Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z regeneracja HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Romek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 22.07.2010 14:14

Witam.
Chcialem zrobic dodatek ze dla danej klasy hp regeneruje sie na kazdej broni po 30.
Wiec zrobilem

new hpnabroni[33]

i
Do
public client_connect(id)
dodałem

hpnabroni[id] = 0

Zrobilem

public hpnabroni(id)
{
change_health(id,30,0,"")
}

Przed switch w wyborze klas dałem

hpnabroni[id] = 0

A przy klasie

hp_nabroni[id] = 1

Ale przy kompilacji wywala blad na linijke

change_health(id,999,0,"")


Wiec jak to zrobic ?

#2 solven

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 22.07.2010 18:28

jestem w tym zielony, ale ciagle masz
hpnabroni[id]


a raz pokazujesz
hp_nabroni[id]


na pewno tak? w sumie chce zeby ci szybko pomogli bo mam ten sam problem tylko ze ja chce zrobic zeby klasie roslo po 5hp/1sek :)

Użytkownik solven edytował ten post 22.07.2010 18:28

  • +
  • -
  • 0

#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.07.2010 18:52

to jest git ale myślę że tak będzie lepiej

gdzieś na początku

new zycionko(id) = get_user_health(id)


to gdzieś w klasie

if(player_class[id] == TwójStary){
hpnabroni(id) = 1}
}



public hpnabroni(id)
{
set_task(5.0, "dajmizyc", id, _, _, "b")
}



public dajmizyc(id)
{
set_user_health(id, zycionko(id)+30)
if(zycionko(id) >= 200){ // tu gdzie jest 200 to piszesz ile klasa ma max hp
hpnabroni(id) = 0}
}


nie mam pojęcia czy będzie działało - try and do it

@ehh jednak nie działa - niech ktoś poprawi/ulepszy

Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 19:49

  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.07.2010 10:26

*
Popularny

Wklej do plugin_init powinno ruszyć :D
	register_think("HealBot", "HealBotThink");
CreateHealBot();

Wklej na koniec:
CreateHealBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "HealBot");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public HealBotThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (player_class[id] != Twoja_Klasa) continue;

change_health(id,30,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}

  • +
  • -
  • 5




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych