Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika JimJoy

Odnotowano 11 pozycji dodanych przez JimJoy (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 19.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#284471 Edit WalkGuard

Napisano przez JimJoy w 18.08.2011 07:07 w Pluginy

Ostatnio na DR wgrałem plugin WalkGuard który jest bardzo przydatny jeśli chodzi o skracanie
Mam do was małą prośbę dotyczącą owego pluginu

Z niektórych mapek terro może wyjść z respa , a ja chciałbym tą możliwość zablokować
Mógłby ktoś obeznany z pawnem przerobić ten plugin tak, żeby można było stworzyć sferę , która będzie blokować tylko tt albo ct?



#284468 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisano przez JimJoy w 18.08.2011 04:17 w Nowości

w plugins-gxm wywal wszystkie unlock_
nie będzie wtedy ulepszeń do broni a co za tym idzie nie będzie tez ich modeli



#262563 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisano przez JimJoy w 25.06.2011 02:30 w Nowości

+


Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w gunxpmod.cfg w configs!!!



w plugins-gxm.ini


Abes mylisz
Jakim cudem to ma być w plugins-gxm skoro w sma masz wyraźnie
#include "gunxpmod.cfg"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sry, nie zwróciłem uwagi ze sma z załącznika to już 2.1



#260617 problem z pluginem Guardian

Napisano przez JimJoy w 19.06.2011 23:14 w Pluginy

Zrąbałeś to trochę

Zapomniałeś o
public plugin_precache() 
{	
	precache_model("models/player/kapitan/kapitan.mdl");
}
Inaczej by nie pobierało modelu
Ale i tak mi pomogłeś bo nie pamiętałem komendy na zmianę modelu
Za to wielkie dzięki
Temat do zamknięcia

PS

pamiętaj, że musi znajdować się w models/player, bo nie odczyta (mylę się?)

Musi się znajdować w models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl :P



#259853 Problem z Zombie Hell [ZNOWU]

Napisano przez JimJoy w 17.06.2011 19:18 w Problemy

Problem już rozwiązany
Proszę o usuniecie tematu



#256352 problem z pluginem Guardian

Napisano przez JimJoy w 06.06.2011 13:23 w Pluginy

Rafal_94 - amx_super nie jest wgrane wiec to nie to
przy samym bulletdamage tego nie ma

stepdub - bardzo mi już pomogłeś ale przez ta poświatę zastanawiam się czy nie ustawić po prostu innego modelu
zapoznałeś się już z pluginem wiec może jak znajdziesz wolna chwile to ostatni raz mi pomożesz i go zedytujesz?
model już sam wkleję
tylko zamień poświatę na model i podaj numer linii



#255986 problem z pluginem Guardian

Napisano przez JimJoy w 04.06.2011 20:23 w Pluginy

czasem się blokuje ale to jest pikuś
zastanawia mnie dlaczego teraz wszyscy (nawet zombie) maja ta poświatę na ok 5sec zaraz po zrespieniu



#254337 problem z pluginem Guardian

Napisano przez JimJoy w 30.05.2011 10:42 w Pluginy

teraz to nawet przez te 2sec nie działa

ktoś jeszcze chce sprawdzić swoje umiejętności?



#254129 problem z pluginem Guardian

Napisano przez JimJoy w 29.05.2011 16:07 w Pluginy

Wiem ze było już kilka próśb o przerobienie pluginu Guardian jednak żadna nie została rozpatrzona

Udało mi się już ustawić odradzanie tylko dla ct i wywalić mp5 ale dalej nie wiem jak zrobić żeby kapitan świecił się dłużej niż 2sec zaraz po zrespieniu

Dlatego proszę "fachowców" u przerobienie tego pluginu tak, żeby kapitan świecił się całą rundę

sma w załączniku

Załączone pliki




#247221 Plugin loteria na początku rundy

Napisano przez JimJoy w 08.05.2011 06:11 w Problemy z pluginami

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Loteria" 
#define VERSION "1" 
#define AUTHOR "MAt"   

new bool:uzyl[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
        register_clcmd("say los","say loteria");
        register_event("ResetHUD","newRound","b")
        register_menucmd(register_menuid("Menu Loterii"),1023,"actionMenu")
}

public client_connect(id)
{
        client_cmd(id, "echo ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=* ^" ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=         Ruletka 2.5  BY MAT              ^" ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=                                          ^" ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=                                          ^" ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=  Zapraszamy na www.cs-bestia.xaa.pl      ^" ");
        client_cmd(id, "echo ^" *=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=* ^" ");
        client_cmd(id, "echo ");
}
public actionMenu(id,key)
{   
    switch(key)
    {       
        case 0:
        {
            client_print(id,print_chat,"Nie Bierzesz udziału w ruletce.")
        }
        case 1:
        {
            client_print(id,print_chat,"Bierzesz udział w ruletce.")
           client_cmd(id,"los")
        }
    }
   
}
public showMenu(param[])
{
    new id = param[0]
    new menuBody[512], name[33]
    get_user_name(id,name,32)
   
    format(menuBody,511,"Loteria^n^nUWAGA:%s ^n^nChcesz brać udział w loterii?^n^n^n1. Nie^n2. Tak",name)
    show_menu(id,((1<<0)|(1<<1)),menuBody)
}

public newRound(id)
{
   new param[2]
   param[0] = id
   set_task(5.0,"showMenu",id,param,1)
   uzyl[id] = false;
}

public loteria(id)
{
switch(random_num(1, 4))
        {
                case 1 :
                { 
                        client_print(id,print_chat,"Masz 20 HP"); 
                        set_user_health(id,20);
                }
                case 2:
                { 
                        client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4"); 
                        give_item(id,"weapon_m4a1");
                        give_item(id, "ammo_556nato");  
                }
                case 3:
                { 
                        client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");
                }
                case 4:
                { 
                        client_print(id,print_chat,"Masz 150 HP");
                        set_user_health(id,150);
                }
        }
        uzyl[id] = true;
}

Optymalny zapomniałeś o komendzie say :P



#228317 AutoBH - nie da się poprawnie skakać

Napisano przez JimJoy w 21.03.2011 18:58 w Problemy

to sie wszystko cvarami ustawia

wg.mnie najlepsze to

amx_cvar sv_airaccelerate 100
amx_cvar sv_airmove 1
amx_cvar sv_stepsize 18