Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] dodanie klasy na flage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 09:14

Witajcie mam plugin z klasami i nie wiem teraz jak zrobić aby jedna postać była na flagę T. Np tak jak w codzie jest Rambo na T co muszę dodać do pluginu.

refresh..
  • +
  • -
  • 0

#2 ewciak

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.11.2011 09:25

daj sma klasy ktorej chcesz zmienic flagę to Ci zmienie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 09:34

nie chodzi o żadne cody ani Diablo . Chce do innego pluginu dodać klasę tylko na flage T czy tam inną. Chodzi mi o cały public do sma z tym
  • +
  • -
  • 0

#4 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 24.11.2011 09:35

#define ADMIN_LEVEL_A /* flag "m" */
#define ADMIN_LEVEL_B /* flag "n" */
#define ADMIN_LEVEL_C /* flag "o" */
#define ADMIN_LEVEL_D /* flag "p" */
#define ADMIN_LEVEL_E /* flag "q" */
#define ADMIN_LEVEL_F /* flag "r" */
#define ADMIN_LEVEL_G /* flag "s" */
#define ADMIN_LEVEL_H /* flag "t" */



Znajdź linijkę
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
i zmień na podaną wyżej flagę . Potem skompiluj i się ciesz :)

#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 09:41

a mogłbyś mi to zrobić ? tak aby klasa vip byla na flage T czy tam G



#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)

{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 24.11.2011 09:58

  • +
  • -
  • 0

#6 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 24.11.2011 09:51


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

new g_player_class[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}
public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}




Zobacz czy będzie działać bo nie jestem pewien . Dałem na flagę 's' :)

#7 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 09:55

są errory
  • +
  • -
  • 0

#8 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 24.11.2011 10:01

to nie wiem jak Ci pomóc :/ Może później Ci ktoś pomoże , sorry.

#9 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 24.11.2011 10:38

Majac flage "t" bedziesz mogl uzywac klasy VIP
Lap:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new g_player_class[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}
public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", ADMIN_FLAG)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Enson edytował ten post 24.11.2011 10:38

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 24.11.2011 13:28

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

#11 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 16:15

dodałeś tylko to


#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H

  • +
  • -
  • 0

#12 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 24.11.2011 17:18

nie, przyjzyj sie dokladnie ;)
 menu_additem(menu, "\wVIP", "4", ADMIN_FLAG)

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#13 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.11.2011 17:50

No zauważyłem dzięki . Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#14 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.11.2011 17:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych