Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Narcyzek
Odnotowano 20 pozycji dodanych przez Narcyzek (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
#511635 Proszę o szybkie zrobienie Obrońcy, Zombie i Cicho Ciemnego
Napisano przez Narcyzek w 06.02.2013 15:28 w Prośby o Klasę/Perk
Opis: Odbija 3 pociski w rundzie, 1 rakieta, widzi miny
Bronie: sg550, g3sg1
Staty:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Nazwa: Zombie
Opis: Ma przebranie zombie(daje wam wolny wybór) 1/1 z kosy PPM/LPM
Bronie: wali łapami, lub kosa co dacie
Staty:
Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 80
Nazwa: Cicho Ciemny
Opis: 3sec niewidzialności, 10% więcej obrazen z Famas, widzi niewidzialnych.
Staty:
Zdrowie: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Najbardziej mi zależy na obrońcy i ogólnie aby moce się zgadzały - Nowy Cod jbc.
#471763 [ROZWIĄZANE] kompilacja silnika
Napisano przez Narcyzek w 27.10.2012 00:43 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
QTM_CodMod.sma(78) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(545) : error 017: undefined symbol "regeneracjap_gracza" QTM_CodMod.sma(545) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(545) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(545) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(545) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Proszę o skompilowanie, dam " +"
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 46,01 KB 15 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#469759 dodanie 2statystyk niewidzialność i regeneracja hp
Napisano przez Narcyzek w 20.10.2012 15:35 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
niewidzialność liczona 0.05, a regeneracja 0.2
tj:
niewidzialność: "255-(IlośćNiewidzialności[id]*0.05)"; czyli byłoby 255-(100*0.05)=255-5 przy 100niewidzialności =200
regeneracja "damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/500.0) "; czyli 100dmg *(100/500)= 100*0.2 przy 100 regeneracji=20hp
dam +, dziękuję
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 44,11 KB 22 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
codmod.inc 7,73 KB 12 Ilość pobrań
#469432 klasa dmg+0.5int
Napisano przez Narcyzek w 19.10.2012 18:07 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Załączone pliki
-
codclass_strzelecwyborowy.sma 655 bajtów 33 Ilość pobrań
codclass_strzelecwyborowy.amxx
#469021 Przeróbka misje/questy v4
Napisano przez Narcyzek w 18.10.2012 15:43 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#468102 Prośba, CoD Mod NOWY. Level na start.
Napisano przez Narcyzek w 16.10.2012 15:51 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#466781 Przeróbka misje/questy v4
Napisano przez Narcyzek w 13.10.2012 08:11 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Mógłby ktoś przerobić ten plugin(link: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/) aby misje zapisywały się na klasach(po zmianie klasy wczytuje misję wybraną na tej klasie), bo gdy wybiorę misje z wyższego przedziału, zmienie klasę na gorszą i dokończę misje(np. brakuje 1frag) to dostaje dużo expa. Po za tym, żeby można było powtarzać te misje.. bo jak sie wykona całą stronę kończąc na wielu klasach to misje nie mają znaczenia ;/
Innym też z pewnością się przyda.
Dam plusa i dziękuje ;]
Załączone pliki
-
cod_quests.sma 13,51 KB 29 Ilość pobrań
cod_quests.amxx
#466084 xREDIRECT nie wyświetla
Napisano przez Narcyzek w 10.10.2012 18:02 w Problemy z pluginami
na serwerze mogę ustawiać opcje wiec wyszukuje mi, w amx_help też jest /server.. lecz na chacie po wpisaniu /server nic nie ma
#465731 xREDIRECT nie wyświetla
Napisano przez Narcyzek w 09.10.2012 17:09 w Problemy z pluginami
postępowałem wg. instrukcji z tematu http://amxx.pl/topic...ate-09-02-2011/ cvary ustawione, serverlist.ini jest lecz nic nie pokazuje po wpisaniu...
Dam "+"
#459532 Klasa Chemik
Napisano przez Narcyzek w 19.09.2012 15:49 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#459362 Przeróbka perku
Napisano przez Narcyzek w 18.09.2012 19:23 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
załącznik? kod?
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
#459137 Roundsoundy
Napisano przez Narcyzek w 17.09.2012 19:08 w Problemy z pluginami
#458787 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni
Napisano przez Narcyzek w 16.09.2012 17:34 w Problemy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}
public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
{
if(user_has_weapon(id, CSW_AK47)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_AK47, 1, true); }else{ return 0; }
if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_M4A1, 1, true); }else{ return 0; }
menu(id);
}
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");
menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{
get_user_weapon(id) == CSW_M4A1;
get_user_weapon(id) == CSW_USP;
}
case 1:{
get_user_weapon(id) == CSW_AK47);
get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Miało by to tak wyglądać?
Może mi to ktoś skompilować?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_Szturmowy.sma(36) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon" codclass_Szturmowy.sma(37) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon" codclass_Szturmowy.sma(41) : warning 209: function "g_Spawn" should return a value codclass_Szturmowy.sma(64) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_Szturmowy.sma(64) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_Szturmowy.sma(64) : warning 215: expression has no effect codclass_Szturmowy.sma(65) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_Szturmowy.sma(65) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_Szturmowy.sma(65) : warning 215: expression has no effect 6 Errors. Could not locate output file codclass_Szturmowy.amxx (compile failed).to samo lokalnie
#458462 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni
Napisano przez Narcyzek w 15.09.2012 19:57 w Problemy
Plus leci... usuncie temat :PPP bo mi klase podpieprzą
Wszystko ok, sprawdzilem - tylko jeden problem zostal a 1 narodzil sie
można jakoś ammo do nich dodać? bo w tych broniach nie ma amunicji
dzięki opcji
strip_user_weapons(id)nie mam innych broni... noza.. perki dajace przedmioty sie kasuja...
jest jakas komenda/polecenia które zabiera broń.. nie zabiera wszystkich tylko okreslone?
#458377 [ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni
Napisano przez Narcyzek w 15.09.2012 16:29 w Problemy
pierwsza runda
-wybieram ak - ma tylko 30ammo
druga runda
/mam juz ak z 120ammo/
-wybieram m4 - mam m4 30 ammo
trzecia runda
/mam juz ak i m4 ze 120ammo/
Chciałbym aby po/przed rundą wywalało broń, aby nowo wybrana nie pokrywala sie ze starą.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}
public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
menu(id);
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");
menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
}
case 1:{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}
}
if(!is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
próbowałem jak widać użyć
if(!is_user_alive(id)) { strip_user_weapons(id) }lecz chyba mi źle skompilowało lub źle zastosowałem to.
#438574 Awanse klas
Napisano przez Narcyzek w 31.07.2012 11:20 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#438490 Awanse klas
Napisano przez Narcyzek w 31.07.2012 09:02 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
[color=#000000]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codawans_general.sma(22) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "bronie" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "kondycja" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie" 1 Error. Could not locate output file codawans_general.amxx (compile failed).[/color]
skompiluje mi to ktoś? :[
Załączone pliki
-
codawans_general.sma 2,72 KB 36 Ilość pobrań
codawans_general.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Narcyzek
- Regulamin