A G[o]Q dało by się zrobić tak że jak dropi butelka z ct to mogą ją podnieść tt i na odwrót
![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 54 pozycji dodanych przez Dave12 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )
Napisano przez
Dave12
w 07.05.2010 15:33
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 06.05.2010 18:12
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 06.05.2010 16:52
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 06.05.2010 16:39
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 02.05.2010 23:08
w
Pytania
Napisano przez
Dave12
w 02.05.2010 18:19
w
Pytania
Napisano przez
Dave12
w 02.05.2010 14:17
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 20.04.2010 18:14
w
Pytania
Napisano przez
Dave12
w 20.04.2010 16:47
w
Pytania
public zl(id){ if(get_user_gravity(id)>=300){ show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Juz uzyles zwoju") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(zl_cost)){ show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Nie masz zlota! Nie polatasz") return PLUGIN_HANDLED } set_user_gravity(id,0.3) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(zl_cost)) return PLUGIN_HANDLED }
Napisano przez
Dave12
w 14.04.2010 17:45
w
Pytania
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\rOpis Postaci^n\w1. Czarodziejka^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Pogromca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Zabojczyni^n\w8. Amazonka^n\w9. Lotrzyk^n\w0 Exit") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { druid(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { pogromca(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { zabojczyni(id) } case 7: { Amazonka(id) } case 8: { Lotrzyk(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>") } public pogromca(id){ showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>") } public Lotrzyk(id){ showitem(id,"Lotrzyk"," "," ","<br>Na start ma AWP.<br>Dostaje HE (po naladowaniu noza), jego widocznosc jest zredukowana do 100.<br><br>") }
Napisano przez
Dave12
w 11.04.2010 15:53
w
Pytania
Napisano przez
Dave12
w 11.04.2010 13:45
w
Pytania
} public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>") } public pogromca(id){ showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>") }
Napisano przez
Dave12
w 10.04.2010 12:00
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 10.04.2010 11:28
w
Poradniki oraz Łatki
Napisano przez
Dave12
w 07.04.2010 18:07
w
Pytania
case 90: { player_item_name[id] = "Moc Amazonki" player_item_id[id] = rannum player_b_kusza[id] = 1 //tutaj zmieniałem cyfry i nic// show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzyc kuszy! (noz+r)",player_item_name[id],player_b_kusza[id]) }
case 89: { player_item_name[id] = "Moc Czarodziejki" player_item_id[id] = rannum player_b_latarka[id] = 1 //tutaj zmieniałem cyfry i nic// show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzyc latarki by zdemaskowac Zabojczynie!",player_item_name[id],player_b_latarka[id]) }