Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daniel`owsky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.07.2014 16:35

Witam. Mam dziwny problem w klasie Mega Premium Rambo. Zamiast dodatkowych 250 dmg w broni AK47, nawet przy posiadaniu 25000 inteligencji AK zabiera 250 dmg. Tutaj sma klasy:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "[Mega Premium] Rambo";
new const opis[] = "Posiada AWP i z niego 1/1, AK47 i z niego o 200 dmg wiecej, Deagle i z niego o 250 dmg wiecej, wszystkie granaty, 6 skokow w powietrzu, ciche bieganie";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33];


new skoki[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Rambo)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND) 
skoki[id] = 5;


return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jednego z najlepszych CoD Modów w Polsce! Darmowe Premki! IP: 80.72.38.187:27090 

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 xArenis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:rdm
Offline

Napisano 11.07.2014 17:01

w opisie masz Jeden z najlepszych cod modow w polsce?! jak to mozliwe skoro nie wiesz takich rzeczy ale ok.

cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmień na

cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

a i tak . btw klasa nie ma zwiekszonego dmg z DEAGLE


Użytkownik xArenis edytował ten post 11.07.2014 17:02

  • +
  • -
  • 0

#3 Daniel`owsky

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.07.2014 17:08

Dzięki ... 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jednego z najlepszych CoD Modów w Polsce! Darmowe Premki! IP: 80.72.38.187:27090 

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych