Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika ewciak

Odnotowano 60 pozycji dodanych przez ewciak (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 03.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#326085 Paczka [4FuN] by 8ball1

Napisano przez ewciak w 24.11.2011 10:27 w Gotowe paczki AMXX

plusik leci ladna paczka ;]



#326067 Cześć

Napisano przez ewciak w 24.11.2011 09:28 w Przywitaj się

elooo



#326066 [ROZWIĄZANE] dodanie klasy na flage

Napisano przez ewciak w 24.11.2011 09:25 w Pytania

daj sma klasy ktorej chcesz zmienic flagę to Ci zmienie.



#325798 Perk kusza

Napisano przez ewciak w 23.11.2011 15:58 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

popieram, szkoda że wrzuciłeś nie sprawdzony perk, Poprawi ktoś błedy..?



#322947 Klasa ninja==> brak niewidzialności

Napisano przez ewciak w 17.11.2011 17:19 w Problemy z pluginami

chyba dziala :) jeszcze będę testowac dzięki :)



#322939 Klasa ninja==> brak niewidzialności

Napisano przez ewciak w 17.11.2011 17:00 w Problemy z pluginami

dziękuję panowie

Niewidzialność dalej nie działa;/



#322905 Klasa ninja==> brak niewidzialności

Napisano przez ewciak w 17.11.2011 15:51 w Problemy z pluginami

właśnie w tym problem że logów, errorów nie ma, po prostu nie działa niewidzialność



#322893 Klasa ninja==> brak niewidzialności

Napisano przez ewciak w 17.11.2011 15:02 w Problemy z pluginami

Witam,

otóz mam dalej problem z klasą ninja, nie działa tam niewidzialność. Czy może mi ktoś powiedzieć, gdzie lezy błąd i go poprawić?

Klasa jest z nowego coda.
Pozdrawiam i dziękuję

Załączone pliki




#319293 Perk plus model CoD Nowy

Napisano przez ewciak w 08.11.2011 12:19 w Zlecenia płatne

Witajcie.

Poszukuje osoby do zrobienia perku i nowego modelu do niego.


Perk:

- Zabicie za 1 trafnym strzałem z AK
- Perk ulega zniszczeniu po 1 zginięciu (mam plugin wytrzymałoś perku)
- Napisy że Perk został stworzony na potrzeby mojej serwerowni
Model:

- Złote AK z wyraźnym napisem na broni adresu mojej serwerowni.

wiem że zarówno złote AK jak i ten perk już istnieją w sieci ii trzeba to tylko trochę przerobic dlatego daje 20 zł za przeróbkę.



Kontakt:
Steam: ewciak1990
gg. 11838159
mail: [email protected]



#313500 błąd podczas kompilacji

Napisano przez ewciak w 26.10.2011 12:33 w Problemy

Wyskakuje mi taki błąd

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_admiral.sma(69) : error 017: undefined symbol "ostatnio_prawym"
codclass_admiral.sma(69) : warning 215: expression has no effect
codclass_admiral.sma(69) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_admiral.sma(69) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_admiral.sma(69) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.

oto smsa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Admiral(premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


co jest nie tak?;/



#313495 errory- klasa Medyk

Napisano przez ewciak w 26.10.2011 12:24 w Problemy

Nie pomaga



#313135 errory- klasa Medyk

Napisano przez ewciak w 25.10.2011 15:12 w Problemy

Witajcie

Wyskakują mi ostatnio errory klasy medyk:

L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX]    [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)


w czym tkwi problem??

Sma w załączniku

Załączone pliki




#312653 Errory klasy premium assasin

Napisano przez ewciak w 23.10.2011 19:57 w Problemy

Niestety nie pomoglo dalej sie pojawia blad.

Klasa zostala stworzona w generatorze jak cos



#312554 Errory klasy premium assasin

Napisano przez ewciak w 23.10.2011 17:26 w Problemy

Witajcie. Zmodyfikowałam dziś klasę premium assasin i wyskakują mi następujące errory:

L 10/23/2011 - 18:01:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 10/23/2011 - 18:01:31: [AMXX]    [0] codclass_Assasin_246084.sma::Think_Apteczki (line 134)
L 10/23/2011 - 18:03:06: [ENGINE] Invalid entity 268

wrzucam sma

Załączone pliki




#312448 Problem z kompilacją

Napisano przez ewciak w 23.10.2011 16:00 w Problemy

Po raz kolejny dzięki wielkie za pomoc leci oczywiście plusik :)

Jeszcze takie błędy:
codclass_admiral.sma(108) : error 036: empty statement
codclass_admiral.sma(109) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file codclass_admiral.amxx (compile failed).

ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak?



#312420 Problem z kompilacją

Napisano przez ewciak w 23.10.2011 14:19 w Problemy

Wyskakują mi takie błędy:


codclass_admiral.sma(121) : error 017: undefined symbol "maxClip"
codclass_admiral.sma(121) : warning 215: expression has no effect
codclass_admiral.sma(121) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_admiral.sma(121) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_admiral.sma(121) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.


oto sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Admiral(premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo. Natychmiastowe zabicie z noża (PPM).";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1);
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Chodzi o ten kawałek kodu:
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
  new cur_health = pev(killer, pev_health);
  new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
  new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
  set_pev(killer, pev_health, new_health);
  new weapon = get_user_weapon(killer);
  if(maxClip[weapon] != -1);
   set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}



#310335 errory- silnik CoDa

Napisano przez ewciak w 20.10.2011 10:40 w Problemy

Witam,
Mam taki problem:
W error logach od bardzo długiego czasu ciągle loguje mi się taki błąd:

L 10/18/2011 - 17:57:28: Start of error session.
L 10/18/2011 - 17:57:28: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20111018.log")
L 10/18/2011 - 17:57:28: [FAKEMETA] Undefined pev index: 255
L 10/18/2011 - 17:57:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 10/18/2011 - 17:57:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pev")
L 10/18/2011 - 17:57:28: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::MessageHealth (line 438)

Obecnie dodałam debug do QTM_CodMod.sma ale wcześniej ten błąd też występował.
Dziś dodałam tą modyfikację http://amxx.pl/topic/62492-hp-w-hud/ więc ilość hp już mi się pokazuje prawidłowo w hud

Proszę o pomoc w naprawieniu tego błędu

Miał ktoś kiedyś taki problem ??

Załączone pliki




#310764 [ROZWIĄZANE] Errory w trakcie kompilacji pluginu

Napisano przez ewciak w 20.10.2011 09:55 w Problemy

Już naprawilam sama :) ale za chęci plusik oczywiście leci :)



#310761 [ROZWIĄZANE] Errory w trakcie kompilacji pluginu

Napisano przez ewciak w 20.10.2011 09:12 w Problemy

próbowałam połączyć dwie klasy premium w jedną. Jednak chyba trochę namieszałam i wyskakują mi errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_dotykaniola.sma(74) : warning 217: loose indentation
codclass_dotykaniola.sma(74) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_dotykaniola.sma(74) : error 017: undefined symbol "fwCmdStart_MultiJump"
codclass_dotykaniola.sma(79) : error 017: undefined symbol "uc_handle"
codclass_dotykaniola.sma(91) : warning 225: unreachable code
codclass_dotykaniola.sma(91) : warning 217: loose indentation
codclass_dotykaniola.sma(91) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_dotykaniola.sma(91) : error 004: function "cod_class_skill_used" is not implemented
codclass_dotykaniola.sma(92) : warning 217: loose indentation
codclass_dotykaniola.sma(137) : warning 225: unreachable code
codclass_dotykaniola.sma(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_dotykaniola.sma(137) : error 017: undefined symbol "DotykRakiety"
codclass_dotykaniola.sma(139) : error 017: undefined symbol "ent"
codclass_dotykaniola.sma(140) : warning 209: function "client_PreThink" should return a value
codclass_dotykaniola.sma(142) : error 017: undefined symbol "ent"
codclass_dotykaniola.sma(146) : error 017: undefined symbol "ent"
codclass_dotykaniola.sma(146) : warning 215: expression has no effect
codclass_dotykaniola.sma(146) : warning 215: expression has no effect
codclass_dotykaniola.sma(146) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_dotykaniola.sma(146) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_dotykaniola.sma(146) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
13 Errors

Może ktoś mi pomóc rozwiązać ten problem tak by działało wszystko?

Załączone pliki




#310333 [ROZWIĄZANE] Reset lvli na klasie premium pod koniec rundy

Napisano przez ewciak w 19.10.2011 08:12 w Problemy

Super :) działa :) plusik leci :)



#310259 [ROZWIĄZANE] Reset lvli na klasie premium pod koniec rundy

Napisano przez ewciak w 18.10.2011 20:30 w Problemy

Resetują się wszystkim.
Tylko ta klasa.
Istniała wcześniej inna, taka sama nazwa, ja stworzyłam nową ( tak samo ją nazwałam) i podmieniłam pliki, od tad zaczął się problem,.



#310114 [ROZWIĄZANE] Reset lvli na klasie premium pod koniec rundy

Napisano przez ewciak w 18.10.2011 19:23 w Problemy

Stworzyłam swoją klase premium jednak resetuje mi lvle zdobyte. Czy może ktoś rzucić okiem? I wskazać mi gdzie jest błąd?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "dotyk aniola (premium)";
new const opis[] = "Masz komplet granatow, M4A1, AK47, Deagla. Do tego posiadasz 4 rakiety, podwojny skok i 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[dotyk aniola] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


zrobiłam ja za pomocą forumowego generatora klas

Przepraszam popełniłam błąd nie pod koniec rundy tylko po zmianie mapy!!!



#310092 [ROZWIĄZANE] Ulepszenie i naprawa klasy premium Dotyk Anioła

Napisano przez ewciak w 18.10.2011 16:46 w Problemy

dzięki :)



#310056 [ROZWIĄZANE] Ulepszenie i naprawa klasy premium Dotyk Anioła

Napisano przez ewciak w 18.10.2011 15:38 w Problemy

Witajcie,

chciałabym się dowiedzieć co może być przyczyną nie działania podwójnego skoku w tej klasie.

plus dodatkowo chciałabym dodać do tej klasy:
- 4 rakiety zamiast 2
- Dodatkowe AK i granaty ( każdy po 1 z rodzajów)
- dodatkowe awp

oto sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Dotyk Aniola (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "poszukujemy adminow! www.patologia.net.pl", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}



#310022 Niedziałająca niewidzialność w klasie premium

Napisano przez ewciak w 18.10.2011 15:02 w Problemy

ale w tym ból że mi żadne errory nie wyskakują, po prostu nie działa niewidzialność

a to co dał Tuptusiowy to poprawione jest? i co zostało poprawione jeśli można wiedzieć