może mi to ktoś skompilować?


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Szturmowy.sma(36) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon"
codclass_Szturmowy.sma(37) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon"
codclass_Szturmowy.sma(41) : warning 209: function "g_Spawn" should return a value
codclass_Szturmowy.sma(64) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_Szturmowy.sma(64) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Szturmowy.sma(64) : warning 215: expression has no effect
codclass_Szturmowy.sma(65) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_Szturmowy.sma(65) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Szturmowy.sma(65) : warning 215: expression has no effect

6 Errors.
Could not locate output file codclass_Szturmowy.amxx (compile failed).

to samo lokalnie



#458462 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

Posted by Narcyzek on 15.09.2012 19:57 in Problemy

dziękuje.. ja jestem zdolny :P

Plus leci... usuncie temat :PPP bo mi klase podpieprzą :D

Wszystko ok, sprawdzilem - tylko jeden problem zostal a 1 narodzil sie xD


można jakoś ammo do nich dodać? bo w tych broniach nie ma amunicji xD

dzięki opcji
strip_user_weapons(id)
nie mam innych broni... noza.. perki dajace przedmioty sie kasuja...
jest jakas komenda/polecenia które zabiera broń.. nie zabiera wszystkich tylko okreslone?



#458377 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

Posted by Narcyzek on 15.09.2012 16:29 in Problemy

Znajomy przerobił mi klasę, aby miała ona wybór broni na początku rundy.. haczyk lecz wygląda tak:
pierwsza runda
-wybieram ak - ma tylko 30ammo

druga runda
/mam juz ak z 120ammo/
-wybieram m4 - mam m4 30 ammo

trzecia runda
/mam juz ak i m4 ze 120ammo/

Chciałbym aby po/przed rundą wywalało broń, aby nowo wybrana nie pokrywala sie ze starą.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
menu(id);
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");

menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{

cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
}
case 1:{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}
}
if(!is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



próbowałem jak widać użyć
if(!is_user_alive(id))
  {
   strip_user_weapons(id)

  }
lecz chyba mi źle skompilowało lub źle zastosowałem to.



#439446 Nowy mod

Posted by Narcyzek on 01.08.2012 22:55 in Dyskusje

Można uczyć się aktywnie(w praktyce) - co potrzebujesz to wynajdujesz i się doszkalasz.


a co do moda.. pomysł spoko, tylko trochę za bardzo mi się z gun game kojarzy.. a nazwa frag mod chyba to zmieniłaby :crazy:



#438574 Awanse klas

Posted by Narcyzek on 31.07.2012 11:20 in Poradniki, Łatki oraz Pluginy

(nie mogę już z edytować poprzedniego)
aby nie było, że nie próbowałem lokalnie

Attached Thumbnails

  • compile.JPG
  • compile2.JPG



#438490 Awanse klas

Posted by Narcyzek on 31.07.2012 09:02 in Poradniki, Łatki oraz Pluginy

[color=#000000]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codawans_general.sma(22) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file codawans_general.amxx (compile failed).[/color]


skompiluje mi to ktoś? :[

Attached Files