Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika sKilloWsky
Odnotowano 20 pozycji dodanych przez sKilloWsky (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 11.06.2023 )
#490881 Spam Rconem poza serwerem
Napisano przez sKilloWsky w 16.12.2012 13:42 w Problemy
Bana daje ale co z tego? Jak np IP jest spamujące : 242.32.232.3.2:2303 (taki przykład)
Po jakimś czasie banuje te IP to spamuje mi wtedy 242.32.232.3.2:2982 .
Spamuje ten sam zakres IP, tylko port się różni więc bany są nieskuteczne. I każde ogólnie zapytanie jest z innego portu wysyłane. Poza tym oni spamują z poza serwera, nie ma ich na serwerze, jest pusto.
Co do Azteka.
Mógłbym usunąć rcon i to nawet już robiłem i prawda wtedy nie było już spamu, lecz czy jest to prawidłowe? Posiadam amxbans i słyszałem, że amxbans wykorzystuje własnie rcon.
#490737 Spam Rconem poza serwerem
Napisano przez sKilloWsky w 15.12.2012 23:20 w Problemy
#488296 Spam Rconem poza serwerem
Napisano przez sKilloWsky w 08.12.2012 19:38 w Problemy
#487968 Spam Rconem poza serwerem
Napisano przez sKilloWsky w 07.12.2012 22:51 w Problemy
Więc tak, w logach co chwilę, nawet po uruchomieniu od nowa serwa itd są pokazywane w konsoli komendy rcon bad password, nieźle to laguje serwer bo ping w czasie wysyłania komendy dochodzi do ok 200 pinga.
Tutaj kawałek konsoli :
Bad Rcon from 46.38.57.213:3744:
rcon 975051644 "alice" stats
L 12/07/2012 - 22:41:18: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alice" stats" from "46.38.57.213:3744"
Bad rcon_password.
Bad Rcon from 46.38.57.213:1589:
rcon 975051644 "alfred" stats
L 12/07/2012 - 22:38:21: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alfred" stats" from "46.38.57.213:1589"
Bad rcon_password.
I co ok minutę jest inne hasło wklepane w bad rcon , a IP zmienia się tylko port...
Probowałem w amxbans zbanować na zakres, wklepałem ban na ip na 46.38.57.213 , lecz to nic nie daje... A i w amxbans po nadaniu bana pokazała isę flaga rosyjska, sprawdzałem w google i jest to jakieś rosyjskie spamerskie ip proxy.
Poza tym nikogo nie ma na serwerze, a od ok godziny są wysyłane te bad rcon, resetuje serwery i nic, dodałem nawet do cvarów 3 komendy, które powinny banować w przypadku 5x źle wpisanego rcona pw, lecz niestety nikogo na serwie nie ma więc nie ma kogo banować. Nie wiem co się dzieję, proszę o pomoc.
#486905 Loading Music
Napisano przez sKilloWsky w 04.12.2012 18:45 w Pluginy AMXX
Usunąłem kilka ostatnich linii kodu i chyba działa, pokracznie działa ale działa
Cud, że się skompilowało bo nigdy nie robiłem takich rzeczy, w razie czego nie obwiniać mnie za nic bo nie znam się na tych rzeczach, u mnie działa jakbym tego wymagał!
//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new bool:playing[32]
public plugin_init() {
register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
register_event( "ResetHUD", "song","b" )
register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
for (new i=0;i<32;i++)
{
playing[i]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("misc/loading.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id) {
play_song(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public play_song(id) {
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public play_song_task(params[],id) {
new player = params[0]
client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#485812 Breakable Doors
Napisano przez sKilloWsky w 02.12.2012 06:07 w Pluginy AMXX
#485111 Problem z /klasa
Napisano przez sKilloWsky w 30.11.2012 16:55 w Problemy
#484556 Problem z /klasa
Napisano przez sKilloWsky w 28.11.2012 22:18 w Problemy
http://amxx.pl/topic...ition-wersja-3/ - o ten
Wszystko działa pięknie, modele wgrane, fastDL ustawiony, wszystko jest ok oprócz tego, że nie działa /klasa .
Czytałem o tym trochę i to chyba przez brak połączenia z MySQL, lecz wszystko jest ustawione dobrze...
// AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" //do zapisu sql cod_sql_host "rampage.xaa.pl" cod_sql_user "rampage_serwer" cod_sql_pass "k*********" cod_sql_db "rampage_serw" //reszta to standardowe cvary // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // // Default value: 2 amx_show_activity 2 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Witaj na %hostname%" "000255100" // "Zapraszamy na RAMPAGE.xaa.PL" "000100255" amx_imessage "Witaj na %hostname%" "000255100" amx_imessage "Zapraszamy na RAMPAGE.xaa.PL" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 180 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the first option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 0 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 0 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 90 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 1 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 1 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 999999 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /// /// /// Copyright © 2011-2012 Arena-Tournament.pl /// /// /// //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał ad_rand_min "50" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami ad_rand_max "70" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami //*Best player on map*// amx_frags_multi "1.5" // wartość przez którą mnożymy fragi amx_number_round "3" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza //*c4 timer*// amx_showc4timer 3 amx_showc4flash 0 amx_showc4sprite 1 amx_showc4msg 0 //*AFK KISS*// afk_kicktime 240 afk_slaytime 75 afk_minplayers 10 afk_slayplayers 1 afk_adminimmunity 1 afk_adminkickimmunity 1 afk_options 0 afk_show_counter 0 afk_rename 1 afk_speckick 0 afk_speckicktime 300 mx_connect_msg_on 1 amx_connect_msg_token $ amx_conmsg "Witaj nazwaplayera$. Przygotuj sie na ostry rozpierdol! Zapraszamy na forum RAMPAGE.XAA.PL" amx_connect_store_type 1 cod_killxp 35 // ilosc xp za killa cod_winxp 50 // ilosc xp za wygrana runde cod_bombxp 175 // xp za bombe cod_premiumkill 10 // o ile xp wiecej dawac premium za killa cod_revkit_time 3 //Jak długo ma wskrzeszać osobę. cod_revkit_health 75 // Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. cod_revkit_distance 100 // z jakiej odleglosci mozna max wskrze... cod_revkit_xpdefiling 10 // Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. cod_revkit_xpraise 20 // Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny cod_revkit_hpdefiling 30 // Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. cod_revkit_ile 10// Ile osób można wskrzesić na rundę.
modules.ini
;;; ; To enable a module, remove the semi-colon ( ;) in front of its name. ; If it's not here, simply add it its name, one per line. ; You don't need to write the _amxx part or the file extension. ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;; ;; You can have any number on at a time. Use ;; ;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; mysql sqlite ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; Put third party modules below here. ;; ;; You can just list their names, without the _amxx ;; ;; or file extension. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; These modules will be auto-detected and loaded ;; ;; as needed. You do not need to enable them here ;; ;; unless you have problems. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; fun engine fakemeta ;geoip ;sockets ;regex nvault cstrike csx hamsandwich ColorChat
Tutaj SS z zarządzania bazami danych w proserwer.pl , i dodałem % do zdalnego sterowania też.
#484524 AMX MOD X [COD:MW] v2 by azneme
Napisano przez sKilloWsky w 28.11.2012 20:34 w Gotowe paczki AMXX
Oraz za pakę podłożenie i rozbrojenie dodaje jedyne 0Xp choć w cvarach mam ustawione
cod_killxp 100
cod_bombxp 150
Co jest nie tak w tej paczce? : )
#411583 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 17.05.2012 18:21 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#411126 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 16.05.2012 14:27 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#410962 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:58 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Możesz mi skompilować?
http://amxx.pl/wklej...33711186616766/
Bo wyskakuje błąd przy kompilacji, zapewne nie mam pliku codmod.inc
#410947 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:34 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Chodzi się co trzeba dodać do .sma aby było premium i gdzie : ) ponieważ robiłem według dwóch poradników i nie działało.
#410924 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:19 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Aha Panowie, dałoby się zrobić aby klasa miała też krowę jako drugą broń? i usp?
#410917 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:02 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#410914 Przerobienie na flagę admina
Napisano przez sKilloWsky w 15.05.2012 20:00 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Proszę jakby ktoś mógł przerobić sma by działało na flagę admin_level H , ponieważ ja coś nie potrafię tego zrobic , chociaż dzialał ale każdy mógł wybrać klasę , a chcę by było jako premium...
Tutaj sma.
Będę wdzięczny!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAKE_MATTERY 7045
new const nazwa[] = "BFG10000";
new const opis[] = "Posiadasz bron z 2 wiazkami, ktora zadaje powazne obrazenia wrogom znajdujacym sie w poblizu";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33], bool: ma_bron[33];
new Float:idle[33]
new bfg10k_ammo[33]
new bfg_shooting[33];
enum {NONE = 0, SHOOTING, SHOOTED };
new sprite_blast;
new sprite_laser;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb & Wi'Waldi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p90", "Weapon_WeaponIdle");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
register_touch("bfg10000", "*" , "DotykWiazki");
register_think("bfg10000", "BFGThink");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_laser = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/bfg_fire.wav");
precache_model("models/bfg_mattery.mdl");
precache_model("models/v_bfg10000.mdl");
precache_model("models/p_bfg10000.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = true;
ma_bron[id] = true;
bfg10k_ammo[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = false;
ma_bron[id] = false;
bfg10k_ammo[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(weapon == 30 && ma_bron[id])
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED
if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie wiazki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);
if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);
if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7))
return FMRES_IGNORED;
set_pev(id, pev_weaponanim, 4);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(1)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}
if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 30, bfg10k_ammo[id]);
}
else if(weapon != 30 && ma_bron[id])
{
idle[id] = 0.0;
if(task_exists(id+MAKE_MATTERY))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY
bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 2);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "bfg10000");
entity_set_model(ent, "models/bfg_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"),_, id);
write_short(255<<14);
write_short(2<<12);
write_short(255<<14);
message_end();
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 300 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 120.0, entlist, 32);
for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.2, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
bfg10k_ammo[id] = 2;
bfg_shooting[id] = NONE
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
public BFGThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i<numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
{
cod_inflict_damage(attacker, pid, 15.0, 0.1, ent, (1<<24));
new Float:vec1[3]
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, vec1);
new vec2[3]
get_user_origin(pid, vec2)
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(vec1[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short(sprite_laser)
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // r, g, b
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
}
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(ma_bron[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_bfg10000.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_bfg10000.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 30 && ma_bron[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public Nowa_Runda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#410179 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy
Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 20:11 w Problemy
#410101 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy
Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 18:54 w Problemy
A i zmieniałem na 1 w czytaniu admina z users i wtedy też żaden admin nie działał.
Hmm... Nie działa...
Jak włączam od nowa serwer to niby logi są w logs ale mają 0kb pamięci i pusto w środku...
#409943 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy
Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 13:58 w Problemy
Tutaj jeden
L 07/26/2010 - 13:09:05: Log file started (file "logs/L0726003.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883") L 07/26/2010 - 13:09:05: Loading map "de_dust2" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvars start L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_bomb_viewable_check_interval" = "0.5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_debug_level" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_examine_time" = "0.5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_hint_interval_time" = "10.0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_look_angle" = "10" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_look_distance" = "200" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_message_character_display_time_coefficient" = "0.07" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_message_minimum_display_time" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_message_repeats" = "5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "_tutor_view_distance" = "1000" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "allow_spectators" = "1.0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "amx_client_languages" = "" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "amxmodx_version" = "" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "coop" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "deathmatch" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "decalfrequency" = "30" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "dp_version" = "0.4.8" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "edgefriction" = "2" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "hostage_debug" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "hostage_stop" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "humans_join_team" = "any" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "max_queries_sec" = "3" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "max_queries_sec_global" = "30" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "max_queries_window" = "30" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "metamod_version" = "1.19p32" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_allowmonsters" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_autokick" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_autoteambalance" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_buytime" = "1.5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_c4timer" = "45" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_chattime" = "10" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_consistency" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_fadetoblack" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_flashlight" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_footsteps" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_forcecamera" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_forcechasecam" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_fragsleft" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_freezetime" = "6" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_friendlyfire" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_ghostfrequency" = "0.1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "13" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_kickpercent" = "0.66" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_limitteams" = "2" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_logdetail" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_logfile" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_logmessages" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_mapvoteratio" = "0.66" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_maxrounds" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_mirrordamage" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_playerid" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_roundtime" = "5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_startmoney" = "800" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_timeleft" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_timelimit" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_tkpunish" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_windifference" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "mp_winlimit" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "pausable" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_accelerate" = "10" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_aim" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_airaccelerate" = "10" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_airmove" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_allowupload" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_bounce" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_cheats" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_clienttrace" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_clipmode" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_contact" = "tw" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_friction" = "4" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_gravity" = "800" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_logblocks" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_maxrate" = "20000" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_maxspeed" = "320" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_minrate" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_password" = "" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_proxies" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_region" = "3" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_restart" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_restartround" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_stepsize" = "18" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_stopspeed" = "100" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_voiceenable" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_waterfriction" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvars end L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.1.3711" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_maxspeed" = "900" L 07/26/2010 - 13:09:06: Server cvar "amx_language" = "en" L 07/26/2010 - 13:09:06: Server cvar "amx_client_languages" = "1" L 07/26/2010 - 13:09:06: Server cvar "amx_nextmap" = "de_airstrip" L 07/26/2010 - 13:09:09: Server cvar "sv_accelerate" = "5" L 07/26/2010 - 13:09:09: Server cvar "sv_stopspeed" = "75" L 07/26/2010 - 13:09:10: Started map "de_dust2" (CRC "1159425449") L 07/26/2010 - 13:09:10: Log file closed
I tutaj wcześniejszy
L 07/26/2010 - 13:09:05: Log file started (file "logs/L0726002.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883") L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "pausable" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_aim" = "0" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_maxrate" = "20000" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_contact" = "tw" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "sv_region" = "3" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "max_queries_sec" = "***PROTECTED***" L 07/26/2010 - 13:09:05: Server cvar "max_queries_window" = "***PROTECTED***" L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] Metamod v1.19p32 2007/08/12 L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] by Will Day L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] http://www.metamod.org/ L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] Patch: Metamod-P (mm-p) v32 L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] by Jussi Kivilinna L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] http://metamod-p.sourceforge.net/ L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] compiled: Aug 12 2007, 18:57:40 EET (optimized) L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] Recognized game 'cstrike'; using dllfile 'cs_i386.so' L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] Game DLL for 'Counter-Strike' loaded successfully L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] ini: Begin reading plugins list: /home/newserwernss/cstrike/addons/metamod/plugins.ini L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] ini: Read plugin config for: <dproto_i386.so> L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] ini: Read plugin config for: <amxmodx_mm_i386.so> L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] ini: Finished reading plugins list: /home/newserwernss/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 2 plugins to load L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loading plugins... L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Version 0.4.8 Linux L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Loading config './dproto.cfg' L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: LoggingMode = 2 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for HLTV: HLTV L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for No-steam p47 clients: STEAM_ID_LAN L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for No-steam p48 clients: VALVE_ID_LAN L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for steam clients: Real STEAM_x:x:x L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for steam unauthorized clients: STEAM_ID_PENDING L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for Old RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for SteamEmu clients: Real STEAM_x:x:x L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: AuthID for SETTI server scanner: STEAM id generated by ip L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: p47 Emus SteamEmuCompatMode : ON L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Disable fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version: No L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: First prefix of authids genrated by ip: 0 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Second prefix of authids genrated by ip: 4 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Disable Native Auth (Steam/Valve): OFF L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: ServerInfo answer type: Hybrid L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Enable master-client emulation on primary port: OFF L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: This version of game will be used by master-client to send to master-servers: '1.1.2.6/Stdio' L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Enable secondary redirect-server: OFF L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Secondary server port: 28015 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Enable master client on secondary server: OFF L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Secondary server ServerInfo answer type: New Style (Source) L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Secondary server will execute this in connecting clients: 'connect 169.254.141.3:27015' L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Secondary server ip: 0.0.0.0 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Setting game name to: (Native game name) L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Enable Fix for player ids on hlstats monitoring: OFF L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: dp_version cvar will be exported: Yes L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Config sucessfully loaded. L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Server port: 247065 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: engine_i686.so found at 0xb70e8000 L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Patching for: <Dynamic p48 Linux patcher>... L 07/26/2010 - 13:09:05: [DPROTO]: Done. L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loaded plugin 'dproto': dproto v0.4.8 2010/01/28, Crock L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loaded plugin 'Fun': Fun v1.8.1.3710 Apr 16 2008, AMX Mod X Dev Team L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loaded plugin 'CStrike': CStrike v1.8.1.3710 Apr 16 2008, AMX Mod X Dev Team L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loaded plugin 'CSX': CSX v1.8.1.3710 Apr 16 2008, AMX Mod X Dev Team L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Loaded plugin 'AMX Mod X': AMX Mod X v1.8.1.3711 Apr 16 2008, AMX Mod X Dev Team L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'Fun'; already loaded (status=running) L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'fun_amxx_i386.so' L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CStrike'; already loaded (status=running) L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'cstrike_amxx_i386.so' L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Not loading plugin 'CSX'; already loaded (status=running) L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] WARNING: dll: Failed to load plugin 'csx_amxx_i386.so' L 07/26/2010 - 13:09:05: [META] dll: Finished loading 2 plugins L 07/26/2010 - 13:09:05: Log file closed
Nie wiem czy tu o to chodziło..
#409845 [ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy
Napisano przez sKilloWsky w 13.05.2012 11:39 w Problemy
O to moje pliczki
plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated amxbans_core.amxx amxbans_main.amxx debug ;admin.amxx ;admin_sql.amxx ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration plmenu.amxx pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here ReloadAdmins.amxx
amxbans.cfg
// Plik Konfiguracyjny AMXBans echo [AMXBans] laduje plik amxbans.cfg // Prefix bazy // Nota: Prefiks wpisany w sql.cfg nie jest już używany przez AMXBans amx_sql_prefix "amx" //Używanie oznaczeń gracza na tym serwerze czy na wszystkich? amxbans_flagged_all_server 1 // Wczytywanie adminów // 0 z bazy SQL, 1 = z pliku users.ini, 2 = nie ładuje adminów amxbans_use_admins_file 0 // AMXBans próbuje pobierać Ip automatycznie (Tak, widać ;/) // Możesz ustawić inne iP -np. "<ip>:<port>" amxbans_server_address "91.210.128.58:27017" // Tak naprawdę ten cvar jest niezle pomylony niby chodzi o czas a ustawia własny powód bana // -1 aby wyłaczyć, 0 aby właczyć własny powód bana amxbans_custom_statictime 0 // Wpisz jaka ma byc wyświetlana nazwa serwera na stronie gdy gracz dostanie bana . // np. amxbans_servernick "Mój za***isty serwer" // Pozostaw puste aby czytało domyślna nazwe hosta z server.cfg amxbans_servernick "" // Ustaw 1 / 2 / 3 aby włączyć powiadomienia o debugach w logach. // nie ustawiaj na 3 bo Ci konsole zaspamuje, ustaw 2 bedzie normal amxbans_debug 0 // Nie wpisuj "http://". Plugin sam sobie to wpisze amxbans_complain_url "www.fragujmy.pl" // Ustaw na 1 aby mapa była pokazywana w nazwie serwera amxbans_add_mapname_in_servername 1 // Ustaw na 1 aby w czacie HLSW był pokazywany komunikat o banie amxbans_show_in_hlsw 1 // Pokazuje zielony napis w hud, w lewym górnym rogu, w przypadku bana amxbans_show_hud_messages 1 // Ustawia jaka flaga odpowiada za najwyższy czas bana jaki może ustawić admina. amxbans_higher_ban_time_admin "n" // Ustawia jaka flaga odpowiada za to aby nie był pokazywany nick admina który zbanował gracza amxbans_admin_mole_access "r" // Jeśli admin ma ustawiony admin_mole_access, ma pokazywać jego nick przy zbanowanym graczu? amxbans_show_name_evenif_mole 1 // Pokazuje adminowi w chacie czy gracz był wczesniej zbanowany, 0 aby wyłączyć amxbans_show_prebanned 1 // Ile razy powiadamia admina o wcześniejszym banie gracza amxbans_show_prebanned_num 2 // Obecnie nie wiadomo // Tak napisali w oryginale :D amxbans_default_ban_reason unknown // Czy można banować w przypadku gdy gracz się rozłaczy . 1 aby właczyć 0 aby wyłaczyc // Jest to na koncu menu admina, Menu Rozłączeń amxbans_ban_evenif_disconnected 1 // Czasy oznakowan w menu amx_setflagtimes "1 h" "4 h" "10 h" "1 d" "1 w" "4 w" "12 w" "0" // Długości banów dla adminów z flagą -d, ustaw najwieksze jakie mają byc przy komendzie "amxbans_consolebanmax" // UWAGA: ustawiaj wartosci od NAJMNIEJSZEJ do NAJWIĘKSZEJ . Mozesz wybrac 14 wartości // "0 m" = PERM // Wartosci jakich mozesz użyć : // 1 - 59 dla flagi m to minuty // 1 - 23 dla flagi h to godziny // 1 - 6 dla flagi d to dni // dla flagi w sa tygodnie // Przykłady: // "5 m" to 5 minut // "1 h" to 1 godzina // "1 d" to 1 dzień // "1 w" to 1 tydzień amx_setlowbantimes "5 m" "30 m" "1 h" "3 h" "10 h" "1 d" // Długości banów dla adminów z flagą -n i -d // UWAGA:ustawiaj wartosci od NAJMNIEJSZEJ do NAJWIĘKSZEJ . Mozesz wybrac 14 wartości // "0 m" = PERM // Wartosci jakich mozesz użyć : // 1 - 59 dla flagi m to minuty // 1 - 23 dla flagi h to godziny // 1 - 6 dla flagi d to dni // dla flagi w sa tygodnie // Przykłady: // "5 m" to 5 minut // "1 h" to 1 godzina // "1 d" to 1 dzień // "1 w" to 1 tydzień amx_sethighbantimes "5 m" "30 m" "1 h" "3 h" "1 d" "1 w" "0 m" /********************AMXBans: Freeze ****************************************/ // plugin amxbans_freeze (tzw. Zamrażający) // "a" = zamraża (nie możesz się ruszyć) // "b" = nie mozesz uzyc broni // "c" = blokuje czat // "d" = gracz swieci na czerwono amxbans_freeze_mode "abcd" // Czas pomiedzy serwerem gry a baza danych // Moze byc ujemny // Jezeli 0 ustawia automatycznie amxbans_time_offset "0" // [En] Automatycznie robi screena przy banie amxbans_snapshot "1" // Typ Bana // "0" - wybiera automatycznie // "1" - na IP // "2" - na SteamID amxbans_bantype "0" // Definiuje czy sprawdzać graczy po flagach // Włącza - "1" / Wyłącza - "0" amxbans_check_flag "1" // Włącza - 1 / wyłącza - 0 historie banow amxbans_history "1" // Plik konfiguracyjny - ECHO echo [AMXBans] amxbans.cfg zostal zaladowany | AMXX.PL | Wersja PL - Szyfrant i MisieQ
modules.ini
;;; ; To enable a module, remove the semi-colon ( ;) in front of its name. ; If it's not here, simply add it its name, one per line. ; You don't need to write the _amxx part or the file extension. ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;; ;; You can have any number on at a time. Use ;; ;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; mysql sqlite ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; Put third party modules below here. ;; ;; You can just list their names, without the _amxx ;; ;; or file extension. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; These modules will be auto-detected and loaded ;; ;; as needed. You do not need to enable them here ;; ;; unless you have problems. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; fun ;engine ;fakemeta ;geoip ;sockets ;regex ;nvault cstrike csx ;hamsandwich
plugins-codmod
;Call of Duty Mod QTM_CodMod.amxx ;Klasy codclass_snajper.amxx codclass_komandos.amxx codclass_strzelecwyborowy.amxx codclass_obronca.amxx codclass_medyk.amxx codclass_wsparcieogniowe.amxx codclass_saper.amxx codclass_demolitions.amxx codclass_rusher.amxx codclass_admiral.amxx codclass_kusznik.amxx codclass_bazookarz.amxx codclass_assasin.amxx codclass_elektryk.amxx codclass_nitrogengalil.amxx codclass_predator.amxx codclass_inzynier.amxx codclass_superszpieg.amxx codclass_dzikijumper.amxx codclass_cichyzabojca.amxx codclass_terrorysta.amxx codclass_helikopterzysta.amxx codclass_umarly.amxx codclass_miotacz.amxx codclass_naswietlacz.amxx ;Perki codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_dynamit.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamizelkanasa.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_modulodrzutowy.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojeninjy.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkininjy.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tarczaswat.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_kusza.amxx codperk_awpscope.amxx codperk_dzialkostraznicze.amxx codperk_nitrogengalil.amxx cod_perk_kostiumspidermana.amxx cod_perk_lodowestrzaly.amxx cod_perk_mrocznekule.amxx cod_perk_narzedziagranatnika.amxx cod_perk_pociskioslabiajace.amxx codperk_lowcaheadow.amxx codperk_kreatyna.amxx codperk_plonacenaboje.amxx ;Inne cod_adminmenu.amxx cod_misje.amxx cod_sellperk.amxx mocmedyka.amxx cod_helloexp.amxx cod_dajperk.amxx wymiana_perkami.amxx COD_Hudinfo.amxx cod_nagrody_exp.amxx COD_Asysta.amxx cod_hsxp.amxx cod_przenoszeniev2.amxx cod_shop.amxx killstreak.amxx
sql.cfg
amx_sql_host "fragujmy.xaa.pl" amx_sql_user "fragujmy_bany" amx_sql_pass "k********" amx_sql_db "fragujmy_amxbans" amx_sql_table "admins" amx_sql_type "mysql"
Adres do amxbans : www.fragujmy.pl/bany
Proszę o pomoc!
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika sKilloWsky
- Regulamin