Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika solven

Odnotowano 12 pozycji dodanych przez solven (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 24.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#154645 Serwer sie zawiesza

Napisano przez solven w 25.07.2010 19:15 w Problemy

zedytuj plik config/modules.cfg i wklej tam:

mysql
sqlite
fun
engine
fakemeta
cstrike
csx
;hamsandwich
;geoip
;sockets
;regex
;nvault

powinno dzialac. bo tez tak mialem na zabijace. wchodzilem i fatal error serwer padal.



#153769 Problem z regeneracja HP

Napisano przez solven w 22.07.2010 18:28 w Problemy

jestem w tym zielony, ale ciagle masz
hpnabroni[id]


a raz pokazujesz
hp_nabroni[id]


na pewno tak? w sumie chce zeby ci szybko pomogli bo mam ten sam problem tylko ze ja chce zrobic zeby klasie roslo po 5hp/1sek :)



#153092 nowa klasa

Napisano przez solven w 20.07.2010 12:50 w Pytania

mniejsza z tym, rozbilem na dwa ify, ale i tak mam pelno bledow sam nie zrobie. 4hp, i jest widzialna, chociaz miala byc 150 widzialnosci. nie umiem juz tegoo, moze to ktos poprawic za free? ;/



#153065 nowa klasa

Napisano przez solven w 20.07.2010 10:50 w Pytania

@up, nie wiem gdzie to wszystko napisac ;d wstawie to gdzies intuicyjnie i zobacze czy dziala ;P

20 lipiec 2010 - 12:18:
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{

if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
if((player_class[id] == Test_Klasa) && (is_user_connected(id)))
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,200)
}
}
}


Dobrze? zrobilem ze jezeli test_klasa to zmienia ten krendertransalpha na 150 i jeszcze powinno dodawac 200kamizelki

20 lipiec 2010 - 12:20:
ale sam bym tego nie wymyslil ;f

20 lipiec 2010 - 13:01:
jest kilka bledow, mianowicie dostaje 3 pancerza, dostaje he, nie skacze jak ninja i nie jestem pol-niewidzialny. chcecie plik .sma? ;/

20 lipiec 2010 - 13:10:
w pierwszym poscie dalem moja funcke set_gravitychange i tam chyba mam blad ;d

if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))


zamiast "&&" nie powinno byc "or"?
Bo w sumie typek nie moze miec i Ninje i Test_Klase wiec nigdy warunek sie nie spelni ;x

20 lipiec 2010 - 13:26:
kurde, w PAWNie nie ma "or". rozbilem tego ifa na dwa ify i juz skacze, teraz jeszcze niewidzialnosc ;d

apple, powiedz mi gdzie to wpisac?
if(klasagracza[id] == Koles){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
}


Booze, ta klasa ma 4hp, chociaz zadeklarowalem 140 dla niej... Wezcie poprawcie za mnie te bledy bo ja juz nie moge... .sma w zalaczniku. Proszee.

Załączone pliki




#152940 nowa klasa

Napisano przez solven w 19.07.2010 19:51 w Pytania

nie zrob sobie taka funkcje jak ninja i daj swoje


i tu wlasnie jest problem :) sprobuje cos wymyslic :) rezultaty wrzuce na forum ;P

19 lipiec 2010 - 20:57:

Sprawdz dokladnie :/
Jak jej nie usuwales to musi byc.
Linijka okolo
8237
Byc moze jak szukales w "szukaj" to spacje zrobiles albo cos.
Jesli zas nie znajdziesz to wpisz w "szukaj" Paladyn az w końcu znajdziesz :>


Ja mam plugin dbmod 5.9lplus wiec moze przez to nie ma :) najwyzej zrobie bez tego odbijania. dzięki za pomoc.

19 lipiec 2010 - 21:26:
jutro to zrobie bo dzis juz nie mam sily ;P



#152932 nowa klasa

Napisano przez solven w 19.07.2010 19:29 w Pytania

Szukasz

if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)


Nie mam takiej lini :) mam tylko:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)


btw, jak sie robilo, jak chce w skrucie napisac np. i=i+2, to bylo: i=+2?

@edit
jeszcze jedno, Apple, 150 widzialnosci to chyba wiecej (bardziej powinno widac) niz ninje, a ty radziles mi go dopisac do ninji, o tak:
if (player_class[id] == Ninja && player_class[d] == Test_Klasa)


Na pewno tak ma byc? :)



#152914 nowa klasa

Napisano przez solven w 19.07.2010 18:39 w Pytania

amx mod studio


to jakis program? kompilator?


Chodzi o to?
Kompilator pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X



#152908 nowa klasa

Napisano przez solven w 19.07.2010 18:19 w Pytania

Dobra, zacznijmy od teori. Chce dodać taką klase:
-Może latać tak jak ninja.
-Ma zmniejszona widoczność do 150
-Po naladowaniu ma pancerz (max 10)
-Odbijaja sie pociski (od czasu do czasu)
-po naladowaniu ma he



To normalnie dodaje klase, bylo opisane w poradniku:
[Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I teraz tak, tam gdzie mam ladowanie noża daje sobie te 10 pancerza i he, wydaje mi sie ze powinno wygladac to tak:
case Test_Klasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>10)
{
ultra_armor[id]=10
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 10",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}


Zeby klasa latala jak ninja wydaje mi sie ze wystarczy:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


No, nie mam pojęcia jak zrobic 150 widzialnosci i odbijanie sie pociskow jak u palka :) W sumie, to moja pierwsza "klasa" ktora robie, wiec proszę o wyrozumialosc... Pewnie to i tak cale źle bedzie :)

W sumie to moja pierwsza klasa i jak ja skoncze to będę z siebie dumny! :)



#152833 Ile kosztują 2 klasy?

Napisano przez solven w 19.07.2010 14:10 w Dyskusje

Np. takie cos:

-30 HP za zabicie kogos.
-1/10 szans na to, że jak strzela, to przeciwnika oślepi jak Flash.
-Za zabicie dostaje HE.
-1/4 z noża
-Po naładowanie Smoke.

:D tylko jedna klasa, to ile mniej wiecej? :D



#152825 Ile kosztują 2 klasy?

Napisano przez solven w 19.07.2010 13:36 w Dyskusje

Chcialem zrobic sam, ale po dwoch dniach ciezkiej pracy i meczarni stwierdzilem ze polowy nie zrobie, wiec chce sie zapytac ile kosztuje zrobienie jednej lub dwoch klas? Bo nie wiem czy sobie calkiem z diablo odpuscic czy moze zaplacic komus czy cos...



#152794 [Pomocy] diablo 5.9l+

Napisano przez solven w 19.07.2010 12:08 w Pytania

pierwszy tutorial rozumiem. drugi, te nowe menu, w sumie mi nie jest potrzebne, bo nie będę dodawal tylu klas zeby bylo wiecej niz 9, ale poczytam. a tego trzeciego wlasnie nie rozumiem.

"zacznij od czegoś prostszego i zapoznaj się bardziej z PAWN'em" Sa tu jakies tutoriale PAWN'a na amxx.pl?



#152790 [Pomocy] diablo 5.9l+

Napisano przez solven w 19.07.2010 11:38 w Pytania

Mam problem, i to wielki. Kupilem serwer, zrobilem z neigo diablo z podstawowymi klasami, i chcialbym dodac choc jedna nowa klase :) I tu problem. Z jednego poradnika z tego forum nauczylem sie ja "dodac" ale jest zupelnie bez mocy. mozna ja wybrac, ma tam 150hp ale nic nie robi... czytalem tez poradnik o dodawaniu mocy ale nic a nic nie pomogl ;/ tak jak by byl napisany dla tych, ktorzy juz to umia zrobic ;/ moze ktos mi wyjasni na jakims najprostrzym przykladzie, nie wiem, moze np. zeby klasa umiala 2x skoczyc w powietrzu (nie wiem czy to proste, tak mi do glowy wpadlo), albo cos w tym stylu. cos zebym zrozumial. prooosze :) chcialbym chociaz jedna klase zrobic ;P