Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Na100llat3k

Odnotowano 31 pozycji dodanych przez Na100llat3k (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#697767 [ROZWIĄZANE] Pliki .wad

Napisano przez Na100llat3k w 17.04.2015 18:10 w Pytania

Ok, dzięki za informacje.

Do zamknięcia. ;)



#697765 [ROZWIĄZANE] Pliki .wad

Napisano przez Na100llat3k w 17.04.2015 18:04 w Pytania

Rozumiem, że to są style mapy, które wykorzystują inne mapy? :)



#697752 [ROZWIĄZANE] Pliki .wad

Napisano przez Na100llat3k w 17.04.2015 17:18 w Pytania

Czy pliki przedstawione na poniższym obrazku są potrzebne/wymagane do normalnej pracy serwera? Pliki znajdują się w folderze /cstrike.

 

TlqSGnX.png

 

Widzę, że zajmują dużo (jak dla serwera) miejsca więc się pytam.




#697232 [KOSZ] Problem z Super Markerem (P90)

Napisano przez Na100llat3k w 12.04.2015 21:06 w Pytania

Mam mini problem z Super Markerem. Dodałem Super Marker (P90) i wszystko działa pięknie oprócz gdy strzelę z jakiejś broni w bs'a (np. skrzynki na dust2) i on wybucha. Gdy użyłem tej porady http://amxx.pl/topic...zynie-obok-bsa/to jak strzeli się z paintballowej broni to nie wybucha ale niestety z Super Markera robi się zwykły P90.

 

Proszę o przerobienie paintballgun.sma tak aby nie rozwalający bs działał na wszystkie bronie paintballowe + P90.

 

 

 

 

Załączone pliki




#697062 Naprawienie rozwalania bs

Napisano przez Na100llat3k w 12.04.2015 09:57 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wszystko fajnie pięknie działa, ale na Super Marker (p90) nie ma wpływu. Może mi ktoś to przerobić aby działało na broń P90 ? Będę wdzięczny.

 

Super Marker wziąłem z: http://amxx.pl/topic...pa/#entry697033

 

W załączniku mój paintballgun.sma

Załączone pliki




#697035 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa

Napisano przez Na100llat3k w 11.04.2015 22:42 w Problemy

Problem Rozwiązany.

 

Po prostu robiłem VIP'a na kilka flag i plugin wariował lub tej flagi po prostu nie posiadałem.

 

Do zamknięcia.




#697033 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

Napisano przez Na100llat3k w 11.04.2015 22:31 w Nowości

Wszystko supcio działa. Ale jest mam jedną prośbę. Czy może ktoś mi zrobić aby VIP dostawał sam Super Marker (P90) bez zwykłego markera (MP5)?

 

Na tą chwile mam taką sytuacje, że dostaje oba bronie. :)

 

Proszę o pomoc.




#696870 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa

Napisano przez Na100llat3k w 10.04.2015 21:47 w Problemy

A masz uprawnienia odpowiednie żeby z tego vipa korzystać?

 

Wszystkie flagi mam oprócz flagi "z".

 

A co do pluginu to ja nie wiem co się dzieje. Na serwerze działa tylko komenda "/vip". Komenda "/vips" nie działa.




#696858 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa

Napisano przez Na100llat3k w 10.04.2015 18:53 w Problemy

F5




#696806 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa

Napisano przez Na100llat3k w 10.04.2015 07:18 w Problemy

 

Mam problem z pluginem vip.amxx. Na początku tworzyłem VIP'a w generatorze, wgrałem na serwer to plugin nie wywala błędów ale tak jagby go nie było na serwerze.

Na pewno nie ma error logów?? Zrobiłem ponad 20 vipów generatorem i ZAWASZE działał ...

- moduły odblokowane ??

- podaj wersje amxmodx

- Zobacz czy nie masz zapałzowanego pluginu o takie nazwie

- ewentualnie zobacz czy serwer widzi plugin zaloguj sie do rcon i wpisz amx_plugins

 

Jesli czegoś nie wiesz jak sprawdzić to na pewno Ci udzielimy pomocy.

Nie wiem jak tak prosty plugin moze poprostu nie działać i nie wyrzucać np errorów.

 

 

- moduły są odblokowane,

- wersja amxmodx to 1.8.1.3746,

- plugin o dziwo jest włączony,

- widzi widzi, tak jak napisałem powyżej, jest włączony ale efektów na serwerze nie widzę.

 

Errorów w logach nie ma. :(
 




#696778 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP nie działa

Napisano przez Na100llat3k w 09.04.2015 21:27 w Problemy

Mam problem z pluginem vip.amxx. Na początku tworzyłem VIP'a w generatorze, wgrałem na serwer to plugin nie wywala błędów ale tak jagby go nie było na serwerze.

 

Gdy ściągnąłem plugin od innego użytkownika (VIP z modelami) wgrałem ale bez modeli i plugin dopiero zaaragował tak, że serwer nie chciał się włączyć. Usunąłem linijke dotyczącą podmiany modeli VIP'a i jest tak samo jak w pierwszym przypadku. Plugin jest wgrany dobrze, ale jakby bo nie było. Proszę o pomoc.

 

vip.sma

 

Spoiler

 

plugins.ini

 

Spoiler




#661238 Przerobienie pluginu wyboru broni dla Surva

Napisano przez Na100llat3k w 30.08.2014 16:24 w Prośby o modyfikację

Czy może ktoś przerobić ten plugin: (to jest .sma)

/*
[ZP] Choose the weapons survivor 1.6

===============================================================

Description:
When you are a survivor, will show you a menu where you can choose the weapon primary and secondary.

===============================================================

Cvars:
zp_cws_enable: Enables/disables the plugin
zp_cws_secondary: Enable/disable the menu to choose the weapon secondary.

=============================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Choose the weapons survivor"
#define VERSION "1.7"
#define AUTHOR "alan_el_more"

#define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1))

new const PRIMARY_NAMES[][] =
{
    "M249",
    "M4a1",
    "AK47",
    "MP5"
}

new const SECONDARY_NAMES[][] =
{
    "USP",
    "Deagle",
    "P228",
    "Elite"
}

new const SECONDARY_ID[][] =
{
    "weapon_usp",
    "weapon_deagle",
    "weapon_p228",
    "weapon_elite"
}

new const PRIMARY_ID[][] =
{
    "weapon_m249",
    "weapon_m4a1",
    "weapon_ak47",
    "weapon_mp5navy"
}

#if cellbits == 32
const OFFSET_CLIPAMMO = 51
#else
const OFFSET_CLIPAMMO = 65
#endif
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4

new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
            10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }

new pcvar, pcvar_secondary, surv_unlimit_clip
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
const PEV_ADDITIONAL_AMMO = pev_iuser1

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_cvar("zp_cws_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY)
    pcvar = register_cvar("zp_cws_enable", "1")
    pcvar_secondary = register_cvar("zp_cws_secondary", "1")
    
    register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
    
    register_dictionary("zp_choose_weapons_survivor.txt")
}

public mostrarmenu(id)
{
    static ml_random[20]
    formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
    
    new menu = menu_create("\rChoose the weapon \yprimary \rsurvivor:", "mostrar_cliente")
    
    menu_additem(menu, "\yM249", "0", 0)
    menu_additem(menu, "\yM4a1", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\yAK47", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\yMP5", "3", 0)
    menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public mostrar_cliente(id, menu, item)
{
    new data[6], iName[64]
    new access, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    
    if(key == 4)
        key = random_num(0, 3)
    
    drop_weapons(id, 1)
    fm_give_item(id, PRIMARY_ID[key])
    client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", PRIMARY_NAMES[key])
    
    if(get_pcvar_num(pcvar_secondary))
        mostrarmenu2(id)
    
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public mostrarmenu2(id)
{
    static ml_random[20]
    formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
    
    new menu = menu_create("\rChoose the weapon \ysecondary \rsurvivor:", "mostrar_cliente2")
    
    menu_additem(menu, "\yUSP", "0", 0)
    menu_additem(menu, "\yDeagle", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\yP228", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\yElite", "3", 0)
    menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public mostrar_cliente2(id, menu, item)
{
    new data[6], iName[64]
    new access, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    
    if(key == 4)
        key = random_num(0, 3)
    
    drop_weapons(id, 2)
    fm_give_item(id, SECONDARY_ID[key])
    client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", SECONDARY_NAMES[key])
    
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public zp_user_humanized_post(id)
{
    if (zp_get_user_survivor(id) && get_pcvar_num(pcvar))
        set_task(1.0, "mostrarmenu", id)
}

public zp_round_started(gamemode, id)
{
    if(gamemode != MODE_SURVIVOR)
        return;
    
    surv_unlimit_clip = get_cvar_pointer("zp_surv_unlimited_ammo")
}

public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
    if (!(surv_unlimit_clip == 2))
        return;
    
    if (!zp_get_user_survivor(msg_entity))
        return;
        
    if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
        return;
    
    static weapon, clip
    weapon = get_msg_arg_int(2)
    clip = get_msg_arg_int(3)
    
    if (MAXCLIP[weapon] > 2)
    {
        set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
        
        if (clip < 2)
        {
            static wname[32], weapon_ent
            get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
            weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
            
            fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
        }
    }
}

stock fm_give_item(index, const item[]) {
    if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
        return 0

    new ent = fm_create_entity(item)
    if (!pev_valid(ent))
        return 0

    new Float:origin[3]
    pev(index, pev_origin, origin)
    set_pev(ent, pev_origin, origin)
    set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)

    new save = pev(ent, pev_solid)
    dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index)
    if (pev(ent, pev_solid) != save)
        return ent

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

    return -1
}

stock drop_weapons(id, dropwhat)
{
    static weapons[32], num, i, weaponid
    num = 0
    get_user_weapons(id, weapons, num)
    
    for (i = 0; i < num; i++)
    {
        weaponid = weapons[i]
        
        if ((dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || (dropwhat == 2 && ((1<<weaponid) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM)))
        {
            static wname[32], weapon_ent
            get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
            weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, id);
            
            set_pev(weapon_ent, PEV_ADDITIONAL_AMMO, cs_get_user_bpammo(id, weaponid))
            
            engclient_cmd(id, "drop", wname)
            cs_set_user_bpammo(id, weaponid, 0)
        }
    }
}

stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
{
    while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
    
    return entity;
}

stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
{
    set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

... tak aby miał tylko takie bronie:

- M4a1
- AK47
- MP5
- FAMAS
- GAIL

 

 

Kto zrobi (nawet źle) dostanie reputacje. :)

 

 

 




#661210 Broń Surviviola

Napisano przez Na100llat3k w 30.08.2014 14:18 w Pytania

Dzięki wielkie. :)

 

A może wiesz jak to menu zrobić? :)




#661195 Menu broni

Napisano przez Na100llat3k w 30.08.2014 13:25 w Pluginy AMXX

Może ktoś mi przerobić aby to menu było na survivola? Ale mają być następujące bronie: ak, m4a1, mp5 i sg552




#661188 Modele na flage

Napisano przez Na100llat3k w 30.08.2014 13:04 w Szukam pluginu

Eye jaki z tych kodów dotyczy jakiej drużyny?

 

precache_model("models/player/ctgyal/ctgyal.mdl")
     precache_model("models/player/ttgyal/ttgyal.mdl")

 

Ja chciałbym zrobić podmianę modeli dla VIPa (plugin VIP podmienia model na 3 sekundy a potem się zmienia na jaki był) ale nie wiem dla jakiej drużyny te kody są.




#661185 Broń Surviviola

Napisano przez Na100llat3k w 30.08.2014 12:44 w Pytania

Chciałbym się spytać jak zmienić broń Survivola na Zombie Plague 4.3? W tej chwili ma krowę, a chciałbym aby miał m4a1.

 

Jak ktoś chcę się pomęczyć to może zrobić menu z wyborem broni dla suvivola. W tym menu miałby się znajdować:

 

ak-47,

m4a1,

mp5,

sg552.

 

 

Oto plik zombieplague.ini:

 

; ------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Customization File
; ------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; Note: No error parsing is done for this.
; Make sure you don't mistype anything.

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = l
ADMIN MENU = d
START MODE INFECTION = d
START MODE NEMESIS = d
START MODE SURVIVOR = d
START MODE SWARM = d
START MODE MULTI = d
START MODE PLAGUE = d
MAKE ZOMBIE = d
MAKE HUMAN = d
MAKE NEMESIS = d
MAKE SURVIVOR = d
RESPAWN PLAYERS = d
ADMIN MODELS = d

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zboss
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = VipTT
ADMIN HUMAN = VipCT

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl

[Grenade Sprites]
TRAIL = sprites/laserbeam.spr
RING = sprites/shockwave.spr
FIRE = sprites/flame.spr
SMOKE = sprites/black_smoke3.spr
GLASS = models/glassgibs.mdl

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans1.wav , zombie_plague/win_humans2.wav
WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die1.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav , zombie_plague/zombie_die5.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = weapons/knife_slash1.wav , weapons/knife_slash2.wav
ZOMBIE MISS WALL = weapons/knife_hitwall1.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = weapons/knife_hit1.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav
ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav
ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav
ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/nemesis2.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav
ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite
ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade ,

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Flare , AWP Magnum Sniper , M249 Para Machinegun , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper ,
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1 ,
COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12 , 30

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 15
ANTIDOTE = 15
ZOMBIE MADNESS = 17
INFECTION BOMB = 20


[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 128 128 128

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = space

[Lightning Lights Cycle]
LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb

[Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps)
DECALS = 99 , 107 , 108 , 184 , 185 , 186 , 187 , 188 , 189

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 8.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 2.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 5.2
M3 = 8.0
M4A1 = 5.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 5.3
SG552 = 5.0
AK47 = 6.0
P90 = 2.0

[Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed)
CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle

[SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following)
; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone)
MODELCHANGE DELAY = 0.2
; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!)
HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0

; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this.
; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise
; this setting might cause your server insane cpu usage and lag!
SET MODELINDEX OFFSET = 0



#660325 [ZP]Autorespawn+Odliczanie

Napisano przez Na100llat3k w 26.08.2014 15:58 w Prośby o modyfikację

Od ilu odlicza?


#define TASK_TIME 5.0

zmien z 5 na 10



#660203 Problem z sklepem Extra Items

Napisano przez Na100llat3k w 26.08.2014 07:57 w Problemy

Dzięki wgrałem go prędzej ale + się liczy




#660167 [ZP]Extra Item SL8

Napisano przez Na100llat3k w 25.08.2014 21:53 w Itemy

Item się dodał, ale nie można nim strzelać ponieważ nie chce się przeładować. Proszę o pomoc. :/



#660132 Dodanie armoru do Extra Items

Napisano przez Na100llat3k w 25.08.2014 18:34 w Pytania

Chciałbym dodać kamizelkę do moich extra items, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Właśnie dlatego pisze tutaj temat.

 

Proszę o pomoc. Kamizelka ma kosztować 8 AP i dawać 100 armoru.




#660101 Problem z dodaniem itemów do extra items

Napisano przez Na100llat3k w 25.08.2014 15:33 w Problemy

Ok temat do zamknięcia.




#660081 Problem z dodaniem itemów do extra items

Napisano przez Na100llat3k w 25.08.2014 13:34 w Problemy

Witam,

Jestem posiadaczem paczki ZP 4.3. Chciałem wgrać Golden AK. Wgrałem wszystko wpisał ale nie działa. Link do golden ak  http://amxx.pl/topic...item-golden-ak/ .

 

Chciałbym poprosić o szczegółową instrukcje dodawania itemów do "sklepu" extra items.

 

 




#660045 Problem z sklepem Extra Items

Napisano przez Na100llat3k w 25.08.2014 11:03 w Problemy

Witam mam problem wyłącznie z Extra Items w sklepie.

 

Chciałem dodać Golden ak 47 i się nie dodał do sklepu szukałem w googlach i mówili że wszystko chodzi automatycznie . To dlaczego nie u mnie?

 

mod mam zainstalowany z pukawki.

 

Proszę o wyjaśnienie jak dodać ręcznie Extra Itemy do sklepu albo dlaczego automatycznie nie ładuje. 




#655028 Galileo nie działa nominacja.

Napisano przez Na100llat3k w 05.08.2014 22:44 w Problemy

Pokaż logi serwera. Sprawdź czy dobrze zainstalowałeś plugin. Zawsze jest jakiś drobiazg. :)



#655021 Galileo nie działa nominacja.

Napisano przez Na100llat3k w 05.08.2014 21:31 w Problemy

Ale pisz z sensem. Działa czy nie?