Do zamknięcia.
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 31 pozycji dodanych przez Na100llat3k (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
Napisano przez
Na100llat3k
w 17.04.2015 18:10
w
Pytania
Napisano przez
Na100llat3k
w 17.04.2015 18:04
w
Pytania
Napisano przez
Na100llat3k
w 17.04.2015 17:18
w
Pytania
Czy pliki przedstawione na poniższym obrazku są potrzebne/wymagane do normalnej pracy serwera? Pliki znajdują się w folderze /cstrike.
Widzę, że zajmują dużo (jak dla serwera) miejsca więc się pytam.
Napisano przez
Na100llat3k
w 12.04.2015 21:06
w
Pytania
Mam mini problem z Super Markerem. Dodałem Super Marker (P90) i wszystko działa pięknie oprócz gdy strzelę z jakiejś broni w bs'a (np. skrzynki na dust2) i on wybucha. Gdy użyłem tej porady http://amxx.pl/topic...zynie-obok-bsa/to jak strzeli się z paintballowej broni to nie wybucha ale niestety z Super Markera robi się zwykły P90.
Proszę o przerobienie paintballgun.sma tak aby nie rozwalający bs działał na wszystkie bronie paintballowe + P90.
Napisano przez
Na100llat3k
w 12.04.2015 09:57
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Wszystko fajnie pięknie działa, ale na Super Marker (p90) nie ma wpływu. Może mi ktoś to przerobić aby działało na broń P90 ? Będę wdzięczny.
Super Marker wziąłem z: http://amxx.pl/topic...pa/#entry697033
W załączniku mój paintballgun.sma
Napisano przez
Na100llat3k
w 11.04.2015 22:42
w
Problemy
Problem Rozwiązany.
Po prostu robiłem VIP'a na kilka flag i plugin wariował lub tej flagi po prostu nie posiadałem.
Do zamknięcia.
Napisano przez
Na100llat3k
w 11.04.2015 22:31
w
Nowości
Wszystko supcio działa. Ale jest mam jedną prośbę. Czy może ktoś mi zrobić aby VIP dostawał sam Super Marker (P90) bez zwykłego markera (MP5)?
Na tą chwile mam taką sytuacje, że dostaje oba bronie.
Proszę o pomoc.
Napisano przez
Na100llat3k
w 10.04.2015 21:47
w
Problemy
A masz uprawnienia odpowiednie żeby z tego vipa korzystać?
Wszystkie flagi mam oprócz flagi "z".
A co do pluginu to ja nie wiem co się dzieje. Na serwerze działa tylko komenda "/vip". Komenda "/vips" nie działa.
Napisano przez
Na100llat3k
w 10.04.2015 18:53
w
Problemy
F5
Napisano przez
Na100llat3k
w 10.04.2015 07:18
w
Problemy
Mam problem z pluginem vip.amxx. Na początku tworzyłem VIP'a w generatorze, wgrałem na serwer to plugin nie wywala błędów ale tak jagby go nie było na serwerze.
Na pewno nie ma error logów?? Zrobiłem ponad 20 vipów generatorem i ZAWASZE działał ...
- moduły odblokowane ??
- podaj wersje amxmodx
- Zobacz czy nie masz zapałzowanego pluginu o takie nazwie
- ewentualnie zobacz czy serwer widzi plugin zaloguj sie do rcon i wpisz amx_plugins
Jesli czegoś nie wiesz jak sprawdzić to na pewno Ci udzielimy pomocy.
Nie wiem jak tak prosty plugin moze poprostu nie działać i nie wyrzucać np errorów.
- moduły są odblokowane,
- wersja amxmodx to 1.8.1.3746,
- plugin o dziwo jest włączony,
- widzi widzi, tak jak napisałem powyżej, jest włączony ale efektów na serwerze nie widzę.
Errorów w logach nie ma.
Napisano przez
Na100llat3k
w 09.04.2015 21:27
w
Problemy
Mam problem z pluginem vip.amxx. Na początku tworzyłem VIP'a w generatorze, wgrałem na serwer to plugin nie wywala błędów ale tak jagby go nie było na serwerze.
Gdy ściągnąłem plugin od innego użytkownika (VIP z modelami) wgrałem ale bez modeli i plugin dopiero zaaragował tak, że serwer nie chciał się włączyć. Usunąłem linijke dotyczącą podmiany modeli VIP'a i jest tak samo jak w pierwszym przypadku. Plugin jest wgrany dobrze, ale jakby bo nie było. Proszę o pomoc.
vip.sma
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], weapon_id;
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_clcmd("say_team", "g_Chat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_hudmessage(0, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
}
}
}
public logevent_round_start(){
g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
if(!g_FreezeTime){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 300);
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new g_Model[64];
cs_set_user_model(id,g_Model);
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "ammo_57mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 150);
}
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public g_Chat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
replace(g_Msg,charsmax(g_Msg),"*","");
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg);
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
plugins.ini
; AMX Mod X plugins
vip.amxx
players_models.amxx
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
; Map related
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:
; +---------------------------------------------------------------------------+
; | W Panelu Administracyjnym mozesz zainstalowac dodatkowe pluginy. -==- |
; | Prosimy aby zainstalowane "recznie" pluginy dopisywac powyzej tej tabeli! |
; +---------------------------------------------------------------------------+
; Pluginy zainstalowane z poziomu panelu:
paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx
ranga.amxx
rangi.amxx
parachute.amxx
ad_manager.amxx
sklep.amxx
RoundSound.amxx
c4.amxx
spree.amxx
bad_camper.amxx
galileo.amxx
ptb.amxx
Napisano przez
Na100llat3k
w 30.08.2014 16:24
w
Prośby o modyfikację
Czy może ktoś przerobić ten plugin: (to jest .sma)
/* [ZP] Choose the weapons survivor 1.6 =============================================================== Description: When you are a survivor, will show you a menu where you can choose the weapon primary and secondary. =============================================================== Cvars: zp_cws_enable: Enables/disables the plugin zp_cws_secondary: Enable/disable the menu to choose the weapon secondary. =============================================================*/ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <zombieplague> #define PLUGIN "[ZP] Choose the weapons survivor" #define VERSION "1.7" #define AUTHOR "alan_el_more" #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1)) new const PRIMARY_NAMES[][] = { "M249", "M4a1", "AK47", "MP5" } new const SECONDARY_NAMES[][] = { "USP", "Deagle", "P228", "Elite" } new const SECONDARY_ID[][] = { "weapon_usp", "weapon_deagle", "weapon_p228", "weapon_elite" } new const PRIMARY_ID[][] = { "weapon_m249", "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_mp5navy" } #if cellbits == 32 const OFFSET_CLIPAMMO = 51 #else const OFFSET_CLIPAMMO = 65 #endif const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4 new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 } new pcvar, pcvar_secondary, surv_unlimit_clip const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90) const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE) const PEV_ADDITIONAL_AMMO = pev_iuser1 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("zp_cws_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY) pcvar = register_cvar("zp_cws_enable", "1") pcvar_secondary = register_cvar("zp_cws_secondary", "1") register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon") register_dictionary("zp_choose_weapons_survivor.txt") } public mostrarmenu(id) { static ml_random[20] formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM") new menu = menu_create("\rChoose the weapon \yprimary \rsurvivor:", "mostrar_cliente") menu_additem(menu, "\yM249", "0", 0) menu_additem(menu, "\yM4a1", "1", 0) menu_additem(menu, "\yAK47", "2", 0) menu_additem(menu, "\yMP5", "3", 0) menu_additem(menu, ml_random, "4", 0) menu_display(id, menu, 0) } public mostrar_cliente(id, menu, item) { new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) if(key == 4) key = random_num(0, 3) drop_weapons(id, 1) fm_give_item(id, PRIMARY_ID[key]) client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", PRIMARY_NAMES[key]) if(get_pcvar_num(pcvar_secondary)) mostrarmenu2(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public mostrarmenu2(id) { static ml_random[20] formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM") new menu = menu_create("\rChoose the weapon \ysecondary \rsurvivor:", "mostrar_cliente2") menu_additem(menu, "\yUSP", "0", 0) menu_additem(menu, "\yDeagle", "1", 0) menu_additem(menu, "\yP228", "2", 0) menu_additem(menu, "\yElite", "3", 0) menu_additem(menu, ml_random, "4", 0) menu_display(id, menu, 0) } public mostrar_cliente2(id, menu, item) { new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) if(key == 4) key = random_num(0, 3) drop_weapons(id, 2) fm_give_item(id, SECONDARY_ID[key]) client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", SECONDARY_NAMES[key]) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public zp_user_humanized_post(id) { if (zp_get_user_survivor(id) && get_pcvar_num(pcvar)) set_task(1.0, "mostrarmenu", id) } public zp_round_started(gamemode, id) { if(gamemode != MODE_SURVIVOR) return; surv_unlimit_clip = get_cvar_pointer("zp_surv_unlimited_ammo") } public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity) { if (!(surv_unlimit_clip == 2)) return; if (!zp_get_user_survivor(msg_entity)) return; if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1) return; static weapon, clip weapon = get_msg_arg_int(2) clip = get_msg_arg_int(3) if (MAXCLIP[weapon] > 2) { set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time if (clip < 2) { static wname[32], weapon_ent get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1) weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity) fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon]) } } } stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0 new ent = fm_create_entity(item) if (!pev_valid(ent)) return 0 new Float:origin[3] pev(index, pev_origin, origin) set_pev(ent, pev_origin, origin) set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN) dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) new save = pev(ent, pev_solid) dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index) if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) return -1 } stock drop_weapons(id, dropwhat) { static weapons[32], num, i, weaponid num = 0 get_user_weapons(id, weapons, num) for (i = 0; i < num; i++) { weaponid = weapons[i] if ((dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || (dropwhat == 2 && ((1<<weaponid) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM))) { static wname[32], weapon_ent get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1) weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, id); set_pev(weapon_ent, PEV_ADDITIONAL_AMMO, cs_get_user_bpammo(id, weaponid)) engclient_cmd(id, "drop", wname) cs_set_user_bpammo(id, weaponid, 0) } } } stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner) { while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {} return entity; } stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount) { set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
... tak aby miał tylko takie bronie:
- M4a1
- AK47
- MP5
- FAMAS
- GAIL
Kto zrobi (nawet źle) dostanie reputacje.
Napisano przez
Na100llat3k
w 30.08.2014 14:18
w
Pytania
Dzięki wielkie.
A może wiesz jak to menu zrobić?
Napisano przez
Na100llat3k
w 30.08.2014 13:25
w
Pluginy AMXX
Może ktoś mi przerobić aby to menu było na survivola? Ale mają być następujące bronie: ak, m4a1, mp5 i sg552
Napisano przez
Na100llat3k
w 30.08.2014 13:04
w
Szukam pluginu
Eye jaki z tych kodów dotyczy jakiej drużyny?
precache_model("models/player/ctgyal/ctgyal.mdl") precache_model("models/player/ttgyal/ttgyal.mdl")
Ja chciałbym zrobić podmianę modeli dla VIPa (plugin VIP podmienia model na 3 sekundy a potem się zmienia na jaki był) ale nie wiem dla jakiej drużyny te kody są.
Napisano przez
Na100llat3k
w 30.08.2014 12:44
w
Pytania
Chciałbym się spytać jak zmienić broń Survivola na Zombie Plague 4.3? W tej chwili ma krowę, a chciałbym aby miał m4a1.
Jak ktoś chcę się pomęczyć to może zrobić menu z wyborem broni dla suvivola. W tym menu miałby się znajdować:
ak-47,
m4a1,
mp5,
sg552.
Oto plik zombieplague.ini:
; ------------------------------------ ; Zombie Plague 4.3 Customization File ; ------------------------------------ ; Any changes you make here will be ; automatically loaded at map start ; Note: No error parsing is done for this. ; Make sure you don't mistype anything. [Access Flags] ENABLE/DISABLE MOD = l ADMIN MENU = d START MODE INFECTION = d START MODE NEMESIS = d START MODE SURVIVOR = d START MODE SWARM = d START MODE MULTI = d START MODE PLAGUE = d MAKE ZOMBIE = d MAKE HUMAN = d MAKE NEMESIS = d MAKE SURVIVOR = d RESPAWN PLAYERS = d ADMIN MODELS = d [Player Models] (randomly chosen if more than one) HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban NEMESIS = zboss SURVIVOR = leet , sas ADMIN ZOMBIE = VipTT ADMIN HUMAN = VipCT ; If you don't want people using altered player models, enable the following. ; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox) ; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file) FORCE CONSISTENCY = 0 ; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini ; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this ; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line. SAME MODELS FOR ALL = 0 ZOMBIE = zombie_source [Weapon Models] V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl [Grenade Sprites] TRAIL = sprites/laserbeam.spr RING = sprites/shockwave.spr FIRE = sprites/flame.spr SMOKE = sprites/black_smoke3.spr GLASS = models/glassgibs.mdl [Sounds] (randomly chosen if more than one) WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans1.wav , zombie_plague/win_humans2.wav WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die1.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav , zombie_plague/zombie_die5.wav ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav ZOMBIE MISS SLASH = weapons/knife_slash1.wav , weapons/knife_slash2.wav ZOMBIE MISS WALL = weapons/knife_hitwall1.wav ZOMBIE HIT NORMAL = weapons/knife_hit1.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/nemesis2.wav ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/survivor1.wav GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav [Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds) INFECTION ENABLE = 0 INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav INFECTION DURATIONS = 17 NEMESIS ENABLE = 0 NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav NEMESIS DURATIONS = 17 SURVIVOR ENABLE = 0 SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav SURVIVOR DURATIONS = 17 SWARM ENABLE = 0 SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav SWARM DURATIONS = 17 PLAGUE ENABLE = 0 PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav PLAGUE DURATIONS = 17 [Buy Menu Weapons] PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90 SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , [Extra Items: Weapons and their costs] NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Flare , AWP Magnum Sniper , M249 Para Machinegun , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper , ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1 , COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12 , 30 [Hard Coded Items Costs] NIGHT VISION = 15 ANTIDOTE = 15 ZOMBIE MADNESS = 17 INFECTION BOMB = 20 [Weather Effects] RAIN = 0 SNOW = 0 FOG = 0 FOG DENSITY = 0.0018 FOG COLOR = 128 128 128 [Custom Skies] (randomly chosen if more than one) ENABLE = 1 SKY NAMES = space [Lightning Lights Cycle] LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb [Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps) DECALS = 99 , 107 , 108 , 184 , 185 , 186 , 187 , 188 , 189 [Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon) P228 = 2.4 SCOUT = 6.5 XM1014 = 8.0 MAC10 = 2.3 AUG = 5.0 ELITE = 2.4 FIVESEVEN = 2.0 UMP45 = 2.4 SG550 = 5.3 GALIL = 5.5 FAMAS = 5.5 USP = 2.2 GLOCK18 = 2.0 AWP = 10.0 MP5NAVY = 2.5 M249 = 5.2 M3 = 8.0 M4A1 = 5.0 TMP = 2.4 G3SG1 = 6.5 DEAGLE = 5.3 SG552 = 5.0 AK47 = 6.0 P90 = 2.0 [Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed) CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle [SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following) ; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone) MODELCHANGE DELAY = 0.2 ; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!) HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0 ; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this. ; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise ; this setting might cause your server insane cpu usage and lag! SET MODELINDEX OFFSET = 0
Napisano przez
Na100llat3k
w 26.08.2014 15:58
w
Prośby o modyfikację
Napisano przez
Na100llat3k
w 26.08.2014 07:57
w
Problemy
Dzięki wgrałem go prędzej ale + się liczy
Napisano przez
Na100llat3k
w 25.08.2014 21:53
w
Itemy
Napisano przez
Na100llat3k
w 25.08.2014 18:34
w
Pytania
Chciałbym dodać kamizelkę do moich extra items, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Właśnie dlatego pisze tutaj temat.
Proszę o pomoc. Kamizelka ma kosztować 8 AP i dawać 100 armoru.
Napisano przez
Na100llat3k
w 25.08.2014 15:33
w
Problemy
Ok temat do zamknięcia.
Napisano przez
Na100llat3k
w 25.08.2014 13:34
w
Problemy
Witam,
Jestem posiadaczem paczki ZP 4.3. Chciałem wgrać Golden AK. Wgrałem wszystko wpisał ale nie działa. Link do golden ak http://amxx.pl/topic...item-golden-ak/ .
Chciałbym poprosić o szczegółową instrukcje dodawania itemów do "sklepu" extra items.
Napisano przez
Na100llat3k
w 25.08.2014 11:03
w
Problemy
Witam mam problem wyłącznie z Extra Items w sklepie.
Chciałem dodać Golden ak 47 i się nie dodał do sklepu szukałem w googlach i mówili że wszystko chodzi automatycznie . To dlaczego nie u mnie?
mod mam zainstalowany z pukawki.
Proszę o wyjaśnienie jak dodać ręcznie Extra Itemy do sklepu albo dlaczego automatycznie nie ładuje.
Napisano przez
Na100llat3k
w 05.08.2014 22:44
w
Problemy
Napisano przez
Na100llat3k
w 05.08.2014 21:31
w
Problemy