Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika sKilloWsky

Odnotowano 20 pozycji dodanych przez sKilloWsky (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 11.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#490881 Spam Rconem poza serwerem

Napisano przez sKilloWsky w 16.12.2012 13:42 w Problemy

@Lacostii chciałes pomóc a niestety nie wyszło.. nie wystarczy poszukać gdyż ja to już wcześniej zrobiłem.
Bana daje ale co z tego? Jak np IP jest spamujące : 242.32.232.3.2:2303 (taki przykład)
Po jakimś czasie banuje te IP to spamuje mi wtedy 242.32.232.3.2:2982 .
Spamuje ten sam zakres IP, tylko port się różni więc bany są nieskuteczne. I każde ogólnie zapytanie jest z innego portu wysyłane. Poza tym oni spamują z poza serwera, nie ma ich na serwerze, jest pusto.

Co do Azteka.

Mógłbym usunąć rcon i to nawet już robiłem i prawda wtedy nie było już spamu, lecz czy jest to prawidłowe? Posiadam amxbans i słyszałem, że amxbans wykorzystuje własnie rcon.



#490737 Spam Rconem poza serwerem

Napisano przez sKilloWsky w 15.12.2012 23:20 w Problemy

W tym problem, że w GryWilan nie ma dostępu do linii startowej w PA . ;/



#488296 Spam Rconem poza serwerem

Napisano przez sKilloWsky w 08.12.2012 19:38 w Problemy

@REFRESH, proszę o pomoc, ponieważ jeden dzień minął a dalej boty z Rosji starają się zgadnąc hasło.



#487968 Spam Rconem poza serwerem

Napisano przez sKilloWsky w 07.12.2012 22:51 w Problemy

Witam, dzisiaj zobaczyłem , że nie wiadomo czemu serwer stoi scrashowany, wszedłem w konsolę na hostingu...

Więc tak, w logach co chwilę, nawet po uruchomieniu od nowa serwa itd są pokazywane w konsoli komendy rcon bad password, nieźle to laguje serwer bo ping w czasie wysyłania komendy dochodzi do ok 200 pinga.

Tutaj kawałek konsoli :

Bad Rcon from 46.38.57.213:3744:
rcon 975051644 "alice" stats
L 12/07/2012 - 22:41:18: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alice" stats" from "46.38.57.213:3744"
Bad rcon_password.

Bad Rcon from 46.38.57.213:1589:
rcon 975051644 "alfred" stats
L 12/07/2012 - 22:38:21: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alfred" stats" from "46.38.57.213:1589"
Bad rcon_password.


I co ok minutę jest inne hasło wklepane w bad rcon , a IP zmienia się tylko port...
Probowałem w amxbans zbanować na zakres, wklepałem ban na ip na 46.38.57.213 , lecz to nic nie daje... A i w amxbans po nadaniu bana pokazała isę flaga rosyjska, sprawdzałem w google i jest to jakieś rosyjskie spamerskie ip proxy.
Poza tym nikogo nie ma na serwerze, a od ok godziny są wysyłane te bad rcon, resetuje serwery i nic, dodałem nawet do cvarów 3 komendy, które powinny banować w przypadku 5x źle wpisanego rcona pw, lecz niestety nikogo na serwie nie ma więc nie ma kogo banować. Nie wiem co się dzieję, proszę o pomoc.



#486905 Loading Music

Napisano przez sKilloWsky w 04.12.2012 18:45 w Pluginy AMXX

Panowie, mógłby ktoś przerobić tak aby nie gryzło się z roundsoundem, tj roundsoundy kończą się równo z zakończeniem (zrespieniem) się gracza po końcu rundy. A nie jest to zbyt estetyczne.

Usunąłem kilka ostatnich linii kodu i chyba działa, pokracznie działa ale działa :)
Cud, że się skompilowało bo nigdy nie robiłem takich rzeczy, w razie czego nie obwiniać mnie za nic bo nie znam się na tych rzeczach, u mnie działa jakbym tego wymagał!

//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new bool:playing[32]
public plugin_init() {
register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
register_event( "ResetHUD", "song","b" )
register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
for (new i=0;i<32;i++)
{
playing[i]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("misc/loading.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id) {
play_song(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public play_song(id) {
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public play_song_task(params[],id) {
new player = params[0]
client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



#485812 Breakable Doors

Napisano przez sKilloWsky w 02.12.2012 06:07 w Pluginy AMXX

http://chomikuj.pl/m...s,947218769.mdl

Dodajcie sobie do /models :)



#485111 Problem z /klasa

Napisano przez sKilloWsky w 30.11.2012 16:55 w Problemy

Problem już sam rozwiązałem. Do zamknięcia.



#484556 Problem z /klasa

Napisano przez sKilloWsky w 28.11.2012 22:18 w Problemy

Witajcie, dzisiaj wgrałem CODMOD by DarkGL
http://amxx.pl/topic...ition-wersja-3/ - o ten


Wszystko działa pięknie, modele wgrane, fastDL ustawiony, wszystko jest ok oprócz tego, że nie działa /klasa .

Czytałem o tym trochę i to chyba przez brak połączenia z MySQL, lecz wszystko jest ustawione dobrze...

Spoiler


modules.ini

Spoiler


Tutaj SS z zarządzania bazami danych w proserwer.pl , i dodałem % do zdalnego sterowania też.

Dołączona grafika



#484524 AMX MOD X [COD:MW] v2 by azneme

Napisano przez sKilloWsky w 28.11.2012 20:34 w Gotowe paczki AMXX

Panowie.. nie widać HUD'a na tym plugu , co jest grane?

Oraz za pakę podłożenie i rozbrojenie dodaje jedyne 0Xp choć w cvarach mam ustawione

cod_killxp 100
cod_bombxp 150

Co jest nie tak w tej paczce? : )



#411583 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 17.05.2012 18:21 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Ja mówie że znam się na kompilacji, tylko że błąd wyskakuje... :)



#411126 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 16.05.2012 14:27 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

@refresh



#410962 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:58 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Dzięki wielkie, zastosuję się do tego jak będę przerabiał następną klasę.

Możesz mi skompilować?
http://amxx.pl/wklej...33711186616766/

Bo wyskakuje błąd przy kompilacji, zapewne nie mam pliku codmod.inc :)



#410947 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:34 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Ja wiem jak się kompiluje itd bo robię długo przy serwerach, tylko dopiero zaczynam z Codem więc po mału zaczynam łapać..

Chodzi się co trzeba dodać do .sma aby było premium i gdzie : ) ponieważ robiłem według dwóch poradników i nie działało.



#410924 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:19 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Dzięki , panowie. A powiecie mi co wkleić? Tzn wiem co wkleić ale nigdy nie wiem jak to umieścić w klasie by to działało... bo się róznią między sobą...

Aha Panowie, dałoby się zrobić aby klasa miała też krowę jako drugą broń? i usp?



#410917 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:02 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Jest jest tylko coś w załączniku pójść nie chciało .



#410914 Przerobienie na flagę admina

Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:00 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Kombinowałem i nie wymyśliłem.

Proszę jakby ktoś mógł przerobić sma by działało na flagę admin_level H , ponieważ ja coś nie potrafię tego zrobic , chociaż dzialał ale każdy mógł wybrać klasę , a chcę by było jako premium...

Tutaj sma.

Będę wdzięczny!

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAKE_MATTERY 7045
new const nazwa[] = "BFG10000";
new const opis[] = "Posiadasz bron z 2 wiazkami, ktora zadaje powazne obrazenia wrogom znajdujacym sie w poblizu";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33], bool: ma_bron[33];
new Float:idle[33]
new bfg10k_ammo[33]
new bfg_shooting[33];
enum {NONE = 0, SHOOTING, SHOOTED };
new sprite_blast;
new sprite_laser;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb & Wi'Waldi");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p90", "Weapon_WeaponIdle");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

register_touch("bfg10000", "*" , "DotykWiazki");

register_think("bfg10000", "BFGThink");

}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_laser = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/bfg_fire.wav");
precache_model("models/bfg_mattery.mdl");
precache_model("models/v_bfg10000.mdl");
precache_model("models/p_bfg10000.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = true;
ma_bron[id] = true;
bfg10k_ammo[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = false;
ma_bron[id] = false;
bfg10k_ammo[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(weapon == 30 && ma_bron[id])
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED

if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie wiazki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);

if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_weaponanim, 4);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(1)
write_byte(0)
message_end()

bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 30, bfg10k_ammo[id]);
}
else if(weapon != 30 && ma_bron[id])
{
idle[id] = 0.0;
if(task_exists(id+MAKE_MATTERY))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY

bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 2);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "bfg10000");
entity_set_model(ent, "models/bfg_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"),_, id);
write_short(255<<14);
write_short(2<<12);
write_short(255<<14);
message_end();

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 300 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 120.0, entlist, 32);

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.2, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
bfg10k_ammo[id] = 2;
bfg_shooting[id] = NONE
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
public BFGThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;


entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
{
cod_inflict_damage(attacker, pid, 15.0, 0.1, ent, (1<<24));

new Float:vec1[3]
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, vec1);

new vec2[3]
get_user_origin(pid, vec2)
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(vec1[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short(sprite_laser)
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // r, g, b
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
}
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(ma_bron[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_bfg10000.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_bfg10000.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 30 && ma_bron[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public Nowa_Runda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#410179 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy

Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 20:11 w Problemy

wgrałem wszystko od nowa i póki co działa.



#410101 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy

Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 18:54 w Problemy

ojć. może cos zle podałem... zreinstalowałem serwer i zaraz spróbuje od nowa bo może jakieś pluginy się gryzły... Zaraz zobaczę i jak będzie nie tak to dam świeże logi..

A i zmieniałem na 1 w czytaniu admina z users i wtedy też żaden admin nie działał.

Hmm... Nie działa...
Jak włączam od nowa serwer to niby logi są w logs ale mają 0kb pamięci i pusto w środku...



#409943 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy

Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 13:58 w Problemy

Niestety nie mam dostępu do konsoli na tym hostingu (po prostu jej nie ma) ale daje logi z ftp.


Tutaj jeden

Spoiler


I tutaj wcześniejszy
Spoiler


Nie wiem czy tu o to chodziło..



#409845 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy

Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 11:39 w Problemy

Witajcie, przed reinstalacją serwera wszystko działało idealnie.. teraz wgrałem paczkę coda która mi się spodobała ale kombinuje już 2godziny, dałem nawet te same ustawienia co były na serwerze przed reinstalacją... ale nie działa.

O to moje pliczki

plugins.ini

Spoiler


amxbans.cfg
Spoiler


modules.ini
Spoiler


plugins-codmod
Spoiler


sql.cfg
Spoiler


Adres do amxbans : www.fragujmy.pl/bany

Proszę o pomoc!