Dzięki.
Jak będziesz robił reszte klas to proszę o kapitana.amxx bo nie może mi zrobić
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 12 pozycji dodanych przez Wiesio (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )
Napisano przez Wiesio w 29.03.2014 21:45 w Prośby o Klasę/Perk
Dzięki.
Jak będziesz robił reszte klas to proszę o kapitana.amxx bo nie może mi zrobić
Napisano przez Wiesio w 29.03.2014 10:52 w Prośby o Klasę/Perk
Witam. Proszę o zrobienie 8 klas.
1) Kapitan[Premium]
hp = 40
inta = 0
speed = 30
wytrzy = 0
Bronie: AWP / He / Famas
Opis. Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 HE.
ADMIN_LVL H
-------------------------------------------------------------------------------------
2) SiwyMechanik
hp = 30
inta = 0
speed = 80
wytrzy = 0
Bronie: TMP/ Deagle / Smoke
Opis: Posiada zmniejszoną widoczność (tak ok. 50%), jest szybki, oraz dodatkowe 7 DMG z TMP (BEZ INTY!)
---------------------------------------------------------------------------------------
3) Szturmowiec
hp = 30
inta = 0
speed = 30
wytrzy = 0
Bronie: M4A1 / Deagle
Opis. Posiada +5 DMG z M4 oraz podwójny skok.
--------------------------------------------------------------------------------------
4) Komandor[Premium]
hp = 40
inta = 0
speed = 20
wytrzy = 0
Bronie: AWP / Famas
Opis. Podczas trzymania AWP jego widoczność spada, dodatkowe skok, dmg z AWP+inta
ADMIN_LVL H
---------------------------------------------------------------------------------------
5) Assasin [Premium]
hp = (-90)
inta = 0
speed = 30
wytrzy = 0
Bronie: Deagle
Opis. Posiada 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza, prawie niewidzialny.
ADMIN_LVL H
-----------------------------------------------------------------------------------------
6) Duszek
hp = 30
inta = 0
speed = 40
wytrzy = 0
Bronie: AK47 / Deagle / Smoke
Opis. Moze przenikać przez ściany 6 sek
------------------------------------------------------------------------------------------
7) Ne0
hp = 30
inta = 0
speed = 90
wytrzy = 0
Bronie: Elity / Deagle / HE
Opis: Posiada 1/2 z HE.
------------------------------------------------------------------------------------------
8) Punisher[Premium]
hp = 40
inta = 0
speed = 40
wytrzy = 0
Bronie: M4A1 / Uzi
Opis. Moze włączyć niesmiertelnosc, ktora trwa 5 sekund.
ADMIN_LVL H
Pozdr. Wiesio
Napisano przez Wiesio w 28.03.2014 16:10 w Pluginy
Witam. Prosiłbym o zrobienie dwóch VIP'ów
A) VIP
- grawitacja 500
- 101 HP
- ciche chodzenie
- przywitanie gdy wchodzi na serwer
- napis SVIP w tabeli wyników
- Prefix przed nickiem [VIP]
- /vips pokazuje vipy online
- Na początku kazdej rundy dostaje HE
- Admin_lvl H
SuperVIP
- grawitacja 400
- 200 HP
- ciche chodzenie
- przywitanie
- napis VIP w tabeli wyników
- Prefix przed nickiem [SVIP]
- /vips pokazuje vipy online
- Na początku kazdej rundy dostaje dwa HE
- Admin_lvl G
- Dodatkowe 2 skoki
- Auto BunnyHop
Z góry Dziękuję i Pozdrawiam.
Proszę o .amxx i .sma
Napisano przez Wiesio w 20.08.2013 10:22 w Pluginy
Witam
Proszę o zrobienie mi VIP'a na serwer PaintBall
VIP ma posiadać:
-101HP
-Prefix przed nickiem w czacie np. [VIP]Wiesio
-Napis V.I.P w tabeli wyników
-Przywitanie gdy wchodzi na serwer
-Strój VIP'a (CT,TT)
-Zloty marker (P90)
-2 skoki
-Mniejsza grawitacja
Proszę o szybki zrobienie VIP'a
Napisano przez Wiesio w 20.08.2013 09:29 w Pluginy
Witam,
Czy mogłby mi ktoś zrobić VIP'a na PB??
VIP ma posiadać:
101 HP
2 skoki
Mniejsza grawitacja
Model VIP'a
Prefix przed nickiem Jak coś pisze np. [VIP]Wiesio: czesc
Przywitanie gdy wchodzi na serwer
Bedzie się znajdował na liście /vips
Proszę o jak najszybsze zrobienie VIP'a
Napisano przez Wiesio w 19.08.2013 18:52 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Witam proszę o zkompilowanie tych dwoch klas, ponieważ mam przy tym problem
Komandor:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandor[Premium]"; new const opis[] = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) }
Famaster
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Famaster"; new const opis[] = "Dostaje Famasa i ma z niego dodatkowe 5obrazen(+inteligencja)"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS>>); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
oraz proszę o dodanie Klasie SlowMan Admin LVL G
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <cstrike> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "SlowMan"; new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 99(+intelgencja) obrazen"; new const bronie = 1<< CSW_GALI | 1<< CSW_VESTHELM | 1<< CSW_SMOKEGRENADE ; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast, sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { set_user_armor(id, 125); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_armor(id, 0) ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) set_task(0.1, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; } public Death() { new id = read_data(2); if(ma_klase[id]) Eksploduj(id); } public Eksploduj(id) { new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 300 ); write_coord( iOrigin[2] + 300 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 8 ); // speed message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(id, pid, 99.0, 1.0); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano przez Wiesio w 17.08.2013 18:24 w Prośby o Klasę/Perk
Witajcie
Proszę was o jedna klase
Nazwa: Medyk
HP:10
Inta: 0
Speed: 0
Wytrzymalosc: 0
Bronie: M4A1
Info: Ma 2 apteczki za wskrzeszenie dostaje 500 (swojej druzyny) a za zbeszczeszczenie zwlok 250.
Napisano przez Wiesio w 13.08.2013 08:07 w Prośby o Klasę/Perk
dzięki za klasy UP
Jeszcze zostaje tylko Szturmowiec i Al Kaida
Napisano przez Wiesio w 12.08.2013 14:13 w Prośby o Klasę/Perk
Witajcie.
Prosiłbym o zrobienie 4 klas
Telegrafista
HP:10
Inta:10
Kondycja:0
Wytrzy:0
Bronie:Ak47
Opis: Widzi wrogów na radarze.
Al Kaida
HP:30
Inta:0
Kondycja:-10
Wytrzy:0
Bronie: XM1014, deagle
Opis: Posiada 2 rakiety oraz +35HP za killa.
FSTYT
HP:20
Inta:0
Kondycja:10
Wytrzy:0
Bronie: Galil , Scout
Opis:Posiada eliminator rozrzutu oraz 1/8 na oślepienie wroga.
Elitarny Kameleon
HP:30
Inta:30
Kondycja:20
Wytrzymalosc:20
Bronie: M4A1 , Ak47
Opis: Posiada podwójny skok, z M4 ma strój CT, a z AK47 ma strój TT.
Szturmowiec
HP:10
Inta:0
Kondycja:5
Wytrzymalosc:12
Bronie:M4A1
Opis: Za zabicie +25 hp oraz pelen magazynek.
SlowMan
HP:15
Inta:0
Kondycja:0
Wytrzymalosc:10
Broni:Galil
Opis: Wyucha po smierci zadając 99(+inteligencja) obrażen
Za klasy Dzięki
Napisano przez Wiesio w 12.08.2013 11:38 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
dzięki
Temat do zamkniecia
Napisano przez Wiesio w 11.08.2013 14:17 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Witam.
Nie wiem dlaczego nie dziala w tych klasa u Kapitana "1/1 z AWP oraz 1/2 z HE" a u Komandora "1/1 z kosy"
Pomoże ktoś??
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Kapitan[MegaPremium]"; new const opis[] = "Posiada 2 rakiety,dodatkowy skok, 1/2 z HE i 1/1 z AWP."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
Komandor
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Komandor[Premium]"; new const opis[] = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) {
Napisano przez Wiesio w 07.08.2013 08:59 w Prośby o Klasę/Perk
Witam.
Proszę o zrobienie klasy Famaster, która posiada:
Inta:-10
HP:0
Wytrzymalość:0
Kondycja: 10
Opis klasy: Dostaje Famasa i ma z niego dodatkowe 5obrażeź(+inteligencja) 3pkt = 1 dmg
Także proszę o Ne0
Inta:0
HP:10
Wytrzymałość:10
Kondycja:50
Opis klasy: Dostaje elity oraz HE(1/2) , jest szybki , ma mniejszą grawitacje(50%)
Proszę podać w załączniku plik .sma oraz .amxx
Podrawiam