Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Dave12

Odnotowano 54 pozycji dodanych przez Dave12 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#132785 Real item drop

Napisano przez Dave12 w 07.05.2010 15:33 w Poradniki oraz Łatki

Ok działa no i teraz bez bugowe jest ;d

A G[o]Q dało by się zrobić tak że jak dropi butelka z ct to mogą ją podnieść tt i na odwrót :D I do tego najlepiej jeszcze by były kolory butelki ze jak jest dla ct to niebieski jak dla tt to czerwona. Jak chcesz to mógłbyś zrobić



#132573 Real item drop

Napisano przez Dave12 w 06.05.2010 18:12 w Poradniki oraz Łatki

Moim zdaniem ważniejsze jest żeby zrobić takie coś gdy wyrzucamy item to żeby znikał a nie pojawia się butelka ponieważ:

-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)

Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak ^^



#132514 Real item drop

Napisano przez Dave12 w 06.05.2010 16:52 w Poradniki oraz Łatki

dobra już mi znikają w next rundzie

tylko jeszcze dało by się zrobić ze jak ct zabije tt to od tego zabitego terrorysty mogą wziąć butelke tylo anty terrorysci i na odwrot ?



#132508 Real item drop

Napisano przez Dave12 w 06.05.2010 16:39 w Poradniki oraz Łatki

dzięki na to czekałem

tylko tak gdzie dokładnie wkleić to kill_all_entity("przedmiot") bo wydaje mi sie ze dalem na koncu i nie znikaja w next rundzie... mogę dać z przodu round start ?

jak zrobic ze gdy wpiszemy /drop to item znikal a nie pojawia sie znowu butelka



#132383 Wieksze obrazenia z noza

Napisano przez Dave12 w 06.05.2010 10:44 w Pytania

dzięki można close.



#131976 Wieksze obrazenia z noza

Napisano przez Dave12 w 05.05.2010 13:47 w Pytania

Jak zrobić by nóż zabijał za 1 razem ?



#131910 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisano przez Dave12 w 05.05.2010 10:32 w Nowości

tylko plik amx wrzuc



#131029 Model itemow

Napisano przez Dave12 w 02.05.2010 23:08 w Pytania

Mam dobry serwer wiec wyrobi :)
Widziałem to na serwerze i działało, gdy ktoś zdobył item to zamiast od razu mieć go to był na ziemi i każdy z jego teamu mógł go podnieść

może masz jakiś pomysł ?

aha no i żeby nie było zaspamowane to np. zrobić ze te itemy by leżały na 1 rundę czyli by się kasowały z ziemi co rundę



#130909 Model itemow

Napisano przez Dave12 w 02.05.2010 18:19 w Pytania

Witam

Widziałem na jednym serwie takie coś ze jak ktoś normalnie zdobywa item przez zabicie kogoś to go dostaje to tam zamiast tego na ziemi leżał item i trzeba było go podnieść ;d tak samo jak się wyrzuciło może ktoś wie jak takie coś zrobić?

Oczywiście przy każdym itemie leżał by taki sam model, model sam poszukam chyba ze macie jakiś xD ale jak zrobić taki plugin ?



#130778 Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

Napisano przez Dave12 w 02.05.2010 14:17 w Poradniki oraz Łatki

Jakby ktoś mógł tez podać na 501 lvl :)



#127325 Po zmianie broni funkcja nie dziala

Napisano przez Dave12 w 21.04.2010 11:50 w Pytania

Dzięki zrobiłem plus dla ciebie



#127210 Po zmianie broni funkcja nie dziala

Napisano przez Dave12 w 20.04.2010 18:14 w Pytania

jestem początkujący jak byś mógł lepiej wytłumaczyć, to mój 1 plugin...

czyli mam zrobić event

register_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?

i has gravity jak do tego dac ??

if(hasGravity[id]) set_user_gravity(id,300.0) dac po public zl(id){ ??



#127179 Po zmianie broni funkcja nie dziala

Napisano przez Dave12 w 20.04.2010 16:47 w Pytania

Zrobiłem plugin /bazar i za kasę kupujemy np.mniejszą grawitacje i działa all ok tylko jak zmienię bron to mam normalna grawitacje jak zrobić by po zmianie broni było dalej tak jak kopiliśmy


public zl(id){
    if(get_user_gravity(id)>=300){
        show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Juz uzyles zwoju")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(zl_cost)){
        show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Nie masz zlota! Nie polatasz")
        return PLUGIN_HANDLED
}
    

    set_user_gravity(id,0.3)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(zl_cost))
    return PLUGIN_HANDLED
}



#125463 /klasy

Napisano przez Dave12 w 14.04.2010 17:45 w Pytania

Zrobiłem tak jak napisałeś i o to błędy:

invalid function call, not a valid adress 2565
expected token: ";", but found 2565
invalid expression, assumed zero 2565

linijka 2565:

Lotrzyk(id)

funkcje prawidłowe sprawdzałem bracket_counter

całość kodu co tu jest źle?

public show_menu_klasy(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\rOpis Postaci^n\w1. Czarodziejka^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Pogromca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Zabojczyni^n\w8. Amazonka^n\w9. Lotrzyk^n\w0 Exit") 

	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			czarodziejka(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			druid(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			pogromca(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			zabojczyni(id)
		}
		case 7:
		{
			Amazonka(id)
		}
                 case 8:
                {
                        Lotrzyk(id)
                }
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public czarodziejka(id){
	showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>")
}
public paladyn(id){
	showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>")
}
public druid(id){
	showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>")	
}
public pogromca(id){
	showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>")
}
public nekromanta(id){
	showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>")
}
public zabojczyni(id){
	showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>")
}
public Amazonka(id){
	showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>")
}
public Lotrzyk(id){
        showitem(id,"Lotrzyk"," "," ","<br>Na start ma AWP.<br>Dostaje HE (po naladowaniu noza), jego widocznosc jest zredukowana do 100.<br><br>")
}



#125469 Nie ma klasy;/

Napisano przez Dave12 w 12.04.2010 20:44 w Pytania

edytowałeś diablo? jak nie to po prostu coś źle ustawiłeś, zobacz w logi czy nie masz tam o tym jakiegoś błędu



#125175 /klasy

Napisano przez Dave12 w 11.04.2010 15:53 w Pytania

OK dam sma

dodaj mi tam klasę:

nazwa:Lotrzyk
umiejętności które posiada (do opisania):Dostaje AWP, po naladowaniu noza dostaje HE. Jego widocznosc jest zredukowana do 100.

Załączone pliki




#125117 /klasy

Napisano przez Dave12 w 11.04.2010 13:45 w Pytania

napisz jak mam dodać a nie daj sma...

Jak zmieniłem tylko tekst który opisuje daną klasę to teraz nie pokazuje mi się wo gule okno z tym opisem... Ktoś może wie dlaczego ?

Mam to tak : podkreślam ze zmieniłem tylko tekst

}
public czarodziejka(id){
	showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>")
}
public paladyn(id){
	showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>")
}
public druid(id){
	showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>")	
}
public pogromca(id){
	showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>")
}
public nekromanta(id){
	showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>")
}
public zabojczyni(id){
	showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>")
}
public Amazonka(id){
	showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>")
}



#125105 /klasy

Napisano przez Dave12 w 11.04.2010 13:27 w Pytania

Jak dodać nową postać do /klasy ?

Próbowałem ale mam błędy



#124719 FireBalle Oraz Ghost Rope

Napisano przez Dave12 w 10.04.2010 12:31 w Problemy

Dzięki działa :) plus



#124695 [5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów

Napisano przez Dave12 w 10.04.2010 12:00 w Poradniki oraz Łatki

Ok dzięki.



#124679 [5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów

Napisano przez Dave12 w 10.04.2010 11:28 w Poradniki oraz Łatki

Na jaką to jest flage admina? Chce żeby tylko admin z flagą "a" mógł używać tej komendy.



#124357 FireBalle Oraz Ghost Rope

Napisano przez Dave12 w 08.04.2010 21:12 w Problemy

Mógłbyś powiedzieć jak to zrobiłeś bo na pewno mam to samo źle napisz jakie linijki zmienić/lub coś dodać bo nie będe szukał w twoim kodzie paru linijek.



#124356 kusza/latarka

Napisano przez Dave12 w 08.04.2010 21:09 w Pytania

To akurat wiem ;d już sobie poradziłem problem leżał w czym innym...



#124083 FireBalle Oraz Ghost Rope

Napisano przez Dave12 w 07.04.2010 21:51 w Problemy

Trochę tego jest dużo roboty by było...

nie mógł byś zobaczyć na mój kod i sprawdzić czy da się to naprawić ?



#123964 kusza/latarka

Napisano przez Dave12 w 07.04.2010 18:07 w Pytania

Wszystko fajnie mam kusze albo latarkę tylko kusza nie strzela a latarka nie świeci pewnie źle zrobiłem item...

Mam tak i nie działa

case 90:
                {
                     player_item_name[id] = "Moc Amazonki"
                     player_item_id[id] = rannum
                     player_b_kusza[id] = 1 //tutaj zmieniałem cyfry i nic//
                     show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzyc kuszy! (noz+r)",player_item_name[id],player_b_kusza[id])
                }

case 89:
                {
                     player_item_name[id] = "Moc Czarodziejki"
                     player_item_id[id] = rannum
                     player_b_latarka[id] = 1 //tutaj zmieniałem cyfry i nic//
                     show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzyc latarki by zdemaskowac Zabojczynie!",player_item_name[id],player_b_latarka[id])
                }

Widocznie za głupi na to jestem xD jakby ktoś mógł napisać jak ma być byłbym wdzięczny.