Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Daniel`owsky

Odnotowano 77 pozycji dodanych przez Daniel`owsky (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 03.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#649185 Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe

Napisano przez Daniel`owsky w 11.07.2014 17:08 w Bugi

Dzięki ... 




#649176 Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe

Napisano przez Daniel`owsky w 11.07.2014 16:35 w Bugi

Witam. Mam dziwny problem w klasie Mega Premium Rambo. Zamiast dodatkowych 250 dmg w broni AK47, nawet przy posiadaniu 25000 inteligencji AK zabiera 250 dmg. Tutaj sma klasy:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "[Mega Premium] Rambo";
new const opis[] = "Posiada AWP i z niego 1/1, AK47 i z niego o 200 dmg wiecej, Deagle i z niego o 250 dmg wiecej, wszystkie granaty, 6 skokow w powietrzu, ciche bieganie";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33];


new skoki[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Rambo)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND) 
skoki[id] = 5;


return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
return HAM_IGNORED;
}

 




#645313 Prośba o klasę Predator

Napisano przez Daniel`owsky w 25.06.2014 08:20 w Prośby o Klasę/Perk

new const nazwa[] = "[Premium] Predator";
new const opis[] = "Posiada 7 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% dodatkowych obrazen z Famasa, widzi niewidzialnych, natychmiastowe przeladowanie broni";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;
 



#642904 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 20:05 w Pytania dotyczące pluginów

Nie działa :C Nikt nie pomoże?




#642902 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?

Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 20:04 w Pytania

Jak wyłączę debug to serwer zacina się w połowie ładowania paska.




#642827 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?

Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 10:35 w Pytania

http://amxx.pl/topic...h-a-obciazenie/ - Tutaj wyczytałem

 

A i żadnych errorów z silnikiem, nigdy nie było.




#642813 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?

Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 06:22 w Pytania

Witajcie. Wyczytałem, że gdy przy nazwie pluginu jest dopisany "debug" to ta opcja obciąża serwer. Gdy usunąłem napis debug sprzed nazwy QTM_CodMod.amxx to nie dało wejść się na serwer (pasek ładowania zacinał się w połowie). Co może być tego przyczyną?




#642786 Prośba o klasę Terrorysta

Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 18:44 w Prośby o Klasę/Perk

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 350;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS,TRILEX");


 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
 ma_klase[id] = true;
 cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
 ColorChat(id, GREEN, "Klasa Terrorysta została stworzona przez TRILEX", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
 ZmienUbranie(id, 1);
 ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
 if(!is_user_alive(id))
  return;
  
 if(!ma_klase[id])
  return;
  
 if(random_num(1,2) == 1)
 {
  new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  
  cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
  ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  
  cs_set_user_team(id, team);
 }
 ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
 if (!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;


 if(reset)
  cs_reset_user_model(id);
 else
 {
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
 }


 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
       
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;     
       
  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
           
    return HAM_IGNORED;
}
Mógłbyś jeszcze dodać do tego multi jump?



#642780 Prośba o klasę Terrorysta

Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 18:28 w Prośby o Klasę/Perk

Dam znać czy działa.




#642738 Prośba o klasę Terrorysta

Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 14:31 w Prośby o Klasę/Perk

   Opis: 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He
               
                Staty:
                Int: 0
                Zdr: 0
                Wytrz: 0
                Speed: 0
       
                Bronie: AK47, He 




#641970 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:42 w Pytania dotyczące pluginów

Ogólnie to już nawet prefiks nie jest na zielono i jest dziwnie wyświetlone.




#641968 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:37 w Pytania dotyczące pluginów

Teraz to juz całkiem zle




#641965 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:15 w Pytania dotyczące pluginów

I znów nie działa! 

 

2exvqzb.png




#641961 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:42 w Pytania dotyczące pluginów

Double post. Do usunięcia.




#641960 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:42 w Pytania dotyczące pluginów

To nie zależy od klas. To od tego pluginu, ale dobrze. Macie .sma klasy:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Assasin";
new const opis[]    = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), jego widocznosc spada do 60, podwojny skok, 1/9 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 600;
new const kondycja  = 1400;
new const inteligencja = 1100;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");




register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");




register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");




RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium (Assasin)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}


public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE


if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;


new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);


set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);


}
return FMRES_IGNORED;
}


public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);


if(!is_user_alive(idattacker))
return;


if(!ma_klase[idattacker])
return;


if(random_num(1, 9) != 1)
return;


client_cmd(id, "drop");
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

A ten plugin kolegi wyżej już sprawdzam.

 



#641959 Jak całkowicie usunąć HUD z pluginu Misje / Questy

Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:40 w Pytania

Witam. Tak jak w temacie. U mnie plugin działa lecz po chwili serwer kickuje z powodu Za dużo wiadomości HUD. Nie chodzi mi o wyłączenie w menu HUD tylko całkowicie!!!

 

Tutaj link do pluginu: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/




#641824 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 04.06.2014 16:13 w Pytania dotyczące pluginów

Jest: ([Premium] Assasin) -.- Czy ktoś potrafi to zrobić?

 

Ma być: [Premium (Assasin)]




#641818 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 04.06.2014 15:21 w Pytania dotyczące pluginów

I znów źle ... :C




#641660 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 03.06.2014 14:37 w Pytania dotyczące pluginów

Teraz jest:

 

([Premium Assasin])

 

NADAL ŹLE.




#641610 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 02.06.2014 22:42 w Pytania dotyczące pluginów

Nadal źle ;c

 

Teraz jest ([Premium] (Assasin)])




#641598 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 02.06.2014 20:18 w Pytania dotyczące pluginów

Właśnie zmieniłem we frakcjach.

Tak skompilowałem. 

 

Zaraz sprawdzę plugin od kolegi wyżej.




#640323 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 26.05.2014 12:29 w Pytania dotyczące pluginów

NIE POMAGA!




#640015 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?

Napisano przez Daniel`owsky w 24.05.2014 13:59 w Pytania dotyczące pluginów

Witam. Używam pluginu prefiks_CodMod.

 

Prefiks przy nicku wygląda następująco: (na przykładzie premium):

 

[[Premium Assasin], a chciałbym, żeby było tak: [Premium (Assasin)]

 

Jak to zrobić?




#639638 AntiCommerce

Napisano przez Daniel`owsky w 21.05.2014 07:34 w Pluginy AMXX

Jak dodać do tych znaków nie dozwolonych pomiędzy Bajtami IP x?




#639637 Jak dodać anty znak do cvara - AntiCommerce

Napisano przez Daniel`owsky w 21.05.2014 07:11 w Pytania dotyczące pluginów

Chodzi o to:

 

ac_ips_chars "" (default [NALPHANUM]) Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"

 

Proszę tutaj dodać, aby był jeszcze niedozwolony znak x