Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o naprawienie klasy "Kapitan" oraz "Komandor"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiesio

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 11.08.2013 14:17

Witam.

 

Nie wiem dlaczego nie dziala w tych klasa u Kapitana "1/1 z AWP oraz 1/2 z HE" a u Komandora "1/1 z kosy" 

Pomoże ktoś??

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
                
new const nazwa[]   = "Kapitan[MegaPremium]";
new const opis[]        = "Posiada 2 rakiety,dodatkowy skok, 1/2 z HE i 1/1 z AWP.";
new const bronie        = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
        
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
 
   
        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); 
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
        precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
        new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

Komandor

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Komandor[Premium]";
new const opis[]    = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{

Użytkownik Wiesio edytował ten post 11.08.2013 14:18

  • +
  • -
  • 0

#2 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 11.08.2013 17:00

Powiem ci czemu nie działa.

 

W tym kodzie nawet niema odniesienia do tych rzeczy które napisałeś dlatego nie działa. 

 

 

Masz komandora ale nie wiem czy zadziała.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
  
#define DMG_BULLET (1<<1)
      
new const nazwa[]   = "Komandor[Premium]";
new const opis[]    = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#3 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 12.08.2013 11:19

Łap kapitana.
Ustawiłem ci Kapitana na ADMIN_LEVEL_H 

Załączone pliki


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 12.08.2013 11:22

  • +
  • -
  • 1

#4 Wiesio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 12.08.2013 11:38

dzięki :)

 

Temat do zamkniecia 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych