Dzięki ...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Daniel`owsky
Odnotowano 77 pozycji dodanych przez Daniel`owsky (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 03.06.2023 )
#649185 Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe
Napisano przez Daniel`owsky w 11.07.2014 17:08 w Bugi
#649176 Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe
Napisano przez Daniel`owsky w 11.07.2014 16:35 w Bugi
Witam. Mam dziwny problem w klasie Mega Premium Rambo. Zamiast dodatkowych 250 dmg w broni AK47, nawet przy posiadaniu 25000 inteligencji AK zabiera 250 dmg. Tutaj sma klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Mega Premium] Rambo"; new const opis[] = "Posiada AWP i z niego 1/1, AK47 i z niego o 200 dmg wiecej, Deagle i z niego o 250 dmg wiecej, wszystkie granaty, 6 skokow w powietrzu, ciche bieganie"; new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE); new const zdrowie = 700; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Rambo)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_user_footsteps(id, 1) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0) ma_klase[id] = false; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]-- new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#645313 Prośba o klasę Predator
Napisano przez Daniel`owsky w 25.06.2014 08:20 w Prośby o Klasę/Perk
#642904 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 20:05 w Pytania dotyczące pluginów
Nie działa :C Nikt nie pomoże?
#642902 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?
Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 20:04 w Pytania
Jak wyłączę debug to serwer zacina się w połowie ładowania paska.
#642827 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?
Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 10:35 w Pytania
http://amxx.pl/topic...h-a-obciazenie/ - Tutaj wyczytałem
A i żadnych errorów z silnikiem, nigdy nie było.
#642813 QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?
Napisano przez Daniel`owsky w 11.06.2014 06:22 w Pytania
Witajcie. Wyczytałem, że gdy przy nazwie pluginu jest dopisany "debug" to ta opcja obciąża serwer. Gdy usunąłem napis debug sprzed nazwy QTM_CodMod.amxx to nie dało wejść się na serwer (pasek ładowania zacinał się w połowie). Co może być tego przyczyną?
#642786 Prośba o klasę Terrorysta
Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 18:44 w Prośby o Klasę/Perk
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> #include <fun> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He"; new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 350; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 200; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS,TRILEX"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); ColorChat(id, GREEN, "Klasa Terrorysta została stworzona przez TRILEX", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,2) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#642780 Prośba o klasę Terrorysta
Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 18:28 w Prośby o Klasę/Perk
Dam znać czy działa.
#642738 Prośba o klasę Terrorysta
Napisano przez Daniel`owsky w 10.06.2014 14:31 w Prośby o Klasę/Perk
Opis: 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He
Staty:
Int: 0
Zdr: 0
Wytrz: 0
Speed: 0
Bronie: AK47, He
#641970 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:42 w Pytania dotyczące pluginów
Ogólnie to już nawet prefiks nie jest na zielono i jest dziwnie wyświetlone.
#641968 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:37 w Pytania dotyczące pluginów
Teraz to juz całkiem zle
#641965 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 16:15 w Pytania dotyczące pluginów
I znów nie działa!
#641961 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:42 w Pytania dotyczące pluginów
Double post. Do usunięcia.
#641960 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:42 w Pytania dotyczące pluginów
To nie zależy od klas. To od tego pluginu, ale dobrze. Macie .sma klasy:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Premium] Assasin"; new const opis[] = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), jego widocznosc spada do 60, podwojny skok, 1/9 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika"; new const bronie = (1<<CSW_MAC10); new const zdrowie = 600; new const kondycja = 1400; new const inteligencja = 1100; new const wytrzymalosc = 50; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Premium (Assasin)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 9) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
A ten plugin kolegi wyżej już sprawdzam.
#641959 Jak całkowicie usunąć HUD z pluginu Misje / Questy
Napisano przez Daniel`owsky w 05.06.2014 15:40 w Pytania
Witam. Tak jak w temacie. U mnie plugin działa lecz po chwili serwer kickuje z powodu Za dużo wiadomości HUD. Nie chodzi mi o wyłączenie w menu HUD tylko całkowicie!!!
Tutaj link do pluginu: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/
#641824 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 04.06.2014 16:13 w Pytania dotyczące pluginów
Jest: ([Premium] Assasin) -.- Czy ktoś potrafi to zrobić?
Ma być: [Premium (Assasin)]
#641818 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 04.06.2014 15:21 w Pytania dotyczące pluginów
I znów źle ... :C
#641660 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 03.06.2014 14:37 w Pytania dotyczące pluginów
Teraz jest:
([Premium Assasin])
NADAL ŹLE.
#641610 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 02.06.2014 22:42 w Pytania dotyczące pluginów
Nadal źle ;c
Teraz jest ([Premium] (Assasin)])
#641598 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 02.06.2014 20:18 w Pytania dotyczące pluginów
Właśnie zmieniłem we frakcjach.
Tak skompilowałem.
Zaraz sprawdzę plugin od kolegi wyżej.
#640323 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 26.05.2014 12:29 w Pytania dotyczące pluginów
NIE POMAGA!
#640015 [COD]Jak zmienić wzór prefiku klasy?
Napisano przez Daniel`owsky w 24.05.2014 13:59 w Pytania dotyczące pluginów
Witam. Używam pluginu prefiks_CodMod.
Prefiks przy nicku wygląda następująco: (na przykładzie premium):
[[Premium Assasin], a chciałbym, żeby było tak: [Premium (Assasin)]
Jak to zrobić?
#639638 AntiCommerce
Napisano przez Daniel`owsky w 21.05.2014 07:34 w Pluginy AMXX
Jak dodać do tych znaków nie dozwolonych pomiędzy Bajtami IP x?
#639637 Jak dodać anty znak do cvara - AntiCommerce
Napisano przez Daniel`owsky w 21.05.2014 07:11 w Pytania dotyczące pluginów
Chodzi o to:
ac_ips_chars "" (default [NALPHANUM]) Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"
Proszę tutaj dodać, aby był jeszcze niedozwolony znak x
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Daniel`owsky
- Regulamin