Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zawartość użytkownika JimJoy
Odnotowano 11 pozycji dodanych przez JimJoy (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 19.06.2023 )
#284471 Edit WalkGuard
Napisano przez JimJoy w 18.08.2011 07:07 w Pluginy
Ostatnio na DR wgrałem plugin WalkGuard który jest bardzo przydatny jeśli chodzi o skracanie
Mam do was małą prośbę dotyczącą owego pluginu
Z niektórych mapek terro może wyjść z respa , a ja chciałbym tą możliwość zablokować
Mógłby ktoś obeznany z pawnem przerobić ten plugin tak, żeby można było stworzyć sferę , która będzie blokować tylko tt albo ct?
Mam do was małą prośbę dotyczącą owego pluginu
Z niektórych mapek terro może wyjść z respa , a ja chciałbym tą możliwość zablokować
Mógłby ktoś obeznany z pawnem przerobić ten plugin tak, żeby można było stworzyć sferę , która będzie blokować tylko tt albo ct?
#262563 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick
Napisano przez JimJoy w 25.06.2011 02:30 w Nowości
+
Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w gunxpmod.cfg w configs!!!
w plugins-gxm.ini
Abes mylisz
Jakim cudem to ma być w plugins-gxm skoro w sma masz wyraźnie
#include "gunxpmod.cfg"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sry, nie zwróciłem uwagi ze sma z załącznika to już 2.1
#260617 problem z pluginem Guardian
Napisano przez JimJoy w 19.06.2011 23:14 w Pluginy
Zrąbałeś to trochę
Zapomniałeś o
Ale i tak mi pomogłeś bo nie pamiętałem komendy na zmianę modelu
Za to wielkie dzięki
Temat do zamknięcia
PS
Zapomniałeś o
public plugin_precache() { precache_model("models/player/kapitan/kapitan.mdl"); }Inaczej by nie pobierało modelu
Ale i tak mi pomogłeś bo nie pamiętałem komendy na zmianę modelu
Za to wielkie dzięki
Temat do zamknięcia
PS
Musi się znajdować w models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdlpamiętaj, że musi znajdować się w models/player, bo nie odczyta (mylę się?)
#256352 problem z pluginem Guardian
Napisano przez JimJoy w 06.06.2011 13:23 w Pluginy
Rafal_94 - amx_super nie jest wgrane wiec to nie to
przy samym bulletdamage tego nie ma
stepdub - bardzo mi już pomogłeś ale przez ta poświatę zastanawiam się czy nie ustawić po prostu innego modelu
zapoznałeś się już z pluginem wiec może jak znajdziesz wolna chwile to ostatni raz mi pomożesz i go zedytujesz?
model już sam wkleję
tylko zamień poświatę na model i podaj numer linii
przy samym bulletdamage tego nie ma
stepdub - bardzo mi już pomogłeś ale przez ta poświatę zastanawiam się czy nie ustawić po prostu innego modelu
zapoznałeś się już z pluginem wiec może jak znajdziesz wolna chwile to ostatni raz mi pomożesz i go zedytujesz?
model już sam wkleję
tylko zamień poświatę na model i podaj numer linii
#254129 problem z pluginem Guardian
Napisano przez JimJoy w 29.05.2011 16:07 w Pluginy
Wiem ze było już kilka próśb o przerobienie pluginu Guardian jednak żadna nie została rozpatrzona
Udało mi się już ustawić odradzanie tylko dla ct i wywalić mp5 ale dalej nie wiem jak zrobić żeby kapitan świecił się dłużej niż 2sec zaraz po zrespieniu
Dlatego proszę "fachowców" u przerobienie tego pluginu tak, żeby kapitan świecił się całą rundę
sma w załączniku
Udało mi się już ustawić odradzanie tylko dla ct i wywalić mp5 ale dalej nie wiem jak zrobić żeby kapitan świecił się dłużej niż 2sec zaraz po zrespieniu
Dlatego proszę "fachowców" u przerobienie tego pluginu tak, żeby kapitan świecił się całą rundę
sma w załączniku
Załączone pliki
-
kapitan.sma 10,62 KB 34 Ilość pobrań
kapitan.amxx
#247221 Plugin loteria na początku rundy
Napisano przez JimJoy w 08.05.2011 06:11 w Problemy z pluginami
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Loteria" #define VERSION "1" #define AUTHOR "MAt" new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say los","say loteria"); register_event("ResetHUD","newRound","b") register_menucmd(register_menuid("Menu Loterii"),1023,"actionMenu") } public client_connect(id) { client_cmd(id, "echo "); client_cmd(id, "echo ^" *=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=* ^" "); client_cmd(id, "echo ^" *=-= Ruletka 2.5 BY MAT ^" "); client_cmd(id, "echo ^" *=-= ^" "); client_cmd(id, "echo ^" *=-= ^" "); client_cmd(id, "echo ^" *=-= Zapraszamy na www.cs-bestia.xaa.pl ^" "); client_cmd(id, "echo ^" *=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=* ^" "); client_cmd(id, "echo "); } public actionMenu(id,key) { switch(key) { case 0: { client_print(id,print_chat,"Nie Bierzesz udziału w ruletce.") } case 1: { client_print(id,print_chat,"Bierzesz udział w ruletce.") client_cmd(id,"los") } } } public showMenu(param[]) { new id = param[0] new menuBody[512], name[33] get_user_name(id,name,32) format(menuBody,511,"Loteria^n^nUWAGA:%s ^n^nChcesz brać udział w loterii?^n^n^n1. Nie^n2. Tak",name) show_menu(id,((1<<0)|(1<<1)),menuBody) } public newRound(id) { new param[2] param[0] = id set_task(5.0,"showMenu",id,param,1) uzyl[id] = false; } public loteria(id) { switch(random_num(1, 4)) { case 1 : { client_print(id,print_chat,"Masz 20 HP"); set_user_health(id,20); } case 2: { client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4"); give_item(id,"weapon_m4a1"); give_item(id, "ammo_556nato"); } case 3: { client_print(id,print_chat,"Masz Pecha"); } case 4: { client_print(id,print_chat,"Masz 150 HP"); set_user_health(id,150); } } uzyl[id] = true; }
Optymalny zapomniałeś o komendzie say
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika JimJoy
- Regulamin